بهترین شهرهای شرق تهران برای اجاره روزانه ویلا

منبع: فوت و فن

94

1400/9/24

10:43


همه از شلوغی، ترافیک و آلودگی شهر تهران بیذاریم و پایتخت نشین ها همیشه سعی دارند تا از فرصت ها استفاده کرده و روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه را به دور از آلودگی و شلوغی شهر سپری کنند. عده ای به شهرهای دیگر بخصوص مناطق شمالی کشور سفر می کنند اما عده بسیاری هم هستند که نمی خواهند بخش زیادی از تعطیلات خود را در جاده های خطرناک و خسته کننده باشند و برای همین، به سراغ مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران مراجعه می کنند. در غرب تهران مناطقی همچون شهریار، کرج، کردان، طالقان، سهیلیه و غیره وجود دارد اما در شرق تهران، با شهرهای و مناطق بسیاری روبرو می شویم که معروف ترین و نزدیک ترین آن ها شامل لواسان، فشم و شمشک هستند و به مراتب از اکثر مناطق اطراف تهران زیباتر، خلوت تر و خوش آب و هواتر هستند. اگر تصمیم دارید تا اوقات فراغت خود را در یکی از سه منطقه لواسان، فشم و شمشک سپری کنید در ادامه با ما همراه باشید.

لواسان ، تجربه اقامتی لوکس در منطقه ای لاکچری

از گذشته تا به امروز، لواسان یکی از مناطق لوکس اطراف تهران بوده اما تا سال ۱۳۴۹ هجری شمسی، لواسان بخشی از شهرستان دماوند بوده اما به لطف تقسیمات کشوری صورت گرفته تصمیم گرفته شد تا لواسان از دماوند جدا شده به شهرستانی مستقل تبدیل شود. لواسان در دهه های اخیر ساخت و سازهای مختلفی را به خود دید و امروزه یکی از بهترین مناطق اطراف تهران برای اجاره ویلا و سپری کردن اوقات فراغت می باشد. لواسان را با ویلاهای لاکچری و دیدنی که دارد میشناسند و حتی برخی از این ویلاها که در واقع عمارت های بزرگ و لاکچری هستند را در برخی از فیلم ها و سریال های تلویزیونی هم دیده ایم.

لواسان از مناطق مختلفی تشکیل شده که معروف ترین آن ها عسلک بالا و پایین، برگ جهان، امامه، ناران و غیره هستند. شلوغ ترین منطقه لواسان عسلک است درواقع عسلک ابتدای لواسان بوده و برخی از لاکچری ترین ویلاهای لواسان در این منطقه قرار دارد. عسلک شمالی در سمت کوه ها و مجاورت شهرک معروف باستی هیلز قرار دارد و عسلک جنوبی هم در مجاورت جاجرود قرار دارد. روستای برگ جهان و امامه از جمله مناطق سرسبز، دنج و مرتفع لواسان است و روستای امامه هم از نظر تاریخی، منطقه ای ارزشمند محسوب می شود اما در روزهای سرد سال که شاهد بارش های سنگین برف در منطقه هستیم، مسیر دسترسی به روستای امامه مسدود خواهد شد.

بهترین شهرهای شرق تهران برای اجاره روزانه ویلا

فشم ، تابستان و زمستان های خاطره انگیز

فشم منطقه ای در ارتفاعات شمال شرق تهران است و تا تهران هم فاصله ای یک ساعته دارد. فشم بخاطر ارتفاع از دریا و وجود کوه های مختلف در اطرافش، منطقه ای کوهستانی است و تابستان های خنک و زمستان های بسیار سرد همراه بارش سنگین برف دارد. فشم از طبیعت زیبایی برخوردار بوده و در فصل تابستان از جمله مناطق سرسبز، دنج و خوش آب و هوایی است که برای کوهنوردی و طبیعت گردی مقصد بی نظیری خواهد بود. در اطراف فشم آبشارها و کوه های بسیاری وجود دارد که از جذاب ترین جاهای دیدنی منطقه هستند. برخلاف برخی از مناطق که در بعضی اوقات سال نمی توان به آنجا سفر کرد، فشم در هر موقعی از سال جذابیت های خود را دارد.

در فصل بهار و تابستان، با رزرو اقامتگاه در فشم تجربه اقامتی بی نظیر در منطقه ای سرسبز و نزدیک به جاجرود را خواهید داشت اما اوج سفرها به فشم در زمستان است. با اینکه در زمستان هوای سرد و سوزناکی بر منطقه حاکم است اما به لطف کلبه های چوبی و شله ها، افراد بسیاری بخصوص جوانان با اجاره کلبه چوبی در فشم لحظات خاطره انگیزی را در کلبه های کوچک چوبی با چشم انداز زیبا از طبیعت سفید پوش فشم را سپری می کنند. الان که نزدیک به فصل زمستان هستیم، برای رزرو ویلا در فشم و اجاره کلبه چوبی و شله می توانید به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید.

بهترین شهرهای شرق تهران برای اجاره روزانه ویلا

شمشک ، طبیعت گردی به همراه اسکی و کوهنوردی

کمی بالاتر از فشم، به روستای معروف و دوست داشتنی شمشک میرسیم که بخاطر پیست اسکی معروفی که دارد همه به خوبی با این منطقه آشنا هستند. شمشک از مناطق مرتفع تهران است و همین دلیل باعث شده تابستان های بسیار خنک و زمستان های بسیار سردی بر منطقه حاکم باشد. شمشک جاهای دیدنی بسیاری دارد که اکثر آن ها آبشارهای فصلی، کوه ها و مسیرهای طبیعت گردی زیبا همچون تپه ها و غیره هستند. شمشک در فصل بهار و تابستان گردشگران میزبان گردشگران زیادی است اما عمده سفر گردشگران و بخصوص پایتخت نشین ها در فصل زمستان است. اکثراً در فصل زمستان برای پیست اسکی معروف شمشک که بعد از پیست اسکی دیزین، دومین پیست اسکی بزرگ ایران است به این منطقه سفر می کنند اما در کنار آن، افراد بسیاری شمشک را برای سپری کردن اوقات فراغت خود در کلبه های چوبی و شله ها انتخاب میکنند.

اقامت در شله های شمشک را در هیچ جایی نمی توانید تجربه کنید. در سایت لوکس ویلا علاوه بر ویلاها، سوئیت ها و اقامتگاه های مختلف، شله های بسیاری مشاهده می شود که به صورت روزانه اجاره داده می شوند. شله های شمشک در فصل زمستان بیشترین تقاضاها را دارند و برای همین، باید از یک هفته قبل از تاریخ سفر آن را رزرو کنید. همچنین قیمت اجاره شله های شمشک به صورت روزانه در فصل زمستان بیشتر از سایر فصل ها خواهد بود. لوکس ویلا همیشه سعی داشته تا بهترین شله های شمشک با قیمت هایی عالی، بدون واسطه و با امکانات مختلف برای هر بودجه و خواسته ای را ارائه دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو