حضور آیدریس البا در «پیشتازان فضا ۳»

منبع: فوت و فن

102

1400/9/24

08:38


حضور آیدریس البا در «پیشتازان فضا ۳»

آیدریس البا بازیگر مجموعه «لوثر» که گفته می‌شود یکی از کاندیدهای اصلی برای بازی در نقش جیمز باند مأمور مخفی مشهور است، ممکن است بازی در نقش هیجان انگیزتری را تجربه کند.

سایمون پگ یکی از نویسندگان فیلم «پیشتازان فضا ۳»(Star Trek 3) می‌گوید که برای آیدریس البا در این دنباله جدید نقشی هیجان انگیز در نظر گرفته است. او که بازیگر هم هست، می‌گوید که البا شخصیتی جدید را در فیلم سوم بازی می‌کند و تیم او در حال پرداخت این شخصیت هستند: "آیدریس بازیگری خارق العاده است و ما تلاش می‌کنیم تا برای او نقش فوق العاده‌ای را خلق کنیم. این یک مأموریت ۵ ساله است و ما مجبور نیستیم هر بار فقط با ۵ شخصیت برخورد کنیم، ما در کهکشان عظیمی زندگی می‌کنیم!"

هنگامی که از پگ پرسیده شد که آیا البا حتما در فیلم حضور پیدا خواهد کرد یا نه، او پاسخ داد: "تا جایی که من می‌دانم این اتفاق می‌افتد."
آیدریس البا در نقش جان لوثر در مجموعه تلویزیونی لوثر بار دیگر به تلویزیون بازخواهد گشت. شایعه شده که این بازیگر ۴۲ ساله در حال مذاکره برای ایفای نقش جیمز باند در فیلم بعدی این مجموعه است(دنیل کریگ دیگر در این نقش بازی نمی‌کند) اما هیچ کدام از این شایعات توسط تهیه کنندگان این مجموعه تأیید نشده است. اگر البا بازی در این نقش را بر عهده بگیرد، به اولین جیمز باند سیاه پوست تاریخ بدل خواهد شد اما این موضوع، به مذاق بسیاری خوش نیامده است.

یافت کوتو بازیگر سیاه پوست که قبلا در نقش منفی فیلم‌های جیمز باند بازی کرده، می‌گوید که این شخصیت مشهور همیشه باید توسط یک بازیگر سفیدپوست اجرا شود: "باند نمی‌تواند سیاه پوست باشد. جیمز باند به عنوان یک سفیدپوست توسط یان فلمینگ خلق شد و نقش باید توسط بازیگران سفیدپوست بازی شود، او می‌تواند ۰۰۳ یا ۰۰۶ باشد اما نمی‌تواند ۰۰۷ سیاه پوست باشد."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو