شرایط اقتصادی حال حاضر، ریسک کمتری را می پذیرد؛ بنابراین اتخاذ چنین رویه‌ای  در هدیه دادن به عزیزانمان بسیار هوشمندانه است. با توجه به تورم موجود، معامله‌گری در بازار ارزهای دیجیتال بهترین راه جبران مافات است. گیفت کارت ارز دیجیتال یا همان گیفت کارت کریپتو می‌تواند یکی از راه حل‌های اقتصاد شخصی باشد که اکسچنج بیت‌پین این محصول را ارائه داده است.

اهدای کارت هدیه روشی شناخته شده و مرسوم در سراسر جهان برای مناسبت‌های تولد، سالگرد یا قدردانی از دیگران مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه که ارزهای دیجیتال بیش از هر زمان دیگری در دنیا پذیرفته‌شده، استفاده از گیفت کارت کریپتویی نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

کارت هدیه ارز دیجیتال بیت پین

همان‌طور که از نامش پیداست، گیفت کارت کریپتویی بیت پین، یک کارت هدیه حاوی ارز دیجیتال، به هر میزانی که دوست دارید، است. برای ساخت و ارسال کارت هدیه ارز دیجیتال بیت پین، کافی است عضو صرافی بیت پین به آدرس bitpin.ir باشید و وارد صفحه ساخت گیفت کارت کریپتویی شوید و به میزان دلخواه، کارت هدیه ارز دیجیتال اختصاصی با تصاویر خوش‌رنگ و درج متن، انتخاب کنید و بسازید.

پس از ساخت کارت هدیه بیت پین، می‌توانید لینک یا کد مربوطه با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید تا بدون هیچ کارمزدی بتوانند با کارت هدیه، موجودی کیف پول اختصاصی بیت پین خود را افزایش داده و به معامله در بازار ارزهای دیجیتال بپردازند.

مزایای ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال

• سهولت و سرعت در ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال

• انتخاب آسان هدیه بر مبنای بودجه شخص اهداءکننده

• تهیه هدیه‌ای با ارزش در کمترین زمان و بدون نگرانی از سلیقه افراد

• تنوع در انتخاب و طراحی آن

• جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی در تهیه هدیه

• قدرت انتخاب میزان هدیه

• امکان دریافت کارت در سراسر جهان

روش ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال بیت پین

همان‌طور که از نامش پیداست، گیفت کارت کریپتویی بیت پین، یک کارت هدیه حاوی ارز دیجیتال، به هر میزانی که دوست دارید، است. برای ساخت و ارسال کارت هدیه ارز دیجیتال بیت پین، کافی‌است عضو صرافی بیت پین به آدرس  bitpin.ir باشید و وارد صفحه ساخت گیفت کارت کریپتویی شوید و به میزان دلخواه، کارت هدیه ارز دیجیتال اختصاصی با تصاویر خوش‌رنگ و درج متن، انتخاب کنید و بسازید.

کارت هدیه ارز دیجیتال

پس از ساخت این کارت هدیه، می‌توانید لینک یا کد مربوطه با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید تا بدون هیچ کارمزدی بتوانند با کارت هدیه، موجودی کیف پول اخصاصی بیت پین خود را افزایش داده و به معامله در بازار ارزهای دیجیتال بپردازند.

با کمک محصول جدید بیت پین، با خیالی آسوده می‌توانید به دیگران هدیه بدهید. چه چیزی بهتر از اینکه به جای خرید وسایل و کادوهایی که اطرافیانمان به آن نیاز ندارند و یا در اولویتشان نیست، امکان انتخاب هدیه را به خودشان واگذار کنیم؟