برای داشتن استایلی زیباتر استفاده از چند دستبند کنار هم را امتحان کنید

منبع: فوت و فن

110

1400/9/27

11:56


برای داشتن استایلی زیباتر استفاده از چند دستبند کنار هم را امتحان کنید

در چند سال اخیر، بسیاری از قوانین مرسوم در دنیای مد جای خود را به روش‌های جدید و نوین‌تری داده‌اند. اطلاع داشتن از این قوانین و همچنین در جریان مدهای رایج و تازه روی کار آمده قرار گرفتن به شما کمک خواهد کرد تا استایلی شیک و همه پسند داشته باشید. در این مقاله شما بهترین راه‌ها برای استفاده از چند دستبند و رسیدن به یک هارمونی ایده آل را پیدا خواهید کرد. پس اگر قصد ست کردن دستبند طلا زنانه به بهترین شکل را دارید با ما همراه باشید.

ست کردن چند دستبند

  اگر شما نیز جزو افرادی باشید که به دنبال کردن موارد ترند شده در حوزه‌ی مد و فشن علاقه داشته باشید مطمئنا می‌دانید که در چندین سال اخیر بسیاری از مدل‌ها و استایلیست‌ها به ست کردن چندین دستبند در کنار هم روی آورده اند. با این حال، سوال اصلی این است؛ چه قانونی برای ست کردن این دستبندها وجود دارد؟ آیا تنها سلیقه‌ی شخصی ملاک مناسبی است که برای این موارد این چنینی استفاده شود؟
مسلما نمی‌توان تنها سلیقه‌ی فردی را ملاک قرار داد. همیشه بهترین و زیباترین استایل‌ها، همان‌هایی هستند که در کنار سلیقه و علایق شخصی، از قوانین رایج در دنیای مد نیز استفاده می‌کنند. مهم ترین نکته در این خصوص این است که علاوه بر زیبایی، به تناسب و تعادل میان اجزای ست توجه شود. یک ست ایده آل، زیبا، چشم نواز و در عین حال در مناسب مجلس و مناسبت است.

یکی از نکات مثبتی که باعث می‌شود تا توجه بسیاری از افراد به استفاده از چند دستبند جلب شود این است که شما در بسیاری از مواقع ممکن است از استفاده کردن از یک مدل دستبند خسته شوید. بهترین راه حل در چنین زمانی، ست کردن آن با یک یا چند دستبند دیگر بر اساس مدل آن است. با این روش، علاوه بر این که نیاز به هزینه‌ی اضافی برای خرید دستبندهای جدید نیست، می‌توانید با کمک مدل‌های دیگر، یک استایل جدید و بسیار جذاب خلق کنید.
مطمئنا با وجود تمامی این نکات مثبت، حتی اگر پیش از این هم به آن فکر نکرده باشید، حالا دوست دارید تا ست کردن چند دستبند را برای استایل خود امتحان کنید! پس در ادامه، تمامی نکاتی را که باید هنگام ست کردن دستبند طلا زنانه به آن توجه کنید تا یک تیپ بی‌نقص داشته باشید برای شما لیست کرده ایم.

نکات مهم در خصوص استفاده از چند دستبند

    همان طور که پیش از این نیز ذکر شد، پیش از ست کردن چند دستبند بهتر است به یک سری نکات مهم توجه کنید.
به طور مثال، یکی از مهم‌ترین نکات این است که برای انجام دادن این کار به سن خود توجه کنید معمولا ست شدن چندین دستبند در کنار هم برای افرادی مناسب‌تر است که از یک سن خاص بالاتر هستند. به همین دلیل است که شما هرگز دستبند نوزاد را با چند دستبند ست نمی‌کنید، و این موضوع برای کودکانی با سن بالاتر نیز صدق می‌کند.

برای استفاده از دستبند نوزاد از استفاده از چند دستبند کنارهم بپرهیزید

نکته‌ی دیگر است که در زمان ست کردن دستبندها، باید تناسب میان جلوه و وزن دستبندها رعایت شود. اگر یکی از دستبندهای طلای شما جلوه‌ی زیادی دارد و سنگین است، هرگز نباید از یک دستبند ضخیم دیگر برای ست کردن آن استفاده کنید و بهتر است به سراغ یک دستبند طلا ظریف بروید.
یکی از بهترین روش‌هایی که افراد از آن برای ست کردن چند دستبند طلا زنانه استفاده می‌کنند این است که برای ست خود یک قطعه‌ی مرکزی و مهم انتخاب می‌کنند و سپس چند دستبند دیگر را با توجه به آن می‌چینند. در این بخش باید به تعداد دستبندها، جنس آن‌ها و همچنین تناسب رنگی که ایجاد خواهند کرد نیز توجه کنید تا نتیجه مطابق میل شما باشد. درست است که برای تعداد دستبند هیچ محدودیتی وجود ندارد اما قبل از این که دستبندهای خود را با هم ست کنید، به تیپ خود و مناسبتی که قصد شرکت در آن را دارید توجه کنید تا هیچ تناقضی در استایل شما به وجود نیاید.
یکی از بهترین الگوها برای استفاده از چند دستبند این است که از ترکیب دستبندهای طلایی و نقره ای استفاده کنید. دستبند طلا کارتیه انتخاب مناسبی برای دستبند طلایی به نظر میرسد. شاید به نظر بسیاری از افراد نوآورانه به نظر برسد که پای دستبندهایی از جنس دیگر، مثل دستبندهای مهره ای یا پارچه ای را به این قضیه باز کنیم؛ اما به این موضوع توجه داشته باشید که این کار ممکن است تنها برای تیپ‌های خاصی جواب بدهد. هرچند باید اضافه کرد که دستبندهایی مانند دستبند طلا چرمی زنانه از این قاعده مستثنی هستند. اتفاقا برعکس، دستبندهای چرم می‌توانند در بسیاری از مواقع، به زیباترین شکل ممکن همراه با انواع دستبند طلا ظریف یا دستبندهای نقزه ست شوند و نمای بسیار شیکی نیز پیدا کنند.

استفاده از دستبند طلا ظریف جلوه زیبایی به تیپ و استایل شما میدهد.


یکی دیگر از بهترین راه‌ها برای ست کردن چند دستبند این است که به جای دستبند نمادار و ضخیمی که در میان دیگر دستبندها قرار می‌گیرد از ساعت مچی استفاده کنید.

ست کردن دستبند و ساعت

  ساعت مچی‌ها سال‌های طولانی است که به همراه زیورآلات مخصوصی مانند آویز ساعت یا سایر زیورآلات رایج‌تر مانند دستبند طلا زنانه ست می‌شوند.
هرچند، بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که ساعت‌های بزرگ و فلزی که خود به اندازه‌ی کافی از نمای مناسبی برخوردار هستند چندان نمی‌توانند گزینه‌ی خوبی برای استفاده کردن از چند دستبند باشند اما استفاده از یک دستبند طلا ظریف در کنار آنها خالی از لطف نیست. با این وجود، ست کردن چند دستبند با یک ساعت طلا یا نقره‌ی ظریف می‌تواند علاوه بر جلوه بخشیدن به آن، استایل شما را نیز چشم نوازتر کند.

استفاده از دستبند طلا زنانه در کنار ساعت راهدیگری برای زیباتر شدن استایل بانوان شیک پوش است


استفاده از چند دستبند با دانستن این نکات، جدا از این که به تیپ و خوش پوشی شما کمک خواهد کرد، به یک تجربه‌ی مفرح نیز تبدیل خواهد شد تا شما بتوانید با داشتن دستبندهایی که شاید قدیمی هستند، ترکیب‌های جدیدی بسازید. اگر شما نیز به دنبال تغییری کوچک اما موثر در استایل خود هستید استفاده از چند دستبند طلا زنانه کنار یکدیگر میتواند این تغییر را برای شما به بهترین شکل به ارمغان بیاورد. شما میتوانید با توجه به اصول گفته شده در مقاله از انواع مختلف دستبند طلا ظریف، دستبند طلا چرمی زنانه و … در کنار یکدیگر استفاده کرده و از استایل جدید و زیبای خود لذت ببرید. از همراهی شما عزیزان متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو