ویرایش مخصوص جدید لکسوس LC 500 را بشناسید!

ویرایش مخصوص جدید لکسوس LC 500 را بشناسید!


منبع: فوت و فن

117

1400/9/24

07:54


ویرایش مخصوص جدید لکسوس LC 500 را بشناسید!

کمپانی لکسوس هنوز به طور رسمی عرضه‌ی ورژن سرسخت F از مدل کوپه‌ی LC در اواخر سال جاری را تایید نکرده است.

در حالیکه هنوز خبری از تایید رسمی نسخه‌ی قدرتمند‌تر مدل LC در دست نیست، کمپانی لکسوس مشغول به روز نگه داشتن این خودرو با استفاده از مدل‌های ویرایش مخصوص است.

اولین ویرایش مخصوص مدل LC از یک رنگ بدنه‌ی منحصر به فرد به نام Structural Blue بهره می‌برد که به همراه چرم آبی، سفید، و نارنجی رنگ بسیار زیبا عرضه می‌شد.

پس از آن کمپانی لکسوس پا را از این هم فراتر گذاشت و از یک ویرایش مخصوص دیگر با رنگ بدنه‌ی Naples Yellow و رنگ آمیزی مشکی، سفید و زرد در فضای داخلی رونمایی کرد.

این بار کمپانی لکسوس به معرفی یک مدل LC منحصر به فرد دیگر که ویرایش مخصوص مدل هیبرید LC 500h محسوب می‌شود، پرداخته است.

این ورژن مخصوص که LC 500h Matte Prototype نام گذاری شده در نمایشگاه اتومبیل بارسلونا ۲۰۱۹ به طور رسمی معرفی شد.

کمپانی لکسوس این بار به سراغ یک رنگ آمیزی نارنجی مات به نام Space Orange رفته که با الهام از رنگ‌های قابل مشاهده در آسمان در هنگام غروب آفتاب طراحی شده است.

این مدل نارنجی رنگ LC برخلاف مدل‌های آبی و زرد رنگ آن در واقع هنوز یک ویرایش منحصر به فرد نیست، بلکه یک نمونه‌ی اولیه برای به نمایش گذاشتن رنگ بدنه‌ای که احتمالاً به مرحله‌ی تولید برسد محسوب می‌شود.

در صورتیکه تقاضای کافی وجود داشته باشد لکسوس می‌تواند این خودرو را به عنوان مدل ویرایش محدود بعدی خود وارد مرحله‌ی تولید کند.

مدل Matte Prototype علاوه بر بدنه‌ی نارنجی رنگ از ویژگی‌هایی مانند چرخ‌های مشکی رنگ نیمه مات ۲۱ اینچی، یک سقف از جنس فیبر کربن و اسپویلر‌های عقبی کنشی، و پنل‌های تزئینی نارنجی رنگ در داخل اتاق بهره می‌برد.

استفاده از این پنل‌های نارنجی رنگ در داخل اتاق انگشت شمار است اما به عقیده‌ی ما بکارگیری از این پنل‌ها باعث زیباتر شدن فضای داخلی این خودرو نشده است.

چرا که ما ترجیح می‌دادیم همانند ورژن Structural Blue LC شاهد استفاده از چرم نارنجی رنگ در داخل اتاق این خودرو باشیم.

مدل LC 500h در زیر کاپوت خود از یک موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر بهره می‌برد که در کنار یک سیستم هیبریدی قادر به تولید ۳۵۴ اسب بخار قدرت می‌باشد.

این خودرو شاید همانند ورژن هشت سیلندر LC 500 سریع نباشد اما با این حال از راندمان سوخت ۳۵ مایل بر گالن در بزرگراه نیز بهره می‌برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو