ماجرای ویدئوی ناپدید شدن یکی از پارک‌های اهواز

منبع: برترین ها

106

1400/9/25

00:59


در روزهای گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه وسایل یک زمین بازی کودکان در شهر اهواز به تدریج و در مدت چند ساعت به سرقت رفته و ناپدید شده است.

ایسنا: در روزهای گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه وسایل یک زمین بازی کودکان در شهر اهواز به تدریج و در مدت چند ساعت به سرقت رفته و ناپدید شده است.

در واکنش به این ویدیو، نایب رئیس شورای شهر اهواز می‌گوید: بر اساس ویدیوی منتشرشده، این منطقه نمایی از شهر اهواز نیست.

حجت‌الله زارع‌زاده در این خصوص اظهار کرد: هر چه این ویدیو را بررسی کردم نتوانستم متوجه شوم این نقطه مربوط به کدام نقطه اهواز است. کسی که این ویدیو را منتشر کرده حداقل باید نام منطقه را ذکر می‌کرد.

وی افزود: بر اساس ویدیوی منتشرشده، این منطقه نمایی از اهواز نیست. اگر منتشرکننده این ویدیو واقعاً دلسوز شهر بود، قطعاً نام مکان را عنوان می‌کرد تا امکان پیگیری وجود داشته باشد. از مدیران مناطق شهرداری نیز پیگیری کردم اما چیزی دستگیرمان نشد.

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: بیان اینکه "پارک، ناپدید شده است" نیز صحیح نیست و باید به جای پارک، وسایل بازی عنوان می‌شد. از طرف دیگر باید توجه داشت که وسایل بازی در چنین زمین خشک و خالی نصب نمی‌شوند و از این نظر نیز موضوع، محل تردید است.

وی افزود: اگر دقت شود وسایل بازی در محیط‌هایی که کفپوش دارند یا دارای ریگ ریز هستند، نصب می‌شوند. با توجه به محل فیلم‌برداری، در هیچ نقطه اهواز در چنین شرایطی ست بازی نصب نشده است بنابراین در مورد اصل کلیپ، تردید جدی وجود دارد.

زارع‌زاده بیان کرد: متاسفانه در عصری که زندگی می‌کنیم که به جای استفاده صحیح از فضای مجازی، آن را به تهدید تبدیل کرده‌ایم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو