معرفی برترین بازی‌های ماه گذشته اندروید | شهریور ۹۶

معرفی برترین بازی‌های ماه گذشته اندروید | شهریور ۹۶


منبع: فوت و فن

706

1400/9/23

07:47


معرفی برترین بازی‌های ماه گذشته اندروید | شهریور ۹۶

یک ماه دیگر گذشت و فروشگاه پلی استور شاهد بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی بود که برای جلب توجه کاربران روانه فضای مجازی شدند و توانستند به موفقیت رسیده و تیم سازنده خود را سربلند کنند یا شکست خوردند و تبدیل به تجربه‌ای برای سازندگان آن شدند. با صرف نظر از اپلیکیشن‌های شکست خورده‌ای که نتوانستند محبوبیت خاصی نزد کاربران کسب کنند، امروز به سراغ محبوب‌ترین بازی‌های اندروید ماه گذشته می‌رویم که توانستند تجربه شاد و مفرحی را برای کاربران به ارمغان بیاورند. برای آشنایی با این بازی‌ها کافیست تا پایان مقاله همراه ما باشید.

Codex Of Victory

 

دوستداران بازی‌های استراتژیک می‌توانند Codex Of Victory را دانلود کنند که به کمک برخی المان‌های محبوب بازی‌های استراتژیک توانسته توجه کاربران را جلب کند. از جمله المان‌های استفاده در بازی می‌توان به ساخت و ساز پایگاه‌های ابتدایی و سپس گیم‌پلی نوبت به نوبت اشاره کرد. شما پایگاه خود را ساخته، سربازان و ارتش خود را تقویت کرده و به سراغ دشمنانتان می‌روید. محتوای بازی نیز زیاد است و سازندگان بصورت پیش فرض ۲۰ ساعت بخش داستانی، ۲۵ نوع سرباز مختلف برای به خدمت گرفتن و تقویت کردن و از همه مهم‌تر پیش رفتن مراحل بازی بصورت رندوم است که موجب می‌شود با هربار تجربه کردن یک مرحله اتفاقات متفاوتی را شاهد باشید. Codex of Victory با قیمت ۴٫۴۹ دلار از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.


Don’t Starve: Shipwrecked

 

Don’t Starve: Shipwrecked آخرین قسمت عرضه شده از این بازی مقاومتی است که شباهت زیادی هم به بازی Predecessor دارد. هدف شما این است که تا جای ممکن تلاش کنید زنده بمانید. اما راه‌های زنده ماندن در Don’t Starve: Shipwrecked چیست؟ شما باید برای سیر کردن خودتان غذا پیدا کنید، پناهگاه بسازی و در برابر حوادث طبیعی و حمله دشمنان از خودتان محافظت کنید! در این بازی شما می‌توانید با ساخت قایق به آب‌ها و خشکی‌های اطراف نیز سر بزنید. هم اکنون نسخه آزمایشی یا بتای بازی عرضه شده است و درصورت علاقه می‌توانید آن را با قیمت ۳٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور خریداری کنید.


Gemini

 

Gemini عنوانی با سبک پازل اتمسفری است که چند سال پیش برروی پلتفورم‌های دیگر عرضه شده بود و سرانجام شاهد عرضه آن برروی اندروید هستیم. شما در نقش یک ستاره هستید که ستاره دیگری را پیدا کرده و به سراغ انجام ماموریت‌های مختلفی می‌روند. بازی دارای المان‌های مختلفی از جمله حل کردن پازل‌ها، رانر و… است. مکانیزم انجام هریک نیز بسیار ساده است و در حین تجربه آن به مشکل برنخواهید خورد. Gemini با قیمت ۱٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور قابل خرید است.


Iron Marines

 

آخرین بازی منتشر شده توسط استودیو Ironhide Game Studio که عناوین مشهور و محبوب Kingdom Rush را در کارنامه دارد، Iron Marines نام دارد که در سبک تاور دیفنس قابل بازیست. حوادث بازی در سیاره‌های مختلفی اتفاق می‌افتد و دارای ۱۴ مرحله مختلف و مراحل اضافی بیشتر است. دشمنان شما را سربازان و ساختمان‌های گوناگون تشکیل می‌دهند و شما نیز می‌توانید برای مقابله با آن‌ها از ابر قهرمانان، قابلیت‌های مختلف برای ارتقاء دادن و… استفاده کنید. بازی از همه جهت بسیار خوب و سرگرم کننده است و اگر به بازی‌های تاور دیفنس علاقه‌مندید توصیه می‌کنیم حتما Iron Marines را با قیمت ۴٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استوردریافت کنید.


Life on Mars Remake

 

همانطور که با اولین نگاه به بازی متوجه می‌شوید، Life on Mars نسخه ریمیک یا بازیسازی شده با استایل Metroid و سبک ماجراجویانه است که هم اکنون برروی اندروید برای دوست‌داران این سبک قابل دسترسی است. در این بازی به ماجراجویی در سطح کره مریخ میپردازید، لباس خود را با پیدا کردن ابزار و لوازم مناسب ارتقاء می‌دهید و هدفتان پیدا کردن دلیل اتفاقاتی است که در یک ایستگاه تحقیقاتی در سطح مریخ افتاده است. تیم توسعه دهنده بازی تایید کرده است که بزودی قابلیت بازی کردن با استفاده از کنترلر به آن اضافه خواهد شد. همانطور که گفته شد اگر علاقه‌مند به چنین بازی‌هایی هستید Life on Mars با قیمت ۰٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.


Little Alchemy 2

 

از دیگر بازی‌های پازل موفق که ماه گذشته برای اندروید منتشر شد می‌توان به Little Alchemy 2 اشاره کرد. در ابتدا به شما مقداری مواد اولیه داده می‌شود و شما با مخلوط کردن آن‌ها با یکدیگر اقدام به ساخت یا ابداع چیزهای جدید می‌کنید. سپس با استفاده از همین ابداعیات و ترکیب آن‌ها با یکدیگر باز هم محصولاتی جدید تولید می‌کنید و این فرایند ادامه پیدا می‌کند. لیست محصولاتی که می‌توان در این بازی به آن‌ها دست پیدا کرد بسیار بزرگ است که هرکدام نیز توضیح یا داستانی بامزه با خود به همراه دارند. شما می‌توانید برای پیدا کردن روش ساخت یک جسم خاص از دفترچه راهنمای بازی استفاده کنید. Little Alchemy 2 بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.


Stormbound: Kingdom wars

 

باز هم یک بازی استراتژی دیگر و این بار Stormbound: Kingdom Wars که علاوه بر المان‌های عناوین استراتژیک برخی المان‌های دیگر مانند جمع آوری کارت نیز دارد. شما با استفاده از کارت‌هایتان در مبارزات شرکت کرده و تلاش می‌کنید تا دشمنانتان را شکست دهید. مکانیزم‌های بازی سخت نیستند و از این رو یادگیری آن نباید سخت باشد. همچنین ظاهر و صداگذاری بازی مشابه عناوین ایندی است و دارای بخش تک نفره و چند نفره آنلاین نیز می‌باشد. شما می‌توانید Stormbound: Kingdom Wars را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Terra Battle 2

 

جدیدترین بازی عرضه شده توسط خالق سری بازی‌های فاینال فنتزی، Hironobu Sakaguchi که ماه گذشته برای سیستم عامل اندروید عرضه شد Terra Battle 2 نام دارد. این بازی مشابه قسمت اول اما با تغییرات و اضافه شدن امکانات جدید و متنوع است. Terra Battle 2 داستانی عمیق‌تر و جذاب‌تر دارد و سیستم مبارزات پازلی آن نیز نسبت به قسمت قبلی ارتقاء پیدا کرده است. Terra Battle 2 هم اکنون با برخی مشکلات در کنترل بازی مواجه است که قرار است به زودی و با انتشار بروز رسانی‌های بیشتر رفع شود. شما می‌توانید Terra Battle 2 را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


The Walking Dead: March to War

 

در The Walking Dead: March to War وظیفه دارید پایگاه خود را ساخته و در برابر دیگر بازیکنان و دشمنان مقاومت کنید. داستان بازی برگرفته از کمیک March To War است و برخی شخصیت‌های سریال The Walking Dead نیز در آن حضور دارند. گیم‌پلی بازی مانند دیگر عناوین استراتژی موبایل است، شما پایگاه خود را می‌سازید و با تقویت کردن قوای خود به جنگ با دیگر بازیکنان می‌روید. قابلیت‌ها و خصوصیات بازی جدید نیستند و در بازی‌های مشابه مانند آن را بسیار دیده‌ایم. شما می‌توانید The Walking Dead: March to War را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


World Of Prandis

 

World Of Prandis یک بازی جدید نیست بلکه نسخه پورت شده این بازیست که برروی پلتفورم‌های دیگر منتشر شده بود. World Of Prandis یک بازی MMORPG است که محتویات زیادی دارد. سه نوع شخصیت مختلف، شش کلاس برای انتخاب نوع جنگاوری شخصیت و دو دنیای بزرگ از خصوصیات ویژه بازی محسوب می‌شوند. شما می‌توانید وارد مبارزه با بیش از ۴۰۰۰ هزار هیولای مختلف در بازی شوید. بازی هم اکنون در نسخه بتا یا آزمایشی خود به سر می‌برد و بنظر می‌رسد که عرضه نسخه کامل آن به زودی اتفاق می‌افتد. هم اکنون می‌توانید World Of Prandis را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو