به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: با کالدرون تا پنجشنبه تسویه می کنیم و جمعه پنجره باشگاه باز می شود و بازیکنان تاجیکستانی می توانند در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: پولی که دو هفته گذشته برای پرونده کالدرون پرداخت کرده بودیم صحیح و سالم بازگشت و توانستیم مجدد مبلغ را ارسال کنیم. بخشی از تاییدیه وکیل کالدرون را گرفتیم و بخش دیگر این تاییدیه را پنجشنبه می گیریم و جمعه پنجره باز خواهد شد.

وی افزود: کار دشواری بود و امیدوارم دیگر از این پرونده ها نداشته باشیم. از جمعه که پنجره باز شود با توجه به اینکه کارهای مقدماتی ۲ بازیکن تاجیکستانی تمام شده، کارهای ثبت قرارداد آنها نیز انجام می شود و می توانند از هفته آینده برای پرسپولیس بازی کنند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: فعلا شکایتی نداریم و قرار نیست پنجره دوباره بسته شود. امیدوارم هر چه زودتر بدهی های باشگاه را پرداخت کنیم.

وی درباره اینکه چرا رادوشوویچ ایران را ترک کرد، گفت: وی طلبی از سال گذشته داشت و دستمزد او به صورت یورو پرداخت می شد و باید مجوز بانک مرکزی برای این پرداخت ها را می گرفتیم. ۲ بار به شماره حساب داخلی وی پول واریز کردیم.

صدری ادامه داد: قرار شده بود ۵۰ هزار یورو را به او بدهیم اما این مبلغ یک روز با تاخیر پرداخت شد و بعد از آن راس سه هفته آینده ۳۰ هزار یورو را پرداخت کنیم تا بدهی سال گذشته کامل تسویه شود. وی مانند باقی بازیکنان ۲۰ درصد گرفته بود. حتی تعهد کردیم تا هر پرداختی که به دیگر بازیکنان پرسپولیس داشتیم، به او هم بدهیم اما وی ایران را ترک کرد. نامه ای به وکیل وی و فیفا زدیم تا به ایران بازگردد و دوباره پرونده جدیدی ایجاد نشود.

وی خاطرنشان کرد: تنها علت ناراحتی او این است که باید به اندازه بازیکنان دیگر دریافتی داشته باشد. به او پیام دادم که کار قشنگی نکردی زیرا ما به رادو اعتماد کرده بودیم. تمام تلاشم این بود تا با وی مانند بقیه برخورد شود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره بیانیه باشگاه عنوان کرد: بیانیه دادم تا پایان آذر هر کسی طلب دارد، تسویه کنند. تمام تلاشمان این است همه باشگاه ها در یک سطح دیده شوند و حقی از کسی ضایع نشود و با روندی که با سازمان لیگ داشتیم و به ما کمک می کنند الان موارد اختلافی وجود ندارد. حتی با حیدری و حمیداوی گفت و گو کردم و پرونده های شهر خودرو را حل می کنیم و با وکیل بیرانوند هم صحبت می کنیم تا مشکل او حل شود.

وی اضافه کرد:  در این فصل پول بازیکنان به موقع پول های خود را دریافت کردند و حتی مبلغی هم به تیم های پایه دادیم. برای ما مهم است که این پول به موقع تامین شود. ما از هواداران هیچ موضوعی را پنهان نمی کنیم.