واکنش وزیر ارشاد به اخبار حذف ارز آلات موسیقی

منبع: برترین ها

71

1400/9/25

18:30


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه موسیقی به عنوان یکی از بخش‌های اصلی فرهنگ و هنر توجه ویژه‌ای دارد. اسماعیلی تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۱ فضاهای خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کشور و رونق این فعالیت‌ها پیش‌بینی شده است که امیدواریم با تصویب نهایی در مجلس، سال آینده گره‌های بیشتری از حوزه فرهنگ و هنر باز شود.

ایرنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه موسیقی به عنوان یکی از بخش‌های اصلی فرهنگ و هنر توجه ویژه‌ای دارد.

محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به مازندران افزود: بنای جدی ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از موسیقی سنتی، اصیل و ایرانی است.

واکنش وزیر ارشاد به اخبار حذف ارز آلات موسیقی

وی همچنین درباره ابراز نگرانی اهالی موسیقی بابت مطرح شدن حذف ارز واردات آلات موسیقی و تأثیر آن بر افزایش قیمت این کالاهای هنری، خاطرنشان کرد: ما برای کل حوزه فرهنگ و هنر پیش‌بینی حمایت‌های لازم را کرده ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۱ فضاهای خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کشور و رونق این فعالیت‌ها پیش‌بینی شده است که امیدواریم با تصویب نهایی در مجلس، سال آینده گره‌های بیشتری از حوزه فرهنگ و هنر باز شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در بودجه ۱۴۰۱ با توجه به مسائل و اولویت‌هایی که داشتیم در حد مقدوراتی که برای دولت فراهم بود کمک به حل مشکلات حوزه فرهنگ و هنر دیده شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه شب همراه با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه برای حضور در مراسم اختتامیه مرحله ملی شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم وارد مازندران شد و روز پنجشنبه علاوه بر حضور و سخنرانی در مصلای قائمشهر برای شرکت در مراسم اختتامیه، از تالار مرکزی ساری و شرکت چوب و کاغذ مازندران نیز بازدید کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو