آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی دقایقی پیش در دوازدهمین سفر استانی خود وارد استان یزد شد و در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی مورد استقبال مسئولان ارشد استان قرار گرفت.

بازدید از برخی طرح‌های در دستور کار استان و حضور کاملاً سرزده که توسط نهاد ریاست جمهوری برنامه‌ریزی شده از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در استان یزد است.

همچنین دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و نماینده اقشار مختلف استان، حضور در جلسه شورای اداری و نشست خبری از دیگر برنامه‌های آیت الله رئیسی در استان یزد است.

در این سفر وزیر کشور، معاون امور زنان و خانواده، و شش وزیر از وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، نیرو، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و همچنین ۲۹ معاون وزیر و روئسای سازمان‌های مختلف رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است، همزمان با حضور رئیس جمهور در مرکز استان، وزیر میراث فرهنگی در شهرستان یزد، وزیر بهداشت در شهرستان خاتم، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان ابرکوه، وزیر راه و شهرسازی در میبد،  وزیر نیرو در تفت و وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده عالی دولت و رئیس جمهور در شهرستان میبد حضور یابند و از نزدیک موارد در دستور کار را بررسی کنند.

همچنین قرار است در پایان امروز موارد بررسی شده توسط معاونین وزرا و وزرای اعزام شده به شهرستان‌های استان در جلسه شورای اداری به ریاست رئیس جمهور جمع بندی و نسبت به تصویب و ابلاغ مصوبه اقدام شود.