آمریکا به دنبال «شبیه کردن زنان به مردان» است

منبع: برترین ها

81

1400/9/24

15:43


فاطمه واعظ‌جوادی، ضمن بیان اینکه یکی از اهداف دکترین آمریکا «شبیه کردن زنان به مردان» و «از بین بردن هویت زن مسلمان» است، گفت: «حیات طیبه زمانی شکل می‌گیرد که زن در کنار مرد قرار داشته باشد و مرد مسئولیت و امنیت او را عهده‌دار شود»

دیده‌بان ایران: فاطمه واعظ جوادی ظهر امروز در نخستین همایش ملی نقش بانوان در ابعاد تمدن نوین اسلامی که در دانشگاه فرهنگیان استان گلستان برگزار شد اظهار داشت: تقابل حق و باطل همواره در عالم وجود داشته و امروز هم استکبار جهانی به عنوان نمونه بارز باطل در پی ظلم و تسلط بر دیگر ملت‌ها هستند.

وی افزود: کشورهای استکباری در گذشته، در کشورهای تحت سلطه و مستعمره خود، فرماندار تعیین می‌کردند و به این نحو تسلط و مالکیت خود را نشان می‌دادند اما امروز در قالب سازمان ملل و کنوانسیون‌های مربوطه که مصوبه‌های خود را به کشورهای دیگر تحمیل می‌کنند.

آمریکا به دنبال «شبیه کردن زنان به مردان» است

رئیس شورای راهبردی زن و خانواده بسیج اساتید کشور با اشاره به اینکه استکبار برای رسیدن به اهداف خود دو کلیدواژه " توانمندی زنان" و " حفظ محیط زیست" را دنبال می‌کند بیان داشت: یکی از موضوعاتی که در دکترین آمریکا به آن تأکید شده، تجزیه کشورها با هدف تسلط بر آنها است. به این صورت که کشورهای بزرگتر را به کشورهای کوچک‌تر تبدیل کنند تا بر آن‌ها مسلط شوند؛ وقتی کشور را تکه‌ پاره شود، دیگر قدرت چندانی برای مقابله با متجاوزان نخواهد داشت. همچنین در مرحله بعد توانمندی زنان و محیط زیست را دنبال کردند که یکی از اهداف آن‌ها شبیه کردن زنان به مردان و از بین بردن هویت زن مسلمان است.

وی با بیان اینکه اسلام به توانمندی زنان باور دارد خاطرنشان کرد: از نظر تعالیم اسلامی ما می‌توانیم به همان توانمندی‌های مردان هم برسیم اما باید ببینیم آیا هدف از خلقت زن این بوده‌ است.

واعظ جوادی با تأکید بر برنامه دشمنان برای استحاله فرهنگی جوامع مسلمان از طریق هویت‌زدایی از زن مسلمان، ادامه داد: آن‌ها می‌خواهند زن را در خارج از خانواده توانمند نشان دهند ولی اسلام زن را در خانواده و در کنار مرد و فرزندان می‌پسندد. برای همین است که فرهنگ بیگانه هیچ‌ وقت از زن موفق مصاحبه نمی‌گیرد و آن‌ها را به‌عنوان الگو معرفی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه اسلام، نقشی ارزنده، اثرگذار و مهم برای زنان قائل است گفت: از نظر اسلام حیات طیبه زمانی شکل می‌گیرد که زن در کنار مرد قرار داشته باشد و مرد مسئولیت و امنیت او را عهده‌دار شود و تربیت فرزندان خود را به‌عهده بگیرد.

رئیس شورای راهبردی زن و خانواده بسیج اساتید کشور با اشاره به شکست اهداف استکبار به علت ایستادگی زنان موفق مسلمان گفت: وقتی دشمن دید از این طریق نمی‌تواند به اهداف خود برسد برای همین به سمت آموزش رفت تا از این طریق فرهنگ و ذائقه زنان مسلمان را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه سند 2030 در راستای تحقق اهداف دشمن طراحی شده است گفت: امروز در عرصه جنگ شناختی قرار داریم و دشمن می‌داند برای رسیدن به اهدافش باید حواس‌ها را پرت کند تا آنچه می‌خواهد را به جامعه به ویژه زنان و جوانان القا کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو