فروش بلیط خوردنی آغشته به روغن گیاه ماری‌جوانا در پایتخت آلمان!

منبع: روزیاتو

136

1400/9/24

12:04


فروش بلیط خوردنی آغشته به روغن گیاه ماری‌جوانا در پایتخت آلمان!

فروش بلیط خوردنی آغشته به روغن گیاه ماری‌جوانا در پایتخت آلمان!

این کمپین بازاریابی در ابتدا بیشتر به یک جوک می ماند: به منظور آرامش و تمدد اعصاب مسافران، به مدت ۵ روز بلیط اتوبوس ها و قطارها در پایتخت آلمان از کاغذ خوردنی و روغن شاهدانه درست می شوند (شاهدانه گیاهی است که از آن ماری جوانا و حشیش گرفته می شود.) بی وی جی، شرکت ترابری آلمان به خاطر شیوه های بازریابی اش شهرت دارد و این شرکت با کمپین جدید خود دوباره توجهات را به خود جلب کرده است. از دوشنبه این هفته تا روز جمعه مسافران در برلین می توانند برای حمل و نقل بلیط خوردنی خریداری کنند.

به گفته ی بی وی جی، این بلیط حمل و نقل عمومی در برلین که به قیمت ۸.۸۰ یورو به فروش می رسد، از کاغذ خوراکی آغشته به روغن شاهدانه درست شده است. هر بلیط حاوی حداکثر ۳ قطره روغن شاهدانه است. پس از اتمام تاریخ انقضا بلیط ها می توانند مصرف شوند. این بلیط های ۲۴ ساعته از نیمه شب تا نیمه شب بعدی معتبر هستند.

بلیط خوردنی

برخلاف گل های گیاه شاهدانه، دانه هایش حاوی مواد مخدر نظیر تتراهیدروکانابینول یا کانابیدیول نیستند. بی وی جی تاکید کرده است که بلیط ها «کاملا برای بدن بی ضرر» و «کاملاً قانونی» هستند.

در بیانیه بی وی جی آمده: «اصولاً روغن شاهدانه مثل روغن آفتابگردان یا روغن زیتون بی ضرر است.» بچه ها و بانوان باردار نیز می توانند بدون هیچ گونه نگرانی بلیط ها را بخورند. گفته می شود که روغن شاهدانه خواص آرامش بخش دارد. با این حال این مطلب از نظر علمی ثابت نشده است.

این کمپین تبلیغاتی تا روز جمعه ادامه پیدا خواهد کرد. پس از اعلام این خبر توسط بی وی جی، کاربران شبکه های اجتماعی به شوخی با این قضیه پرداختند. کاربری نوشت: «دوست داری این بلیط رو بخوری! بعدش هم می ری تو آسمون ها!»

بلیط خوردنی

شرکت بی وی جی نمی خواهد که این کمپین به عنوان موضع اش در بحث جاری برای قانونی کردن ماری جوانا تلقی شود. اخباری که از ائتلاف جدید آلمان به گوش می رسد حاکی از آن است که شاید آلمان اولین کشور اروپایی باشد که مصرف تفریحی ماری جوانا را قانونی می کند.

این شرکت اظهار کرد: «ما مخالف هر گونه استعمال مواد مخدر هستیم، خواه قانونی باشد یا غیر قانونی.» به همین دلیل است که ممنوعیت مواد مخدر و الکل به نحو سختگیرانه ای در تمام وسایل نقلیه و ایستگاه های قطار شرکت بی وی جی اعمال می شود.

آیا این بلیط خوردنی خواهد توانست استرس و فشار عصبی پیش از تعطیلات کریسمس را دست کم اندکی بهبود بخشد؟ باید کمی صبر کرد و دید.

بیشتر بخوانید:

پروژه جدید لوفت هانزا؛ هواپیمایی با کابین زیر آب

۱۵ شهر دنیا که بهترین سیستم حمل و نقل عمومی را دارند

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو