بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران – شفیع رسالت

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران – شفیع رسالت


منبع: تالاب

873

1400/9/24

19:06


بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران – شفیع رسالت

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه

برای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه  باید فاکتورها و عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید. امروزه آموزشگاه های متعددی در زمینه آموزش آرایشگری مردانه، متعادل سازی چهره مردانه یا گریم داماد، چهره پردازی مردانه یا گریم سینمایی، ترمیم موی سر مردانه، بهداشت كار ناخن مردانه و….   در تهران فعالیت می‌کنند که هر کدام از آنها دارای خصوصیاتی هستند و ادعای بهترین بودن دارند.

آموزشگاه هایی که خدمات مربوط به آموزش آرایشگری مردانه را ارائه می‌دهند، باید از ویژگی‌های برخوردار باشند تا بتوان آنها را به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران انتخاب نماییم. یکی از معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین این آموزشگاه ها، آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت (shafiresalat..com) می‌باشد که در زمینه‌های مختلف آرایشگری مردانه در بالاترین سطح قرار دارد.

 

اهمیت انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران

آرایشگرمردانه  (Barber) شخصی است که توانایی‌ها و تخصص لازم جهت انجام امور زیبایی مربوط به مو و پوست را دارد. در طول تاریخ بشر، آراستگی و زیبایی ظاهری یکی از مسائل مهم و مورد توجه همه افراد محسوب می‌شده است، از این رو مردان و زنان از روش‌های مختلف برای برطرف نمودن نقایص چهره و موها و زیباتر شدن ظاهر خود استفاده می‌نمودند. ظاهر افراد در ارتباطات اجتماعی آنها بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفسشان گردد. به همین دلیل اشخاصی به فراگرفتن روش‌های مختلف زیباسازی چهره و موها پرداختند که به عنوان آرایشگر شناخته می‌شوند و اهمیت آن کاملا نمایان است.

افرادی که علاقمند به حرفه آرایشگری هستند می‌توانند جهت فراگیری آموزشات لازم و کسب مهارتهای مختلف به آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت مراجعه کنند و در دوره‌های متنوع و بسیار مفید و کاربردی این مجموعه شرکت نمایند.

 

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران - شفیع رسالت

 

ویژگی های بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران

برای انتخاب بهترین آموزشگاه پیرایش مردانه باید به یکسری نکات توجه ویژه داشته باشید و عوامل متعددی را بررسی نمایید. آموزشگاهی که این ویژگی‌ها را داشته باشد می‌تواند خدمات حرفه‌ای و درجه یکی را ارائه دهد و رضایت خاطر مشتریان را فراهم نماید.

 

1- داشتن دانش و تخصص بالا

یکی از مهمترین ویژگی‌های بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه داشتن دانش و تخصص لازم در زمینه آرایشگری مردانه است. شفیع رسالت یکی از بروزترین آموزشگاه­ های آرایشگری مردانه در تهران است که دوره­ های آموزشی کامل و متنوعی را توسط اساتید معتبر مجارستانی و هلندی ارائه می­دهد. موفقیت­های این آموزشگاه در مسابقات معتبر متفاوت نیز بر این امر صحه می­گذارد. انتخاب به عنوان کارآفرین نمونه سال 1397 و دریافت تندیس برترین آموزشگاه در سال­های 92 و 96 نیز از دیگر افتخارات این مرکز است.

 

2- تجربه و رزومه خوب

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه برای آموزش خود هستید باید به سراغ آموزشگاهی بروید که تجربه بالایی در این زمینه داشته باشد. آموزشگاه پیرایش مردانه شفیع رسالت با داشتن کادری مجرب و حرفه ای برای آموزش از مربیان سازمان فنی و حرفه ای، آماده ارائه بهترین آموزش های آرایشگری مردانه در همه رشته ها برای شما  آقایان گرامی است. در شفیع رسالت آموزش ها به صورت عملی و کاملا کاربردی جهت ورود به بازار کار و کسب درآمد برنامه ریزی شده و تا زمان فراگیری کامل ادامه خواهد یافت. میزان رضایت بالا و ورود اکثر هنرجویان ما به بازار کار، کارنامه کاری شفیع رسالت را درخشان می کند.

 

3- داشتن افتخارات مختلف در سطح کشور

آموزشگاه پیرایش شفیع رسالت دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای و وزارت تعاون در سال 1387 تاسیس گردیده است. داشتن تضمین آموزشی و حتی رایگان بودن بعضی از دوره ها،  شفیع رسالت را از محبوبیت زیادی برخوردار کرده است. در مدت چندین دهه سابقه ی آموزشی آرایشگری در رشته های مراقبت وزیبائی، با لطف خدا، یاری و حمایت هنرجویان عزیزمان در سالن اجلاس صدا و سیما مفتخر است به دریافت:

نشان برترین آموزشگاه آرایشگری سال 1392

نشان عالی برترین آموزشگاه آرایشگری سال 1396

تقدیرنامه برترین واحد نمونه مشتری مدار1397 در رشته آرایشگری مردانه

و…

 

4- داشتن ایده های نوین و خلاقانه

از دیگر خصوصیاتی که یک آموزشگاه آرایشگری را به عنوان بهترین آموزشگاه در این زمینه مشخص می‌کند، داشتن ایده‌های خلاقانه است. اگر می‌خواهید بهترین آرایشگر شوید و محیطی خاص و جذاب برای مراجعان و و مشتریان ایجاد کنید، بهتر است آموزشگاهی  را انتخاب کنید که از راهکارها و شیوه‌های نوین آرایشگری مردانه استفاده می‌کند و طراحی‌های به روزی انجام می‌دهد.

 

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران - شفیع رسالت

خدمات منحصر به فرد

در آرایشگری های مردانه هزاران خدمات ارائه می شود. باعث شده است آرایشگری مردانه تبدیل به یک شغل کامل شود. از طرفی دیگر در هر دقیقه یک روش نوین وارد این حرفه می شود. استفاده کردن از این خدمات بستگی به شما دارد. اما اصلی ترین خدماتی که یک آرایشگری مردانه به شما ارائه می کند اصلاح موی سر شما می باشد. انواع خدمات آرایشگری مردانه که در حال حاضر در تمامی آرایشگاه ها ارائه می شود را میتوانید در  شفیع رسالت،  بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران یادبگیرید.

 

اصلاح موی مردانه در آرایشگاه مردانه

در حال حاضر اصلی ترین و مهم ترین خدمتی که یک آرایشگر مردانه باید به شما ارائه دهد اصلاح مو می باشد. امروزه هزاران مدل مو آمده است که باید آن آرایشگر مرد تمامی این روش ها را بلد باشد. چرا که بلد بودن این روش ها باعث می شود که شغل خود فرد آرایشگر رو به پیشرفت برود، از همان روز اولی که اولین آرایشگاه مردانه تاسیس شد تنها هدفی که در آن وجود داشت همان اصلاح موی مردانه بوده است.

 

حالت دادن به مو

می توان گفت که مهمترین خدماتی که بعد از اصلاح موی مردانه وجود دارد همان حالت دادن به مو بعد از اصلاح موی سر می باشد. چرا که الانه بیشتر افرادی که وارد آرایشگری مردانه می شوند. فقط به دنبال این نیستند که اصلاح مو را انجام بدهند. بلکه علاوه بر اصلاح نیاز به حالت دادن می باشد. چرا که حالت دادن مو باعث می شود که موی شما خوش حالت تر و چهره شما زیباتر بشود. اصلی ترین المان زیبایی در چهره شما موی سر شما می باشد. اما خب در بعضی از افراد نیز می باشند که به چهره آنها کچل بودن و طاس بودن می آید. تمامی این ها بستگی به مشتری دارد.

 

پاکسازی پوست در آرایشگاه مردانه

این خدمت پاکسازی پوست مردانه در ایران چند سال می شود که مد شده است و می توان گفت که قبل از دهه ۹۰ پاکسازی پوست تا حدی فقط در آرایشگاه بانوان وجود داشته بوده است. زمانی که رو به علم جدید تر می رویم باید خودمان را با آن علم وقف دهیم و افراد آرایشگاه مردانه به فکر این افتادند که پاکسازی پوست برای آقایان نیز را وارد شغل ارایشگری مردانه بکنند که از دید من یکی مناسب ترین خدمات می باشد. چرا که پاکسازی پوست در مردان باعث می شود که صورت شما جوان تر به نظر بیاید.

 

سایه زدن مو مردانه

مدل های مو و سایه زنی مو مردانه سالهای زیادی است که بین مردان محبوب بوده و بدون شک در سال های آینده نیز محبوب تر می شود. سایه زنی مو مردانه یا مدل Fade در مردانی که مو های کوتاه داشتن، محبوب بود اما اخیرا مردانی که مو های بلند و متوسط دارند نیز از مدل مو fade  استقبال کرده اند و مدل مو های فید را به مدل مو های دیگر ترجیح می دهند. سایه مو در طول چند سال اخیر با استقبال زیادی روبه رو شده است. مدل مو فید می تواند تمام مردان دنیا را بدون در نظر گرفتن رنگ پوست و نژاد، جذاب و شیک کند

 

کراتینه و بوتاکس کردن مو

کراتینه کردن و بوتاکس کردن موی مردانه یکی دیگر از انواع خدمات آرایشگری مردانه می باشد که الانه به شما ارائه می شود، از دید من بهترین خدماتی که یک آرایشگری مردانه می تواند به شما ارائه کند همین بوتاکس کردن و کراتینه می باشد، در مطالب قبل در مورد کراتینه و بوتاکس به شما عزیزان کامل توضیح داده شده است اما با خود گفتیم که شاید بد نباشد که کمی در مورد کراتینه و بوتاکس با شما صحبت کنیم، ببینید کراتینه کردن و بوتاکس کردن برمیگردد به وضعیت موی سر شما، اگر شما وضعیت موی ضعیفی دارید می توانید از بوتاکس و کراتینه استفاده کنید، می توان گفت که این خدمت باعث می شود که ویتامین های موجود در سر شما دوباره فعال شود اما حتما قبلش از دکتر مورد نظر بپرسید که آیا مناسب می باشد یا باعث آسیب زدن به موی سر می شود.

 

اصلاح صورت آقایان

یکی از مناسب ترین خدماتی که الانه برای آقایان در آرایشگاه های مردانه ارائه می شود اصلاح صورت می باشد. چرا که برخی اوقات می باشد که فرد می خواهد صورت خود را اصلاح کند. اما لوازم لازم برای اینکار را ندارد. بنابراین به آرایشگاه های مردانه مراجعه می کند. در حال حاضر می توان گفت که نوع اصلاح صورت بستگی به مشتری دارد. مثلا مشتری دلش می خواهد که صورتش را کامل بتراشد و آرایشگر موظف است که این کار را انجام دهد اما از طرفی دیگر به این صورت نمی باشد و مثلا مشتری می خواهد که فقط ریش هایش را تا حدی تمیز کند و چهره اش یک حالت ته ریش بودن به خود بگیرد.

 

رنگ کردن مو آقایان

یکی از دلیل های که باعث می شود که چهره شما زیبا تر به نظر بی آید همین رنگ کردن موی مردانه می باشد چرا که رنگ کردن اگر به نحوی باشد که با صورت شما ست شود بسیار عالی می باشد، به فرض مثال یکی رنگ پوستش روشن می باشد و می تواند از یک سری رنگ های مخصوص که باعث زیبا تر شدن چهره می شود استفاده کند، اما رنگ مو بستگی به علاقه و سلیقه شما دارد که دوست دارید چه نوع رنگی را استفاده کنید، اما در حال حاضر بیشترین رنگ موی که در آرایشگاه های مردانه برای آقایان ارائه می شود رنگ سفید و مش می باشد.

 

کلام آخر

مهم ترین نکته آموزش آرایشگری مردانه این است که آموزشگاه اصلاح موی سر مردانه مناسبی را برای طی کردن دوره­ های آرایشگری خود انتخاب کنید. این دوره­ ها شما را با تمامی مراحل و عملیات مختلف اصلاح موی مردانه، آشنا خواهد کرد. سعی کنید تمام دوره ­ها را شرکت کنید تا در آینده، خدمات کامل­تری به مشتریان خود ارائه دهید. این موضوع را مدنظر قرار دهید که آموزش به صورت عملی و حضوری تحت نظر متخصصان این حرفه، به شما اعتماد به نفس بالاتری می­دهد و باعث می­شود شما مراحل و اصول کار هر یک از خدمات آرایشگاه مردانه را درست ­تر و بهتر یاد بگیرید.

به دلیل تعداد زیاد آموزشگاه های آرایشگری مردانه در زمینه آرایشگری در پایتخت، انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران کار ساده‌ای نیست. اما شما می‌توانید با بررسی مواردی که ذکر شد بهترین آموزشگاه را پیدا نموده و از خدمات مختلف آن بهره بگیرید. قطعا انتخاب آموزشگاهی معتبر باعث موفقیت شما در این زمنیه  می‌شود و فطعا پیشنهاد ما آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت میباشد.

 

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران - شفیع رسالت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو