اما به طور معمول برخی از طرح ها بیشتر از طرح های دیگر در بازار محبوب و پر فروش می شوند.

این طرح ها ممکن است طرح یک فیلم سینمایی و کارتونی محبوب باشند یا یک شخصیت ورزشی و حتی سیاسی که مد شده باشد.

همچنین گاهی ترندهای روز هم پایشان به طراحی لباس و تیشرت باز می شود. یکی از این ترند ها با طرفداران زیاد، محصولات جوکر ترند روز است.

این لباس ها با طراحی تایپوگرافی و چهره شخصیت جوکر در این فیلم روی تی شرت ها و انواع لباس ها دیده می شود. برخی از دیگر طرح های محبوب را در ادامه این پست معرفی کرده ایم. 

پوشاک با طرح های فیلم و سریال

طرح های فیلم و سریال های محبوب همواره یکی از محبوبترین طراحی ها برای تی شرت و انواع پوشاک بوده اند. برخی از این فیلم ها سریال ها مثل سریال فرندز حتی پس از سال ها هنوز هم طرفدار دارند و بسیاری ترجیح می دهند تی شرت و هودی و انواع دورس را با طراحی عنوان این سریال بپوشند. یا لباس هایی بپوشند که المان های خاطره انگیز این سریال روی آن ها حک شده است. برخی هم به پوشیدن لباس هایی با طرح های بازیگران محبوبشان در فیلم ها و سریال های محبوب علاقه نشان می دهند. 

پوشاک با طراحی انیمیشن های محبوب

طراحی انیمیشن روی لباس

دور از واقعیت نیست، اگر بگوییم طرفداران بزرگسال انیمیشن از کودکان بیشترند. بسیاری از فیلم های انیمیشنی حتی طوری ساخته می شوند که مناسب مخاطب بزرگسالند. همین میزان علاقه و محبوبیت این فیلم ها باعث شده است تا پای طرح های کارتونی و انیمیشنی هم به طراحی تی شرت و انواع لباس باز شود.

یکی از سریال های محبوب انیمیشنی که همیشه طرفداران خاص خودش را داشته است سریال ریک و مورتی است. پدر بزرگ نابغه به همراه نوه پر دردسری که در هر قسمت دست به آزمایش های عجیب و خنده دار می زنند. در بین البسه ای که از روی این سریال جذاب طراحی می شود، تی شرت rick and morty طرفداران بیشتری دارد. این تی شرت ها با طراحی کاراکتر این پدر بزرگ و نوه جذاب طرفداران خاص خودشان را دارند. 

هودی و دورس طرح دار

طراحی لباس فقط هم محدود به طراحی تی شرت نیست. هودی ها و دورس های طرح دار هم طرفداران بسیاری دارند. اما متاسفانه در بازار کمتر پیدا می شوند. با این حال اینترنت پیدا کردن این لباس های طرح دار را آسان تر کرده است و شما می توانید انواع قیمت مناسب هودی و دورس را در سایت های معتبر بررسی کرده و لباس مورد نظر خودتان را با یک طرح محبوب بخرید. این محصولات اخیرا خیلی پرفروش شدند. از طرفی پوشیده بودن این لباس ها باعث شده تا برای خانم ها هم جذاب باشند و خانم هایی که دوست دارند، لباس هایی با طرح خاص بپوشند، می توانند از دورس و هودی طرح دار استفاده کنند. 

پوشاک ملی و ایرانی

در هر کشوری پوشاک خاص آن کشور طرفداران بسیاری دارند. در ایران هم طراحان ایرانی توانسته اند با استفاده از طرح های ایرانی پوشاکی طراحی کنند که در بین عموم مردم محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. انواع تی شرت و لباس با طرح اشعار فارسی و طرح های اسلیمی و ایرانی را می توان روی لباس هایی با طرح های ایرانی مشاهده کرد. از طرفی هنر خطاطی ایرانی هم کمک کرده است تا این دست از لباس ها ظاهر و جلوه چشمگیرتری پیدا کنند. 

سخن آخر؛ طرح های محبوب یا طرح های خاص

در این مقاله سعی کردیم محبوب ترین طرح های تی شرت، هودی و دورس را در بازار ایران معرفی کنیم. اما نکته مهم اینجاست که آیا باید یک طرح محبوب و همه گیر پوشید یا یک طرح خاص که کسی تا به حال نپوشیده. این تصمیم خیلی سلیقه ای است، اما این نکته را باید بدانید که تی شرت ها و انواع لباس طراحی شده معمولا جلوه ای خاص به ظاهر شما می دهند و از این نظر حتی پوشیدن طرح های محبوب هم باعث نمی شود که تیپ و ظاهری تکراری داشته باشید. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم شما را با انواع طراحی های محبوب لباس آشنا کنیم.