امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، در دیدار با امیرسرتیپ دوم مرادی فرمانده جدید لشکر ۷۷ ثامن الائمه خراسان گفت: همکاری‌ و تعامل نیروهای ارتش در شرق و شمال شرق کشور، باعث بهبود کیفیت خدمت‌رسانی در زمینه روحیه و رفاه کارکنان و خانواده‌های این یگان‌های عملیاتی می‌شود.

خط مستحکم دفاعی در شرق و شمال شرق کشور ایجاد شده است

وی با اشاره به توانمندی‌های تجهیزاتی، پزشکی، عمرانی و مهندسی و... یگان‌های پدافندی مستقر در منطقه شمال شرق، تصریح کرد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش آمادگی کامل دارد تا در تمامی زمینه‌ها با تمام قسمت‌ها و یگان‌های ارتش همکاری و تعامل مثبت و سازنده‌ای داشته باشد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش اظهار کرد: با وجود نیروهای غیرتمند پدافند هوایی و نیروی زمینی ارتش در شمال شرق و شرق کشور، خط مستحکم دفاعی به گونه‌ای تقویت و ترسیم شده که هیچ روزنه نفوذی برای بیگانگان و متجاوزان وجود ندارد.

امیر سرتیپ دوم مرادی فرمانده جدید لشکر ۷۷ نیروی زمینی ارتش نیز در ادامه با اشاره به تهدیدات ایجاد شده در مرزهای شرقی کشور، تاکید کرد: آمادگی رزمی نیروهای ارتش در گرو احساس امنیت، آرامش، آسایش و افزایش سطح روحیه و رفاه برای خانواده‌های این یگان‌های عملیاتی است که با تمهیدات اندیشیده شده در این خصوص مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: نیروهای خستگی ناپذیر لشکر 77 با تلاش شبانه‌روزی نعمت آسایش و امنیت را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان می‌آورند.