بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران از نظر هنرجویان

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران از نظر هنرجویان


781

1400/9/22

14:11


بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران از نظر هنرجویان

سلامت نیوز:برای آموزش دوره‌های آرایشگری به کجا مراجعه کنیم ؟

یافتن بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران برای آموزش دوره های آرایشگری زنانه همیشه یک سوال مهم برای علاقمندان این رشته است. در این مطلب نظر شما زیبان آموزان را بررسی خواهیم کرد.

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران از نظر هنرجویان

چطور به یک آرایشگر حرفه‌ای تبدیل شویم؟

حرفه‌ی آرایشگری یکی از جذابترین حرفه‌های زنانه است که سالانه متقاضیان زیادی در بخش‌های مختلف و در آموزشگاه‌های مختلف برای آن آموزش می‌بینند. از آنجا که این روزها مشتریان بیش از هر زمان دیگری به مهارت یک آرایشگر توجه می‌کنند و افرادی که خدمات سطح پایین ارائه می‌دهند، خیلی زود مشتریانشان را از دست می‌دهند، اینکه کجا این آموزش‌ها را دریافت کنید اهمیت زیادی دارد. اما با وجود تعدد آموزشگاه‌ها چطور می‌توان گزینه‌ی مناسب را برای این کار انتخاب کرد؟ اگر شما هم به دنبال آموزش این حرفه‌ی جذاب و پردرآمد هستید، در ادامه می‌‌خواهیم بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران را به شما معرفی کنیم.

بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران را می‌شناسید؟

از سال 1389، ما در آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای هانی کاملترین مجموعه‌ی خدمات آرایشگری را به هنرجویان ارائه می‌دهیم. سطح تنوع خدمات آموزشی، کیفیت بالای آموزش، بهره‌گیری از تجربه‌ی مربیان فوق حرفه‌ای و کارنامه‌ی درخشان هنرجویان آموزشگاه، ما را به یکی از پر هنرجو‌ترین آموزشگاه‌های آرایشگری در سطح تهران تبدیل کرده است به طوری که ماهانه بیش از 2 هزار دانشجو از آن فارغ‌التحصیل می‌شوند.

آرایشگاه سیمای هانی به منظور تسهیل رفت و آمد هنرجویان، در چهار نقطه از شهر تهران شعبه دارد که می‌توانید با توجه به محل زندگی‌تان در بین آنها انتخاب کنید. همچنین خدمات آموزش دوره‌ آرایشگری فنی و حرفه ای زنانه در این آموزشگاه با نازلترین قیمت و براساس تعرفه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود و مجموعه سیمای هانی زیر نظر این سازمان فعالیت می‌کند؛ از این رو مدرک دوره‌‌ها کاملاً معتبر است و شما می‌توانید به کمک آنها به راحتی در هر نقطه از کشور، کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران از نظر هنرجویان

آشنایی با دوره‌های آموزش آرایشگری سیمای هانی

آموزشگاه سیمای هانی کامل‌ترین مجموعه‌ در زمینه آموزش خدمات آرایشی و زیبایی در تهران است. به طوری که تنوع دوره‌های این آموزشگاه در کمتر مجموعه‌ای پیدا می‌کنید. در ادامه برای آشنایی هر چه بیشتر شما با خدمات مجموعه، در مورد این دوره‌ها به صورت کلی توضیح خواهیم داد.

دوره‌های آموزشی مربوط به ابرو و مژه سیمای هانی

همانطور که می‌دانید مژه و ابرو تاثیر زیادی بر ظاهر افراد دارند. از این رو یکی پرمشتری‌ترین بخش‌ها در هر آرایشگاهی، خدمات مربوط به این بخش است. کلاس آموزشگاه هانی در این گروه شامل لیفت و فیبروز ابرو و لیفت، لمینت و اکستنشن مژه است.

  • دوره لیفت ابرو: این دوره را می‌توان مکمل دوره لیفت و لمینت مژه دانست. در این دوره دروسی مانند آموزش ساختار انواع ابرو، معرفی ترکیبات لیفت ابرو، متدها و استایل‌های مختلف لیفت ابرو، اجرای دروس روی مدل‌های آموزشی، کراتین درمانی ابروها، قرینه سازی ابروها و ...آموزش داده می‌شود. (1 جلسه دو ساعته)
  • دوره فیبروز ابرو: این دوره که در گروه آرایش‌های دائمی قرار دارد یکی دیگر از دوره‌های ما در گروه سیمای هانی‌ست که در آن مواردی مانند زیبایی شناسی ابرو، معرفی ابزارهای فیبروز مانند قلم میکروبلندینگ، فیبروز ابرو در استایل‌های مختلف، آماده‌سازی ابرو و استفاده از داروهای بی‌حسی، ترمیم فیبروز و ... به هنرجویان آموزش داده می‌شود. (8 جلسه دو ساعته)
  • دوره لیفت و لمینت مژه: بسیاری از افراد مژه‌های طبیعی را ترجیح می‌دهند از این رو خواستار لیفت و لمینت آنها هستند. در این دوره‌ی آرایشی، مباحثی مانند معرفی ابزار و ترکیبات لیفت مژه، آموزش روش‌ها و استایل‌های مختلف لیفت و لمینت، شیوه‌ی استفاده از ترکیبات و حالت دهی به مژه‌ها و ... آموزش داده می‌شود ( 1 جلسه دو ساعته)
  • دوره اکستنشن مژه: با این حال کاشت مژه هم طرفداران خود را دارد و شما می‌توانید در این رشته هم مشتریان زیادی داشته باشید. در دوره آرایشگری اکستنشن مژه‌ی ما در آموزشگاه هانی مباحثی از جمله تکنیک‌های اکستنشن، معرفی ابزارها و ترکیبات، تمرین و تکرار تکنیک‌ها، مراقبت‌های بعد از کاشت، ترمیم اکستنشن، آماده سازی چشم و ... آموزش داده می‌شوند ( 4 جلسه دو ساعته)

دوره‌های مربوط به آرایش و پیرایش مو سیمای هانی

در زمینه‌ی آرایش و پیرایش مو نیز آموزشگاه آرایشگری زنانه‌ی سیمای هانی، دوره‌های بسیار مختلف و با کیفیتی به هنرجویان خود ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوره کوتاهی مو: یکی از دوره‌های پایه‌ی آرایشگری زنانه، دوره‌ی کوتاهی موست. در این دوره معرفی انواع مو، انواع مدل‌های کوتاهی، معرفی ابزارهای مختلف کوتاهی و کار با آنها، نحوه‌ی انتخاب بهترین سبک مو با توجه به ظاهر فرد، استفاده از انواع فیکساتور و حالت دهنده و... آموزش داده می‌شود. (8 جلسه دو ساعته)
  • دوره اکستنشن مو: همیشه هم موضوع کوتاهی در میان نیست! افراد زیادی هستند که دوست دارند با انواع اکستنشن موهای پرپشت‌تری داشته باشند. در دوره‌ی اکستنشن ما در آموزشگاه هانی، جدیدترین روش‌های اکستنشن مو، معرفی ابزارها و وسایل، انتخاب بهترین روش براساس حجم و مدل مو، آموزش عملی اکستنشن، آماده‌‌سازی مو و... آموزش داده می‌شوند. (2 جلسه یک ساعته)
  • دوره شینیون مو: شینیون مو از آن دسته مهارت‌های بسیار پردرآمد آرایشگری است که می‌توانید در آموزشگاه ما آموزش ببینید. در این دوره مباحثی مانند تشخیص بهترین مدل مو با توجه به چهره، انواع مدل‌های شینیون، براشینگ، استفاده از انواع پروتز، کرلی کردن مو و... آموزش داده می‌شوند. (8 جلسه دو ساعته)
  • دوره کراتین مو: کراتین نه تنها ظاهر بهتری به موها می‌دهد بلکه بهترین روش برای درمان موهای آسیب دیده است که می‌توانید درآمد خوبی از آن داشته باشید. در این دوره مباحثی مانند معرفی ابزارهای احیا و کراتین، کراتین مو، بوتاکس، ریباندینگ، ویتامینه کردن، گلوبال و نانوگلبوبال و... آموزش داده می‌شوند. (2 جلسه دو ساعته)
  • دوره رنگ مو: رنگ مو نیز از پرتقاضاترین شاخه‌های آرایشگری است. در دوره‌ی ما در موسسه‌ی هانی می‌توانید مواردی از جمله ترکیب رنگ، رنگ‌گذاری یک و چند مرحله‌ای، دکلره، استایل‌های رنگ کردن، مش، هایلایت، آمبره، سامبره، دکوپاژ و ... را آموزش ببینید ( 8 جلسه 1 ساعته)

دو‌ر‌ه‌های میکاپ سیمای هانی

بیشتر هنرجویان علاقه‌مندِ به دوره آرایشگری، خواستار شرکت در دوره‌های میکاپ هستند. این دوره‌ها نیز تنوع زیادی در آموزشگاه ما دارند و می‌توان آنها را در بخش‌های زیر مورد بررسی قرار داد:

  • دوره آموزش گریم و میکاپ: اگر می‌خواهید به صورت تخصصی در زمینه‌ی میکاپ فعالیت داشته باشید، این دوره مخصوص شماست که در آن میکاپ کامل به همراه نکات ریز آن آموزش داده می‌شود. از مباحث این دوره می‌توان به آموزش سه مدل سایه، زاویه‌‌دار کردن و قرینه‌سازی، هاشور ابرو، تکنیک‌های پایه گریم صورت، کانتورینگ برای انواع پوست، مژه گذاری و آرایش چشم و ابروها، آموزش آرایش و برجسته سازی لب و... اشاره کرد (4 جلسه یک ساعته)
  • دوره آرایش و پیرایش زنانه (دیپلم آرایشگری پایه): این دوره یکی دیگر از دور‌ها در آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای هانی است که در آن آموزش‌های اساسی مانند معرفی ابزارهای آرایش و پیرایش، استفاده از آنها، میکاپ پایه، شناخت فرم صورت، شینیون مو، پاکسازی پوست، آموزش پاکسازی پوست، رنگ و مش، مانیکور و پدیکور و ... ارائه می‌شود. این دوره از شما یک آرایشگر کامل می‌سازد. ( 8 جلسه سه ساعته)
  • دوره میکاپ عروس: وقتی در زمینه‌ی میکاپ، آموزش‌های ابتدایی را دریافت کردید، نوبت آن است که خود را ارتقا دهید. دوره‌ی میکاپ ما دقیقاً برای همین کار است. در این دوره آموزش‌هایی از جمله معرفی متد‌های آرایشی مختلف، معرفی انواع ابزار و تجهیزات، تکنیک‌های مختلف و حرفه‌ای آرایشی، جدیدترین شینیون‌ها، دیزاین ناخن، کانتورینگ، نکات خاص گریم عروس و رفع ایرادات صورت، آموزش قرینه سازی و... ارائه می‌شود. (8 جلسه دو ساعته)

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران از نظر هنرجویان

سایر دوره‌های آرایشگری در آموزشگاه سیمای هانی

برای آن دسته افرادی که به آموزش‌های جانبی آرایشگری علاقه‌ دارند، دوره‌های مختلفی ارائه می‌شوند:

دوره پاکسازی پوست: روز به روز به تعداد افرادی که به سلامت پوستشان اهمیت می‌دهند افزوده می‌شود. از این رو دوره‌ی پاکسازی پوست می‌تواند یکی از دوره‌های آرایشگری با آینده‌ای بسیار روشن باشد. آموزش در این دوره می‌تواند شما را به تنهایی وارد حرفه‌ی آرایشگری کند. آموزش‌های این دوره عبارتند از: میکرودرم، میکرونیدلینگ، پلکسر، هیدرودرمی، اتوی صورت، ساخت انواع ماسک، پاکسازی پوست، ماساژ صورت و ... (2 جلسه یک ساعته)

دوره کاشت ناخن: کاشت ناخن نیز امروزه طرفداران زیادی در بین زنان دارد و یکی از پردرآمدترین رشته‌های آرایشگری است. دوره‌ی کاشت ناخن ما در موسسه‌ی سیمای هانی یکی از کاملترین دوره‌ها در این زمینه است. از آموزش‌های دوره کاشت ناخن ما می‌توان به این موارد اشاره کرد: آشنایی با ساختار انگشتان، مانیکور و پدیکور، آماده‌سازی ناخن، سوهان کشی، ایجاد قالب ناخن، موادگذاری، دیزاین ناخن، کاشت به سبک‌های مختلف، ترمیم و رفع شکستگی، کاشت بدون قالب و ... (8 جلسه یک ساعته)

دوره طراحی با حنا: افراد زیادی به تاتو علاقه دارند اما دائمی بودنش را دوست ندارند از این رو سراغ طراحی با حنا می‌روند. بنابراین این دوره یکی از دوره‌های جذاب و پرتقاضا در حرفه‌ی آرایشگری است. آموزش‌های این دوره عبارتند از: ساخت و آماده‌سازی حنا، ساخت قیف حنا، معرفی ابزار و وسایل طراحی، انواع سبک‌های طراحی، کار با شابلون‌ها، سایه زنی با حنا، قرینه سازی و ... (8 جلسه دو ساعته)

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران از نظر هنرجویان

لذت تبدیل‌شدن به یک آرایشگر حرفه‌ای با آکادمی آرایشگری زنانه سیمای هانی

لیستی که در این مطلب ارائه شد، تنها کلیاتی در مورد دوره‌ها و صرفاً جهت اطلاع اولیه‌ی هنرجویان از آنهاست. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد هر دوره را در صفحه‌ی مخصوص به همان دوره بخوانید و از همان جا برای شرکت در کلاس‌ها ثبت‌نام کنید. آکادمی سیمای هانی کیفیت کلیه دوره‌های آموزشی را تضمین می‌کند و آموزش ها زیر نظر بهترین مربیان انجام میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر تنها کافی است با آکادمی سیمای هانی تماس بگیرید.

اطلاعات شعب لوکس مجموعه:

  1. شعبه اول: تهران – فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق
  2. شعبه دوم: تهران – جنب مترو صادقیه، ابتدای خیابان ولیعصر، ساختمان آرشام، طبقه 2
  3. شعبه سوم: تهران – بزررگراه رسالت، جنب مترو علم و صنعت، بالای بانک مسکن، طبقه 1
  4. شعبه چهارم: تهران – نازی آباد، ابتدای بلوار دستواره، جنب مترو علی آباد، بالای پیتزا سی سی، طبقه 1

برای تماس با شعب و یا مشاهده کلیه دوره های آموزشی و مشاهده قیمت دوره ها و ثبت نام در دوره ها وارد سایت زیر شوید:

WWW.SIMAYEHANI.COM

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو