نامه وزیر بهداشت به رهبر معظم انقلاب

128

1400/9/22

21:16


وزیر بهداشت، در نامه ای از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری، در دیدار پرستاران و مدافعان سلامت قدردانی کرد.

نامه وزیر بهداشت به رهبر معظم انقلاب

به گزارش بهداشت نیوز، در پی دیدار جمعی از پرستاران با رهبر معظم انقلاب، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، در نامه‌ای ضمن قدردانی از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری، اجرای منویات معظم له مبنی بر رسیدگی عاجل به خواسته‌های پرستاران را بر خود فرض دانسته و دستورات لازم را به معاونین مربوطه صادر کرد.

متن نامه وزیر بهداشت

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامه ظله العالی)

سلام علیکم؛

خدا را شاکرم از اینکه توفیق حضور به محضر شریفتان به مناسبت میلاد بانوی صبر و استقامت و پرستار و ماوی حادثه کربلا حضرت زینب (س) برای اینجانب و مدافعان عرصه سلامت حاصل گردید.

بیانات ارزشمند، عالمانه و تخصصی حضرتعالی خستگی مجاهدت‌های سربازان شما در جبهه سلامت را از تن زدود و انرژی و توان مضاعفی بر پیکر اینجانب و همه دست اندرکاران نظام سلامت دمیده شد تا انشاالله بتوانیم با اقتدار هرچه بیشتر برای سلامت مردم شریف میهن اسلامی خود به خدمت مشغول بوده و این افتخار مایه مباهات ما می‌باشد.

از آنجا که در بیانات گوهربار حضرتعالی فرمان به توجه و تاکید مجدد بر رسیدگی عاجل به خواسته‌های پرستاران خدوم و جان بر کف و اجرای قانون تعرفه گذاری همچنین تقویت شبکه بهداشت و بازسازی آن و تاکید ویژه به مقوله پیشگیری در نظام سلامت امر فرمودید، اجرای منویات حضرتعالی را بر خود فرض می دانم و دستور لازم در این خصوص به معاونین مربوطه صورت گرفته تا انشاالله با حمایت و همراهی سایر مسئولین امر، هرچه سریع‌تر منویات حضرتعالی محقق گردد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو