توصیه ماسک به سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال

منبع: برترین ها

82

1400/9/23

14:50


ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، که توسط مجله تایم به عنوان شخصیت سال انتخاب شده است، می‌گوید که بیت کوین به عنوان یک ذخیره‌کننده ارزش مناسب است در حالی که ارز دیجیتال دوج کوین برای تراکنش‌ها مناسب‌تر است.

خبرآنلاین: ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، که توسط مجله تایم به عنوان شخصیت سال انتخاب شده است، می‌گوید که بیت کوین به عنوان یک ذخیره‌کننده ارزش مناسب است در حالی که ارز دیجیتال دوج کوین برای تراکنش‌ها مناسب‌تر است.

ماسک گفت:" اگرچه دوج کوین به عنوان یک شوخی احمقانه ایجاد شده است اما برای تراکنش ها مناسب تر است."

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا و ثروتمندترین فرد جهان از سوی مجله تایم به عنوان "شخص سال" ۲۰۲۱ انتخاب شده است؛ ماسک طی مصاحبه ای با این مجله که روز دوشنبه منتشر شد، در مورد ارزهای دیجیتال بیت کوین (BTC) و دوج کوین (DOGE) صحبت کرد.

مدیر عامل تسلا سپس گفت که بیت کوین برای پرداخت نامناسب است چراکه حجم تراکنش بیت کوین کم و هزینه هر تراکنش زیاد است.

ماسک ضمن تکرار این نکته که «اساساً، بیت کوین جایگزین خوبی برای ارز معاملاتی نیست»، به صحبت در مورد دوج کوین (DOGE) پرداخت.

رئیس تسلا مدت‌هاست که طرفدار دوج کوین بوده است. او حتی در جامعه کریپتوها به عنوان Dogefather شناخته می شود و قبلاً فاش کرده بود که شخصاً بر روی دوج کوین، بیت کوین و اتر سرمایه گذاری کرده است.

مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس افزود: «ممکن است این مورد کمی تورم‌زا اباشد اما این عدد تورمی در مقابل درصد، یک عدد ثابت است. به این معنی که با گذشت زمان، در واقع درصد تورم آن کاهش می‌یابد و این عملکرد خوب است زیرا افراد را تشویق می‌کند تا به جای احتکار آن را به‌عنوان ذخیره ارزش خرج کنند.»

ماسک قبلا توضیح داده بود که دوج را رمزنگاری مردم می‌داند. در ماه اگوست وی با مارک کوبان، ستاره تیم شارک تانک، مالک تیم NBA دالاس ماوریکس موافق بود که جامعه دوج در استفاده از دوج به‌عنوان وسیله مبادله، قوی عمل می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو