ظاهرا با بهترین «اسپایدرمن» تاریخ طرف شده‌ایم!

منبع: برترین ها

116

1400/9/27

03:42


فیلم Spider Man No Way Home در پیش نمایش پنجشنبه شب باکس آفیس داخلی ۵۰ میلیون دلار کسب کرده است. با این وجود فیلم جدید اسپایدی به رکورد بالاترین پیش نمایش پنجشنبه تمام دوران برای یک فیلم سونی دست پیدا کرد.

سینمادیلی: فیلم Spider Man No Way Home در پیش نمایش پنجشنبه شب باکس آفیس داخلی ۵۰ میلیون دلار کسب کرده است. با این وجود فیلم جدید اسپایدی به رکورد بالاترین پیش نمایش پنجشنبه تمام دوران برای یک فیلم سونی دست پیدا کرد.

رکوردشکنی فیلم جدید اسپایدرمن برای سونی

«اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» هنوز نخستین آخر هفته خود را تجربه نکرده؛ اما کمپانی سونی در پیش‌بینی محافظه‌کارانه گفته که احتمالا فروشی در حدود 150 میلیون دلار در این آخر هفته برای آن فیلم متصور است، عددی که بسیاری معتقدند در حدود 190 تا 200 میلیون دلار است. این فروش عددی رویایی برای دوران پاندمی کروناست و اولین فیلمی خواهد بود که بالاتر از 100 میلیون دلار در اولین آخر هفته خود فروش خواهد کرد.چنانچه فروش این فیلم بیش از پیش‌بینی سونی و 150 میلیون دلار باشد، این فیلم رکورد «اسپایدرمن 3» با بازی توبی مگوایر را خواهد شکست و به پرفروشترین فیلم اسپایدرمن در آخر هفته اول بدل خواهد شد .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو