موسسه باربری جهان پیمان بار متصدی ارائه خدمات باربری و حمل و نقل از تهران به سراسر کشور با پایین ترین تعرفه حمل بار است و کلیه خدمات ارائه شده از سوی این شرکت تحت پوشش بیمه باربری و بارنامه معتبر است.

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار با دسترسی به سامانه حمل بار اینترنتی بزرگترین ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری را در اختیار دارد و با اتکا به آن صفر تا صد خدمات مورد نیاز برای جابه جایی بار را برای صاحبین بار فراهم میکند به گونه ای که تمامی مناطق شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی ایران تحت پوشش خدمات باربری جهان پیمان بار قرار دارد، تنها نکته ای که لازم است بر روی آن تاکید داشته باشیم این است که مبدا بارگیری در جهان پیمان بار تنها از تهران و حومه تهران است و برای حمل بار از مبدا سایر شهرستان ها سرویس نداریم.

بهترین شرکت حمل و نقل در تهران کدام است؟

شرکت های حمل و نقل متعددی در تهران وجود دارند که به طرق مختلف مشغول به ارائه خدمات باربری هستند اما در این میان بهترین شرکت حمل و نقل، شرکتیست که خدمات به روز، ارزان، جامع را در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان خود فراهم میکند و باربری جهان پیمان بار یکی از بهترین باربری تهران می باشد.

جهان پیمان بار از پیشگامان باربری اینترنتی در کشور است که توانسته است با فراهم آوردن بهترین و به روز ترین خدمات حمل و نقل نظر صاحبین بار را به خود جلب نموده و عنوان بهترین باربری در تهران را به خود اختصاص دهد.

اگر به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با بهترین باربری تهران هستید ، میتوانید همین حالا از طریق شماره های درج شده با جهان پیمان بار تماس بگیرید و از صفر تا صد خدمات ما مطلع شوید، همچنین با جستوجوی "جهان پیمان بار" میتوانید وارد وب سایت رسمی جهان پیمان بار شده و از  مشاوره اینترنتی کارشناسان حمل و نقل بهره مند شوید.

کارشناسان حمل و نقل جهان پیمان بار در ساعات اداری اماده پاسخگویی به سوالات شما عزیران هستند.

وجه تمایز جهان پیمان بار با سایر باربری ها 

آنچه که جهان پیمان بار را از سایر باربری ها متمایز میکند تعهد و خوش قولی آن است که این موارد برای صاحبین بار از اهمیت بالایی برخوردار است، علاوه بر آن موارد زیر از جمله دلایلی هستند که جهان پیمان بار به عنوان بهترین باربری در تهران به آنها پایبند می باشد.

  • پاسخگویی برخط و آنلاین

  • مشاوره تخصصی و رایگان

  • پشتیبانی مشتری از لحظه بارگیری تا تخلیه بار

  • در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور

  • صدور بیمه نامه معتبر برای تمامی بارها با همکاری بیمه ایران

  • صدور بارنامه معتبر و سایر مجوز های ترافیکی 

حمل بار با کمترین نرخ کرایه باربری

هزینه های مربوط به حمل و نقل و باربری از جمله عوامل موثر در قیمت تمام شده کالا و خدمات است که هر چه این هزینه ها کمتر باشد بهتر است، بنابراین افراد همواره به دنبال خدمات باربری ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت هستند تا بتوانند با صرف هزینه کمتر بار خود را جابه کنند.

به عنوان مثال برای افرادی که نیاز به اسباب کشی دارند، پیدا کردن خاور مسقف ارزان قیمت جهت حمل اثاثیه منزل از اهمیت بالایی برخودار می باشد.

باربری

برای افرادی که به دنبال باربری ارزان قیمت، نیسان بار ارزان، خاور ارزان، تریلی ارزان ، کمرشکن ارزان، تک و جفت ارزان برای حمل و جابه جایی بارهایشان هستند، جهان پیمان بار بهترین گزینه خواهد بود.

یکی از عواملی که میتواند در کاهش هزینه های باربری موثر باشد این است که قبل از انجام هرگونه اقدامی با یک کارشناس مجرب و با تجربه در حوزه باربری مشورت کند.

دریافت مشاوره قبل از باربری موجب میشود تا با انتخاب ماشین باری متناسب با حجم و وزن بار و  همچنین زمانبندی تخصصی بارگیری و تخلیه ،هزینه های مربوط به حمل ونقل و جابه جایی بار را به حداقل برسانید.

همانطور که پیش تر هم گفته شد خدمات مشاوره باربری در جهان پیمان بار کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه ای نیست تا با خیال راحت بتوانید از خدمات مشاوره ای باربری جهان پیمان بار برای ارسال بار به شهرستان ها استفاده کنید و نرخ هزینه باربری خود را به حداقل برسانید.

لازم به یادآوریست که تمامی خدمات حمل بار ارزان در جهان پیمان بار همراه با بیمه نامه و بارنامه است.

حمل بار ارزان با حذف واسطه ها

یکی از عواملی که موجب افزایش نرخ کرایه های باربری میشود وجود واسطه ها و دلالان باربری است که با سوداگری و بازارگرمی  موجب بالا رفتن نرخ کرایه های باربری میشوند ،اما در شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار تمامی واسطه ها حذف شده و کارشناسان حمل و نقل به صورت مستقیم با راننده ها و کامیون داران مذاکره میکنند تا بتوانند کمترین نرخ کرایه باربری را برایتان فراهم آورد.

کامیون حمل بار ارزان

در شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار باربری به صورت تخصصی انجام میشود و برای هر نوع باری از ماشین باری متناسب با آن استفاده میشود .

بنابراین جهت درخواست سرویس حمل بار لازم است تمامی اطلاعات مربوط به بار را در اختیار کارشناسان حمل و نقل ما قرار دهید تا بتوانند بهترین کامیون باربری را برای شما عزیزان فراهم آورند.

وزن بار، حجم بار، نوع بار از جمله کلیدی ترین مواردی هستند که میتوانند در تعیین نوع کامیون باربری موثر باشند.

ناوگان حمل  و نقل جهان پیمان بار کامل ترین ناوگان حمل و نقل در کشور است و هر نوع ماشینی که برای حمل بار شما مورد نیاز باشد (نیسان، خاور، تک، جفت، تریلی، ایسوزو، ترانزیت، کمرشکن، بوژی)

را میتواند با ارزان ترین نرخ کرایه باربری برایتان فراهم آورد.

نیسان بار ارزان در تهران

نیسان ارزان ترین ماشین باربری است که برای ارسال بار به صورت شهری و بین شهری مورد نیاز است و برای افرادی که به دنبال راهی سریع و وآسان برای جابه جایی بارهایشان هستند بهترین گزینه میباشد.

سرویس حمل بار با نیسان یکی از برترین سرویس های حمل بار در جهان پیمان بار است که به صورت همه روزه برقرار است و تنها با یک تماس میتوانید آن را رزرو نمایید.

برای دریافت خدمات باربری با نیسان با ارزان ترین نرخ کرایه باربری میتوانید همین حالا با جهان پیمان بار تماس بگیرید.

ظرفیت نیسان ها معمولا 2 تن است اما توانایی حمل بار تا سه تن را دارند تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ابعاد اتاق نیسان است که برابر است با 2 متر طول و  1.65 متر عرض .

نیسان ها معمولا به صورت روباز هستند اما بنا به درخواست صاحب بار این امکان وجود دارد که بر روی بار چادر کشیده شود تا از خیس شدن آن جلوگیری شود.

نیسان

نیسان بار ارزان از جمله خدمات ارائه شده در جهان پیمان بار است که میتوانید برای حمل انواع بار از جمله کاشی و سرامیک، آهن آلات، لوازم بنایی، قطعات و لوازم یدکی خودرو، میوه و تره بار و .... استفاده نمایید. 

 خاور حمل بار 

خاور ها کاربردی ترین ماشین های باری هستند که با توجه به نوع اتاقشان تنوع زیادی دارند از جمله خاور معمولی، خاور اتاق بزرگ، خاور بغل بازشو، خاور مسقف کع هرکدام از این خاور ها برای حمل بار های خاصی مورد استفاده قرار میگیرند.

به عنوان مثال خاور بغل بازشو برای بار های سنگین که بلند کردن آنها با دست سخت است، بسیار مناسب هستند چرا که با باز شدن بغل های آن میتوان بار را به راحتی توسط لیفتراک درون آن قرار داد.

خاور های مسقف و اتاق دار برای حمل بار های حساس مانند اثاث منزل و لوازم الکتریکی بسیار مناسب هستند و مانع از برخورد آب و باران به بار میشوند.

خاور ها برای حمل بار های شهری و بین شهری مناسب هستنند و تا 4 تن بار را به راحتی حمل میکنند.

ابعاد بارگیر خاور ها به طور متوسط برابر است با 4.5*2 متر و تا ارتفاع 2.5 تا 2.7 متر بار را به راحتی میتوان روی آنها قرار داد .

حمل بار با تک و جفت

تک و جفت از قدیمی ترین ماشین های باری هستند که به عنوان بنز 6 چرخ و 10 چرخ شناخته میشوند.

تک و جفت از جمله ماشین های برای سنگین هستند که برای جابه جایی انواع بار به صورت بسته بندی شده و یا فله ای مورد استفاده قرار میگرفتند.

تک و جفت دوماشین باربری هستند که شباهت زیادی به هم دیگر دارند با این تفاوت که جفت 5 تن بیشتر از تک بار حمل میکند.

6 چرخ  ها برای جابه جایی بار تا 10 تن مناسب هستند و ابعاد اتاق آن ها برابر است با: 5.80*2.20 متر

همان 10 چرخ ها برای جابه جایی بار تا 15 تن مناسب هستند و ابعاد اتاق آن ها برابر است با: 6.80*2.25 متر

ارائه سرویس باربری با تک و جفت به صورت همه روزه در جهان پیمان بار است و برای این کار ارزان ترین نرخ کرایه باربری فراهم شده است، اگر نیازمند سرویس باربری ارزان قیمت با تک و جفت هستید، میتوانید همین حالا با جهان پیمان بار تماس بگیرید.

باربری با تریلی 

تریلی یا همان 18 چرخ از جمله ماشین های باری سنگین است که به صورت کفی ، بغلدار، چادری برای حمل بار شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرد.

تریلی ها باری حمل بار های 22 تنی بهترین گزینه هستند به ویژه بارهایی که ابعاد بزرگی دارند را بهتر است با تریلی ها حمل کرد چرا که طول بارگیر تریلی حدودا 12.5 متر است.

ترانزیت

تریلی چادری که در واقع همان ترانزیت ها هستند بهترین ماشین برای حمل بار های صادراتی هستند و قابلیت پلمپ شدن دارند. حمل بار با ترانزیت به تمامی مرز های کشور و با کمترین نرخ کرایه باربری همراه با بیمه نامه و بارنامه انجام میشود.

باربری ارزان به سراسر کشور

تمامی شهرستان های کوچک و بزرگ کشور از شمال تا جنوب، شرق تا غرب تحت پوشش خدمات باربری جهان پیمان بار قرار دارد و ارسال بار به آنها با ارزان ترین نرخ کرایه باربری امکان پذیر است.

همچنین جهت ارسال بار از تهران به بنادر ، لنگرگاه ها و مناطق مرزی میتوانید با جهان پیمان بار تماس بگیرید تا با ارزان ترین نرخ کرایه باربری انواع ماشین های باری را در ختیارتان قرار دهد.