واکنش ایران به سفر بنت به امارات

منبع: برترین ها

93

1400/9/23

10:07


سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در خصوص سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی، با هشدار جدی نسبت به هر گونه اقدامی که به تثبیت حضور مخرب و فتنه انگیز این رژیم جعلی در منطقه مهم غرب آسیا منجر شود، گفت این گونه اقدامات مخل تامین امنیت منطقه بوده و برخلاف مصالح و منافع امت اسلامی و مردم منطقه و کشورهای عرب انجام‌میشود.

خبرآنلاین: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در خصوص سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی، با هشدار جدی نسبت به هر گونه اقدامی که به تثبیت حضور مخرب و فتنه انگیز این رژیم جعلی در منطقه مهم غرب آسیا منجر شود، گفت این گونه اقدامات مخل تامین امنیت منطقه بوده و برخلاف مصالح و منافع امت اسلامی و مردم منطقه و کشورهای عرب انجام‌میشود.

خطیب زاده با یادآوری آرمان همیشگی و قطعی آزادی قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین جهان، گفت مردم منطقه اقدامات شرورانه وکینه توزانه رژیم صهیونیستی که علت العلل و ریشه اصلی مصائب منطقه است را از یاد نبرده ‌و مخالف روند عادی سازی با این رژیم باقی خواهند ماند.

سخنگوی وزارت امورخارجه افزود: پذیرش نخست وزیر رژیم نامشروعی که مسبب، مبدا و عامل ناامنی و تنش و جنگ افروزی طی بیش از ۷۰ سال گذشته در جغرافیای کشورهای عربی و اسلامی است، در حافظه تاریخی ملت فلسطین، مردم منطقه و کلیه آزادیخواهان جهان، ثبت و ضبط می‌ماند.

خطیب زاده در پایان تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس دشمن اول جهان اسلام و کشورهای عربی بوده و هیچ اقدامی در مسیر عادی سازی نمی تواند آرمان بلند فلسطین را به محاق ببرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو