پارک سو دام ستاره فیلم «انگل» به سرطان تیروئید مبتلا شد

منبع: روزیاتو

119

1400/9/23

15:17


پارک سو دام ستاره فیلم «انگل» به سرطان تیروئید مبتلا شد

پارک سو دام ستاره فیلم «انگل» به سرطان تیروئید مبتلا شد

پارک سو دام بازیگر کره ای که به لطف ایفای نقش در فیلم برنده ی اسکار «انگل» در داخل و خارج از کشور به شهرت رسید، به سرطان پاپیلاری تیروئید مبتلا شده است.

به گزارش CNN، پارک ۳۰ ساله در حین یک چکاپ معمولی متوجه این موضوع شد و تحت عمل جراحی قرار گرفته است. بنابر گفته ی سرویس سلامت همگانی انگلیس (NHS)، سرطان پاپیلاری تیروئید رایج ترین نوع سرطان تیروئید است.

معمولا افراد زیر ۴۰ سال، به ویژه زنان به این بیماری مبتلا می شوند و البته به گفته ی NHS، درمان آن از سایر انواع سرطان تیروئید راحت تر است. در وب سایت NHS نوشته شده: «از هر ۱۰ نفر، حدود ۹ نفر پنج سال بعد از تشخیص سرطان تیروئید همچنان زنده هستند. بسیاری از مبتلایان درمان می شوند و طول عمر نرمالی را تجربه می کنند.»

پارک سو دام

بیماری پارک باعث اخلال در برنامه های او برای تبلیغ فیلم جدیدش Special Delivery شده و به همین خاطر به گفته ی شرکت ایجینت این بازیگر کره ای، وی بسیار ناامید و سرخورده شده است.

شرکت ایجنت پارک سو دام در بیانه ای گفت: «شرکت، مایل است یک بار دیگر از تمامی عزیزانی که از فیلم Special Delivery و پارک سو دام حمایت کردند و نیز بازیگران و عوامل پشت صحنه ی فیلم که برای فائق آمدن بر مشکلات موجود تلاش کردند، تشکر کند.»

در ادامه ی این بیانیه آمده است: «پارک سو دام بر روی بازیابی سلامتش تمرکز خواهد کرد تا به زودی بتواند همه شما را در صحت و سلامت ملاقات کند و شرکت نیز همه ی تلاشش را خواهد کرد تا در این راه به او کمک کند.»

پارک سو دام

پارک سو دام در فیلم هایی نظیر «کشیشان» (۲۰۱۵) و «ساکت شده» (۲۰۱۱) بازی کرده بود اما ایفای نقش او در فیلم موفق و پرفروش «انگل» در سال ۲۰۱۹ بود که او را در سطح جهانی مطرح کرد.

این فیلم که بونگ جون هو کارگردانی اش را بر عهده داشت تبدیل به نخستین فیلم غیر انگلیسی زبان و نیز نخستین فیلم کره ای شد که اسکار بهترین فیلم را از آن خود می کند.

پارک در فیلم «انگل» نقش زن جوانی از خانواده ای فقیر را بازی می کند که وانمود می کند هنردرمانگر است و بدین ترتیب به عنوان معلم بچه ها در خانواده ای متمول مشغول به کار می شود.

بیشتر بخوانید:

عادت شبانه‌ای که می‌تواند نشانه سرطان پروستات باشد را بشناسید

۵ مورد از علائم سرطان که هرگز نباید آن ها را نادیده بگیرید

یک تست ساده خانگی برای تشخیص سرطان ریه

سلبریتی هایی که نمی دانستید فرزندان زیادی دارند

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو