دانلود نسخه هک شده بازی West of Dead Path of The Crow برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی West of Dead Path of The Crow برای PS4


منبع: دانلود ها

235

1400/9/23

23:31


اولین رای باشید!

داستان بازی West of Dead در دنیای منحصر به فردی به نام Purgatory در سال ۱۸۸۸ روایت می‌شود. این مکان محل انجام انواع گناه و فسق، پر از دود و اسلحه، تاریکی، ناله و نفرین، وندیگو و جادوگرانی خواهد بود که حتی یک لحظه هم شما را راحت نخواهند گذاشت. این دنیای منحصر به فرد و تاریک پر از عقاید خرافی، فرهنگ‌های وحشیانه و رفتارهای عجیب و غریب خواهد بود که شما باید در طی ماجراجویی خود از تمامی آن‌ها به سلامت عبور نمایید. داستان از جایی آغاز می‌شود که یک قهرمان و جنگجوی افسانه‌ای ناگهان در یک تابوت از خواب بیدار می‌شود. حالا او مورد نفرین مرگ قرار گرفته و تمامی بدن و صورتش به رنگ سیاه در آمده است. شما باید از تابوت خود خارج شده و به دنبال عواقب کارهای گذشته‌ی خود که باعث نفرین شدنتان شده‌اند، بگردید.

West of Dead: Path of The Crow PS4-Whitehawkx

ID: CUSA16084; Update v1.06

دانلود-بازی-West-of-Dead-Path-of-The-Crow-PS4

روایت West of Dead به شکلی کاملاً مینیمال انجام می‌گیرد و خبری از دیالوگ‌های طولانی و میان‌پرده‌های سینمایی نیست. بعد از گذر از هر فصل داستان، قهرمان داستان بخشی از ماجرایی که باعث رسیدن او به این نقطه شده را به یاد می‌آورد و گهگاه در طول مراحل به آیتم‌هایی دست پیدا می‌کند که بخش‌های بیشتری از گذشته‌اش را برای مخاطب بازگو می‌کند. این خاطرات روایت چندان پیچیده‌ای را رقم نمی‌زنند اما به گونه‌ای به عنوان قطعات یک پازل بزرگ‌تر کنار یکدیگر قرار می‌گیرند که مخاطب تا لحظۀ آخر، علاقه‌مند به کشف جنبه‌های بیشتر داستان باقی بماند.


info

The Path of the Crow Deluxe Edition contains:
The Crow familiar, a friend to our hero. The crow will stay by your side through the darkest of paths.
A new level, The Battlefield. Dilapidated and riven with rot and decay, the land here has been shattered and burned by explosions, with a fog-filled with the calls to charge. This level is the epitome of all war and it is yours to battle through.
A new enemy, The Captain, a truly frightening opponent, maddened by his lust for war. He is armed with a cannon and a sabre, this menace is trouble close or afar.
A new weapon, The Mortar, claimed from The Battlefield, this new weapon will terrify even those cowering behind cover.
A new blessing, Strength, with this, you’ll be able to punch down steel doors and land a mean hook on the denizens in your way.
And the Original Soundtrack. This includes 11 tracks including Live by the Gun by Bror David Neideman, sung by Camilla Neideman with additional lyrics by Roland Smedberg.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو