قاتل راننده تاکسی دستگیر شد

منبع: برترین ها

104

1400/9/28

07:41


تجسس‌های پلیس برای رازگشایی از قتل راننده تاکسی که چند روز پس از مفقود شدن جنازه‌اش کشف شده بود به دستگیری مرد جوانی به اتهام قتل منجر شد.

همشهری: تجسس‌های پلیس برای رازگشایی از قتل راننده تاکسی که چند روز پس از مفقود شدن جنازه‌اش کشف شده بود به دستگیری مرد جوانی به اتهام قتل منجر شد.

روز 21آذرماه امسال خانواده راننده تاکسی 50ساله‌ای که در خط کیوی در استان اردبیل کار می‌کرد نزد مأموران انتظامی رفتند و گفتند که او ناپدید شده است. همان موقع مشخصات راننده و خودرواش که یک سمند زرد رنگ بود در اختیار واحدهای مختلف پلیس قرار گرفته و تلاش‌ها برای پیدا کردن راننده گمشده شروع شد. با وجود تحقیقات گسترده پلیس اما تا 4روز هیچ ردی از راننده به‌دست نیامد اما روز 21آذرماه پیکر بی‌جان این مرد همراه با خودرواش در حوالی روستای ابلی، از توابع بخش مرکزی شهرستان کوثر کشف شد و بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که او به قتل رسیده است.

قاتل راننده تاکسی دستگیر شد

مأموران پلیس آگاهی فرضیه‌های متعددی را برای رازگشایی از اسرار قتل این راننده بررسی کردند تا اینکه به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد جوانی 36ساله در قتل راننده دست دارد. به این ترتیب متهم بازداشت شد و در همان بازجویی‌های مقدماتی به قتل اعتراف کرد.

هادی خانزاده، رئیس حوزه قضایی شهرستان کوثر واقع در استان اردبیل در این‌باره گفت: مأموران پلیس آگاهی موفق شدند متهم به قتل را در منطقه کیوی دستگیر کنند که او در بازجویی‌ها اعتراف کرد که به‌دلیل اختلاف مالی با راننده درگیر شده و او را به قتل رسانده است. وی ادامه داد: متهم به قتل در ادامه صحنه جنایت را بازسازی کرد و با صدور قرار قانونی روانه زندان خلخال شد. به‌گفته او تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو