دانلود بازی Alfred Hitchcock Vertigo برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Alfred Hitchcock Vertigo برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

183

1400/9/26

17:08


اولین رای باشید!

بازی Alfred Hitchcock Vertigo پیرامون شخصیتی به‌نام اد میلر جریان دارد که یک نویسنده بوده و از تصادف ماشینش در کانیون کالیفرنیا جان سالم به در می‌برد. با وجود اینکه هیچ کس داخل ماشین لاشه‌ای پیدا نکرده است، اما اد اصرار دارد که با همسر و دخترش سفر کرده است و همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او در این رویداد آسیب سهمگینی دیده است و کم کم رنج‌هایی که بر وی متحمل شده است، سرگیجه‌های شدیدی را برای وی ایجاد می‌کند. او شروع به درمان خود می‌کند و سعی می‌کند آن‌چیزی که واقعا رخ داده است را بیاد بیاورد. بنابراین، همه چیز ممکن است سخت و طاقت فرسا دنبال شود.

Alfred Hitchcock Vertigo PC-CODEX

دانلود-بازی-Alfred-Hitchcock-Vertigo

در این بازی می‌توانید تحقیقات آزاردهنده‌ای را برای موشکافی ذهن خود انجام دهید تا ببینید که واقعا چه اتفاقی رخ داده است. حقیقت گاهی می‌تواند بدتر از دیوانگی باشد. از بهترین قابلیت‌های بازی می‌توانیم به داستانی اشاره کنیم که درباره وسواس بوده و جنون سرتاسر کاراکتر اصلی را فرا خواهد گرفت. شما در این بازی سردردهای آلفرد هیچکاک را خواهید داشت و با ادای احترام به وی، تکنیک‌های بصری و داستانی هیجان انگیز را در این ژانر خواهیم داشت. بازی یک تجربه روایی همه جانبه بوده و قرار است که قدرت داستان گویی اصلی را در این بازی داشته باشید. بازی از دید سه شخصیت روایت خواهد شد و هر کس داستان متفاوتی برای گفتن دارد.

شما در این بازی چندین جدول زمانی را کاوش خواهید کرد و می‌توانید با بررسی رویدادها جلو بروید. بازی واقعیت اصلی را به شما نشان خواهد داد و می‌توانید به سراغ خاطرات فریب دهنده این کاراکترها هم در بازی بروید. این بازی برنده جوایز بسیاری مخصوصا در حوزه بازی ماجراجویی شده است و ارزش تجربه را دارد.

info

Can you trust your own mind? Immerse yourself in a psychological thriller of a new kind, playing with the limits between reality and fantasy. Freely inspired by Alfred Hitchcock’s universe.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later, 64-bit

Processor: Intel Core i5 (3GHz) 4º generation or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 960 or AMD R9 285 2GB

DirectX: Version 11

Storage: 42 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Window 10 (64-bit OS required)

Processor: Intel i7 (9º gen) (>3GHz)

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 580

DirectX: Version 12

Storage: 42 GB available space

Additional Notes: SSD recommended

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو