سانوفی به عنوان یکی از پیشروان صنعت سلامت، با توجه به اهمیت ارتقا سطح علمی جامعه پزشکی در حوزه دیابت و بهبود کیفیت زندگی بیماران هر ساله در ایران اقدام به برگزاری برنامه ای با نام iDare می‌نماید.  هدف از برگزاری این برنامه فراهم سازی فرصتی برای جامعه پزشکان ایران است تا از آخرین دستاوردهای علمی منتشر شده در زمینه مدیریت بیماری دیابت مطلع گردند. امسال 6 امین دوره‌ی این برنامه  بصورت کاملا مجازی در تاریخ 18 و 19 آذر با حضور اساتید برجسته‌ی ایرانی دکتر استقامتی، دکتر خمسه، دکتر ملک، دکتر حسین پناه، دکتر جاهد، دکتر حدایق و دو استاد برجسته بین‌المللی               Dr. Battellinoاز کشور اسلوونی و Dr. Goldenberg از کشور کانادا برگزار شد و 600 نفر  از پزشکان از اقصی نقاط ایران در این برنامه حضور بهم رساندند.

در روز اول برنامه، آخرین دستاوردها و پیشرفت‌ها در مدیریت دیابت و عوارض آن مورد بررسی قرار گرفت و در روز دوم سخنرانان در خصوص روش‌های جدید درمانی به بحث و گفتگو پرداختند.

هدف اصلی تیم دیابت سانوفی ایران همراهی فعالان حوزه سلامت جهت دریافت آخرین دستاوردهای علمی است تا از این طریق کیفیت زندگی بیماران مبتلا به دیابت در سراسر ایران بهبود یابد.

#همراهتان خواهیم ماند.