اولین عکس از جرد لیتو در نقش جوکر منتشر شد!

منبع: فوت و فن

172

1400/9/24

10:43


اولین عکس از جرد لیتو در نقش جوکر منتشر شد!

طرفداران جوکر هفته‌ها فقط با عکس‌هایی از جرد لیتو با مدل موی جدیدش و تست گریم جوکر سر کردند، اما سرانجام و در ۷۵مین سالگرد ظاهرشدن این شخصیت در دنیای کمیک(۲۵ آوریل ۱۹۴۰) دیوید آیر کارگردان فیلم «جوخه خودکشی» اولین عکس از جرد لیتو را در نقش جوکر در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرد.

جارد لیتو با این ظاهر جدید که چیزی ما بین مد و فشن پانک و راک دهه ۹۰ است، کاملا زاویه‌های روانی این شخصیت را به تصویر کشیده و حتی بر روی بدنش نیز خالکوبی دارد، البته داشتن تتوی «آسیب دیده» روی پیشانی او کمی زیاده روی به نظر می‌رسد…ولی در هر صورت، این جوکر است و قوانین مخصوص خودش را دارد. طبیعتا این ظاهر جدید به مذاق بسیاری خوش نخواهد آمد و بسیاری از هم اکنون به نقد شدید آن پرداخته‌اند، اما باید منتظر ماند و این شخصیت را در فیلم اصلی دید.

جوکر جرد لتو یکی از اعضای اصلی «جوخه خودکشی» است که در آن ویل اسمیت در نقش دِدشات، جوئل کینامن در نقش ریک فلگ، مارگو رابی در نقش هارلی کویین، جی کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ، کارا دولین در نقش اِنچنتِرِس، وایولا دیویس در نقش آماندا والر، جی هرناندز در نقش ال دیابلو، اَدوِل آکینویه اَگبِیج در نقش کیلر کراک، کارن فوکوهارا در نقش پلاستیک، اسکات ایستوود در نقش استیو تره‌وِر و جیم پاراک در نقش جانی فراست بازی می‌کنند.

داستان این فیلم ماجرای گروهی از جنایتکاران و مجرمان خطرناک است که زیر نظر دولت به اجرای مأموریت‌های غیر ممکن می‌پردازند. دیوید آیر هم اکنون مشغول تولید «جوخه خودکشی» است که در پنجم آگوست سال ۲۰۱۶ در سینماها به نمایش در می‌آید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو