ورود سامانه بارشی به کشور از روز جمعه/ ادامه آلودگی هوا در تهران

75

1400/9/22

12:07


ورود سامانه بارشی به کشور از روز جمعه/ ادامه آلودگی هوا در تهران

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی چند روز آینده کشور به میزان گفت: امروز مناطقی از استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و فردا هم گیلان و خراسان رضوی بارش پراکنده خواهند داشت. امروز و فردا در شمال شرق کشور کاهش محسوس دما رخ می‌دهد. وی ادامه داد: سایر مناطق کشورمان تا روز پنجشنبه جوی آرام خواهند داشت.

این وضعیت سبب خواهد شد تا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را شاهد باشیم. برای روز سه شنبه در شهر‌های تهران و اصفهان و چهارشنبه و پنجشنبه شهر‌های تهران و اصفهان و کرج احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را تا ایجاد شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها خواهند داشت.


این کارشناس هواشناسی اذعان داشت: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه استان‌های اردبیل و گیلان وزش باد گرم جنوبی را خواهند داشت. اما ورود سامانه بارشی بعدی را روز جمعه از نیمه غربی کشور خواهیم داشت.


رفیعی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران هم امروز صاف و غبارآلود خواهد بود. حداکثر دمای تهران سیزده درجه سانتیگراد و حداقل دما را برای فردا چهار درجه بالای صفر پیش بینی می‌کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو