تغییر نام بخش تلفن همراه سامسونگ

منبع: فوت و فن

105

1400/9/24

07:54


تغییر نام بخش تلفن همراه سامسونگ

گام‌های سریع‌تر و محکم‌تر برای ارائه تجربه‌های نوآورانه موبایل

 شرکت سامسونگ نام بخش موبایل خود را به «تجربه موبایل» تغییر داد. این نام جدید نشان‌دهنده بازآفرینی تعهد سامسونگ برای ارائه تجربیات نوآورانه و شخصی‌سازی شده به کاربران گلکسی از طریق اکوسیستم باز آن است.

تغییر نام واحد موبایل به تجربه موبایل از ۱۹ آذر (۱۰ دسامبر) شروع شده تا فصل جدیدی برای گلکسی‌ها رقم بخورد که در آن فلسفه نوآوری باز و تجربیات کاربران در اولویت اصلی قرار دارد.

این عنوان جدید همچنین بیانگر توجه کاربرمحور سامسونگ است که فراتر از بخش موبایل را شامل می‌شود. تعهد این شرکت برای همگام شدن با تغییرات سریع فضای کسب‌وکار باعث شده تا توجه اصلی محصولات و خدمات بر روی رفع نیاز کاربران متمرکز شود.

تی‌ام رو، مدیر بخش تجربه موبایل سامسونگ می‌گوید: «بسیار مشتاقیم که پس از دهه‌ها نوآوری و پیشگامی در صنعت تلفن همراه، تغییر نام کسب‌وکار خود را به اطلاع عموم می‌رسانیم. باور داریم که این تغییر نام به ما کمک می‌کند تا عصر جدیدی را در نوآوری‌های موبایل شروع کنیم و امکانات هیجان‌انگیزی را برای کاربران گلکسی خلق کنیم».

سامسونگ همچنان برای انجام تعهدات خود در زمینه ارائه تجربه‌های نوآورانه و پیشرو در حوزه موبایل مصمم و استوار است. بر همین اساس تلاش می‌شود تا به کمک قدرت پلفترم باز سامسونگ و ایجاد همکاری‌های جدید در اکوسیستم گلکسی (از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی گرفته تا ابزارهای پوشیدنی، نرم‌افزار و خدمات) امکانات نامحدود و بی‌شماری در اختیار کاربران قرار بگیرد.

علاوه بر این، تغییر نام بخش موبایل باعث می‌شود تا ماموریت سامسونگ برای خلق تجربه‌های تازه‌ و سودمندی که زندگی کاربران را بهبود می‌دهد، سریع‌تر انجام شود.

سامسونگ با اتصال محصولات و خدمات خود و مقیاس‌پذیری آنها به توسعه اکوسیستم گلکسی برای ارائه تجربه‌های نوآورانه موبایل ادامه می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو