«مأمور ۰۰۷» بعدی زن خواهد بود یا مرد؟ تهیه کننده فیلم های «جیمز باند» پاسخ می دهد

منبع: روزیاتو

107

1400/9/26

18:09


«مأمور ۰۰۷» بعدی زن خواهد بود یا مرد؟ تهیه کننده فیلم های «جیمز باند» پاسخ می دهد

«مأمور ۰۰۷» بعدی زن خواهد بود یا مرد؟ تهیه کننده فیلم های «جیمز باند» پاسخ می دهد

باربارا بروکلیف تهیه کننده ی فرانشایز «جیمز باند» (James Bond) هنوز نمی داند بعد از اتمام کار دنیل کریگ در نقش «مأمور ۰۰۷» چه کسی قرار است پا جای پای او بگذارد.

اما می داند که باند بعدی یک مرد بریتانیایی خواهد بود.

بارابارا بروکلی در مصاحبه ی جدید خود با هالیوود ریپورتر گفته: «فکر می کنم یک مرد خواهد بود چون فکر نمی کنم که یک زن باید نقش جیمز باند را بازی کند. من معتقدم که باید کاراکترهایی برای خانم ها خلق شود و نباید اینگونه باشد که صرفاً نقش های مردان را به خانم ها بدهند.»

او در ادامه گفت: «من فکر می کنم به اندازه ی کافی نقش خوب برای خانم ها نداریم و برای من خیلی مهم است که فیلم هایی بسازیم برای زنان که درباره ی زنان باشد.»

باربارا بروکلی در کنار دنیل کریگ

باربارا بروکلی ۶۱ ساله درباره ی اینکه باند بعدی چگونه مردی خواهد بود هم قاطعانه گفت: «حتماً بریتانیایی است. این بریتانیایی از هر قوم یا نژادی می تواند باشد.»

کریگ پس از بازی در ۵ فیلم در نقش مأمور ۰۰۷، با فیلم «زمانی برای مردن نیست» (No Time to Die) از این فرانشایز کناره گیری کرد و این فیلم آخرین حضور سینمایی او در نقش جیمز باند است. بسیاری از منتقدین نقش آفرینی او در این فیلم را بهترین جیمز باند به تصویر کشیده شده تاکنون دانسته اند.

سال ها است درباره ی بازیگری که جایگزین کریگ خواهد شد گمانه زنی می شود اما بروکلی تاکنون چیزی درباره ی آینده ی احتمالی این نقش بروز نداده است.

او در مصاحبه ی خود با هالیوود ریپورتر گفت: «مردم همیشه می پرسند جیمز باند بعدی کیست. مثل این می ماند که از یک عروس که دارد برای جاری شدن خطبه ی عقدش به کلیسا می رود بپرسید که شوهر بعدی اش کیست. واقعاً دلم نمی خواهد تا زمانی که مجبور نشده ام، به این فکر کنم که نفر بعدی قرار است چه کسی باشد.»

با این حال، بروکلی گفت که دلش می خواهد کریگ از موفقیت خود لذت ببرد.

«من می خواهم این فیلم دیده شود و موفقیتی که دنیل طی ۱۶ سال به آن دست یافته تقدیر و تحسین شود.»

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو