استفاده از تمرینات جلکینگ برای بزرگ کردن آلت تناسلی

استفاده از تمرینات جلکینگ برای بزرگ کردن آلت تناسلی


منبع: بیتوته

192

1400/9/24

05:23


استفاده از تمرینات جلکینگ برای بزرگ کردن آلت تناسلی



تکنیک جلکینگ برای آلت تناسلی, روش جلکینگ, ماساژ جلکینگ

ماساژ جلکینگ برای بزرگ شدن آلت تناسلی

 

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با کمک تمرینات جلکینگ

در صورتی که از اندازه آلت تناسلی خود رضایت ندارید میتوانید با انجام منظم تمرینات جلکینگ و افزایش خونرسانی به آلت تناسلی ، سایز آلت را بزرگتر کنید.

محققین بر اساس بررسی هایی که روی 100 زنی که هرگز باردار نشده اند به این نتیجه رسیدند که طول واژن در حالت معمولی بین 2.75 -  3.25 اینچ است و در حالت تحریک شده طول واژن افزایش پیدا کرده و به اندازه 4.25 – 4.75 اینچ می رسد ، یعنی طول واژن در حالت برانگیخته حدود 10 – 12 سانتی متر است. بنابراین در صورتی که آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ  بین 9 – 15 سانتی متر باشد ، طبیعی است و بزرگتر بودن طول آلت هنگام دخول باعث وارد شدن ضربه به دهانه رحم و ایجاد درد هنگام مقاربت برای خانم خواهد شد .

 

از این رو مردانی که اندازه آلت تناسلی شان در این محدوده قرار گرفته است نیازی به نگرانی ندارند و لازم نیست به دنبال روش هایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی باشند. 

البته اغلب آقایان از سایز آلت تناسلی خود راضی نیستند بنابراین به دنبال روش هایی برای افزایش سایز آلت تناسلی شان می گردند یکی از روش هایی که میتوانید برای بزرگ کردن آلت تناسلی از آن استفاده کنید ماساژ جلکینگ یا تمرینات جلکینگ است. 

 

برای رسیدن به موفقیت بهتر در تمرینات جلکینگ می توانید از سایر روش های نرمشی یا استفاده از قرص و کپسول های لازم برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده کنید. درست مثل این است که شخصی قصد چاق شدن دارد و به باشگاه بدنسازی می رودودر کنارش از مکمل های پروتئینی استفاده می کند. 

 

تمرین جلکینگ چیست؟

تمرین جلکینگ ( به انگلیسی : jelqing massage ) به ماساژ آلت تناسلی به منظور بزرگتر شدن سایز آلت تناسلی گفته می شود که باید روی آلت در حالت نیمه راست شده انجام شود . گفته می شود که این تمرینات می تواند باعث بزرگتر شدن آلت تناسلی شود. 

 

تمرین جلکینگ با لوبریکانت, تمرینات جلکینگ برای بزرگ کردن آلت تناسلی, بزرگ کردن آلت تناسلی

تمرینات پنیمور و جلکینگ برای بزرگ شدن آلت تناسلی

 

تمرینات پنیمور و جلکینگ

تمرینات پنیمور به منظور افزایش طول آلت تناسلی است که برای نتیجه گرفتن باید به صورت مستمر و 5 روز هفته انجام دهید و 2 روز را به خودتان استراحت بدهید.

 

ماساژ جلکینگ باعث افزایش قطر آلت تناسلی می شود و در صورتی که تمایل به افزایش همزمان محیط و طول آلت تناسلی دارید باید از تمرینات پنیمور و جلکینگ به صورت همزمان استفاده کنید ولی اگر صرفا هدفتان افزایش طول آلت تناسلی است باید تمرینات جلکینگ را به تنهایی انجام دهید.

 

همیشه موهای اطراف آلت را کوتاه کنید.

حرکات را با ید به آرامی انجام دهید که آسیبی به آلت وارد نکند و در صورتی که درد یا زخمی در اثر تمرینات ایجاد شد متوجه زیاده روی خودتان خواهید شد و باید تا زمان از بین رفتن درد استراحت کنید.

 

تمرینات پنیمور به طور خلاصه شامل 6 مرحله است :

گرم کردن آلت به مدت 1 دقیقه

تمرینات کششی به مدت 25 – 30 دقیقه

تمرینات افزایش گردش خون به مدت 1 دقیقه

استفاده از لوبریکانت

تمرینات جلکینگ به مدت 10 – 20 دقیقه

ماساژ و گرم  کردن به مدت 5 – 10 دقیقه

 

 تمرینات جلکینگ برای آلت شل, تمرین جلکینگ با لوبریکانت, تمرینات جلکینگ برای بزرگ کردن آلت تناسلی

روش حلقه کردن انگشتان برای تمرینات جلکینگ

 

گرم کردن آلت تناسلی قبل از ماساژ جلکینگ و پنیمور

قبل از شروع هر تمرینی ، مهم ترین قسمت گرم کردن است. شما با گرم کردن آلت باعث می شود که خونرسانی به این ناحیه افزایش پیدا کند و مواد مغذی بیشتری به بافت آلت برسد و الاستیسیته آلت را بالا می برید. هر چه خونرسانی به آلت تناسلی بهتر باشد ، رشد آن بهتر و سریعتر خواهد شد. 

یک حوله یا پارچه نخی تمیز را گرم کنید و به مدت 2 دقیقه دور آلت بپیچید یا این که آلت را به مدت 2 دقیقه زیر آب گرم قرار دهید. 

 

تمرین کششی برای آلت شل 

این تمرین باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود و اگر میخواهید رشد طولی بیشتری داشته باشید از این تکنیک استفاده کنید.

این تمرین را می توانید در حالت نشسته یا ایستاده انجام دهید و آلت حتما باید در حالت شل باشد. 

 

سر آلت تناسلی را با انگشتان بگیرید ، مراقب باشید فشار زیادی وارد نکنید که خونرسانی به سر آلت مختل نشود.

تا حد ممکن آلت را به سمت جلو بکشید ( نباید احساس درد داشته باشید ) و 1 دقیقه نگه دارید و سپس به آرامی آلت را رها کنید. 

10 ثانیه استراحت کنید .

15 – 20 بار این حرکت را تکرار کنید و سپس 10 دقیقه استراحت کنید. 

 

تمرین افزایش گردش خون پنیمور

انجام این تمرین بعد از تمرینات کششی باعث افزایش گردش خون در آلت تناسلی و رشد آن می شود. برای افزایش گردش خون باید آلت را به سمت جلو نگهدارید و با دست دیگر 30 ضربه آرام به آن بزنید. مراقب باشید که ضربات باعث درد نشود یا به بیضه ها برخورد نکند. 

بعد از این مرحله زمان انجام تمرینات جلکینگ است.

 

تمرین جلکینگ با لوبریکانت, تمرینات جلکینگ برای بزرگ کردن آلت تناسلی, بزرگ کردن آلت تناسلی

آموزش ماساژ جلکینگ 

 

تمرینات جلکینگ چگونه است؟

برای انجام ماساژ جلکینگ می توانید از روش های مختلف استفاده کنید. به طور کلی دو نوع تمرین جلکینگ خشک و مرطوب داریم که  هر کدام از آن ها از نظر اجرا متفاوت هستند ، شما با توجه به سلیقه خودتان یکی از  آن ها را انتخاب کنید.

تمرینات جلکینگ باعث افزایش قطر یا محیط آلت تناسلی می شود. 

 

ماساژ جلکینگ باید همراه با کشش از سمت پایه به سمت نوک آلت تناسلی و به آرامی انجام شود ضمن این که لمس سر آلت تناسلی در هر دو روش ممنوع است. 

ماساژ کششی جلکینگ باعث می شود خون بیشتری به داخل آلت کشیده شود و به تدریج بخش های نگهدارنده خون در آلت تناسلی ، بزرگتر و حجیم تر شوند که نتیجه آن بزرگتر شدن آلت هنگام نعوظ است. 

شما باید تمرینات جلکینگ را هر روز دو نوبت انجام دهید . بعد از 2 – 3 ماه تمرین منظمی توانید شاهد تغییرات ایجاد شده در آلت تناسلی خودتان باشید. 

 

تمرین جلکینگ خشک 

انگشت شصت و اشاره دست چپ را به صورت حلقه ای دور آلت تناسلی قرار دهید و از پایه آلت دست را به سمت سر آلت حرکت دهید و به اصطلاح آلت را بدوشید . 

در این روش از تمرینات ورزشی جلکینگ ، حرکت دست حتما باید به سمت جلو باشد.

دوباره همین حرکت را با دست راست انجام دهید. 

در اثر این حرکت سر آلت به دلیل تجمع خون ، بزرگ و قرمز و حساس می شود بنابراین از دست زدن به نوک آلت اجتناب کنید.

اگر هنگام انجام تمرینات ورزشی جلکینگ ، آلت شما کاملا راست شد ، باید دست نگه دارید تا دوباره به حالت نیمه راست برگردد.

تمرینات ورزشی جلکینگ را هفته اول 200 – 300 بار ، هفته دوم 300 – 500 بار و در هفته های بعد 500 بار یا بیشتر انجام دهید.

 

تمرین جلکینگ با لوبریکانت 

بهتر است از روغن ها یا لوبریکانت هایی که خاصیت بزرگ کننده برای آلت تناسلی دارند استفاده کنید. می توانید از روغن خراطین ، روغن بادام یا ژل های روان کننده استفاده کنید. 

در این روش آلت را لوبریکانت بزنید و بعد از این که به حالت نیمه راست شده در آمد ، انگشت شصت و اشاره دست چپ را دورش حلقه کنید و از پایه آلت تناسلی به سمت سر آلت بکشید و نزدیک به سر آلت 5 ثانیه نگه دارید و سپس این حرکت را با دست راست انجام دهید. 

هر بار می توانید 10 – 15 دقیقه این ماساژ را تکرار کنید .

 

تمرینات جلکینگ برای آلت شل

در این روش آلت باید در حالت شل و خوابیده باشد و با استفاده از لوبریکانت عمل دوشیدن را به سمت پایین با هر دو دست انجام دهید.اگر در زمان تمرین الت به نعوظ رسید باید صبرکنید تا دوباره به حالت شل برگردد. 

این ماساژ را در هفته اول و دوم 100 بار و در هفته های بعد 200 بار انجام دهید

 

گردآوری : بخش زناشویی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو