ورزش و کاهش سلولیت در زنان

64

1400/9/24

13:11


ورزش و کاهش سلولیت در زنان

سلامت نیوز:سلولیت نوعی چربی است که به شکلی متفاوت روی پوست نمایان می‌شود و به شکل پوست پرتقال یا تو رفتگی‌های سطحی خودش را نشان می‌دهد در خانم‌ها به دلیل این که حجم چربی آن‌ها بیشتر است،سلولیت به میزان بیشتری وجود دارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،این سلولیت‌ها در نواحی مثل ران و باسن دیده می‌شود. در خانم‌های جوان هم سلولیت دیده می‌شود ولی میزان آن در افرادی که سن بالاتری دارند، به دلیل نازک شدن پوست و از دست دادن عضله بیشتر است.کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کاهش سلولیت انجام دهید. یکی از این روش‌ها ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی سالم است.


چگونه ورزش کنیم ؟
معمولا بهترین نوع ورزش برای خلاص شدن از شر سلولیت، ورزش هایی است که ضربان قلب شما را بالا ببرد.مجموعه فوق العاده ای از تمرینات وجود دارد که مکان‌هایی را که سلولیت دارند صاف می‌کند .


این تمرینات حرکاتی هستند که روی عضله‌سازی نواحی پشت پا و عضلات سرینی کار می‌کنند .برای کسب بهترین نتیجه، باید چند روز در هفته ورزش کنید.
البته برخی از ورزش های آسان مثل پیاده روی، دوچرخه سواری و یوگا هم می‌توانند به از بین بردن سلولیت روی پاها کمک کنند. مهم‌ترین نکته داشتن ورزش‌های منظم و عضله‌ساز است که باید به صورت مرتب انجام شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو