ایده های جذاب و جالب برای خواستگاری کردن از عشقتان

ایده های جذاب و جالب برای خواستگاری کردن از عشقتان


منبع: بیتوته

163

1400/9/28

09:58


ایده های جذاب و جالب برای خواستگاری کردن از عشقتان



ایده جالب متن خواستگاری, ایده خواستگاری در کافه و رستوران, سورپرایز خواستگاری در فرودگاه

ایده های جذاب برای خواستگاری

 

ایده برای خواستگاری کردن / سورپرایزهای درخواست ازدواج

در ازدواج های مدرن که دختر و پسر از قبل همدیگر را می شناسند و زمانی را با هم سپری کرده اند معمولا پسر دوست دارد پیشنهاد ازدواجش همراه با یک سورپرایز ویژه باشد تا خاطره ای دل انگیز و همیشگی را برای عشق خودش بسازد در این مقاله شما را با ایده های جالب خواستگاری آشنا می کنیم.

در ازدواج های مدرن که دختر و پسر از قبل با هم آشنایی دارند و بعد از علاقمند شدن به همدیگر تصمیم به ازدواج می گیرند ، معمولا پسران دوست دارند عشقشان را برای پیشنهاد خواستگاری سورپرایز کنند تا خاطره ای ماندگار برایش بسازند. 

قبل از پیشنهاد خواستگاری به صورت رسمی و سورپرایز حتما به صورت ضمنی مطمئن شوید که آیا عشقتان تمایل به ازدواج با شما دارد یا خیر . 

 

بهتر است پیشنهاد خواستگاری و ازدواج را در جمع ندهید که اجبار جمع باعث ایجاد سوتفاهم نشود. حلقه را زمانی به عشقتان بدهید که خودتان دو نفر در فضایی رمانتیک قرار گرفته اید و طرف مقابل از بودن در آن فضا احساس خوشی داشته باشد و  احساس خوبی بینتان برقرار شده است. 

 

اگر میخواهید خواستگاری و پیشنهاد ازدواج شما جذاب و فراموش نشدنی باشد باید به فکر ایده هایی ناب و جدید مطابق سلیقه عشقتان باشید ، شما باید مراسم را طوری برنامه ریزی کنید که با سلیقه دختر مورد علاقه تان تناسب داشته باشد .

 

در ادامه مقاله شما را با ایده های جالب برای خواستگاری آشنا می کنیم و شما میتوانید با توجه به روحیات طرف مقابل و شرایط از این ایده ها به بهترین شکل استفاده کنید. 

میزان ریخت و پاش و تدارکاتی که برای خواستگاری انجام می دهید مسلما متناسب با جیب و سلیقه شما است ولی نکته مهم این است که عشق شما متوجه شود شما برای این خواستگاری برنامه ریزی قبلی داشته اید و تحت فشار یا اقدامی بدون برنامه ریزی و فکر قبلی نبوده است. 

 

سعی کنید مکانی را برای خواستگاری انتخاب کنید که زیبا ، چشم نواز و دل انگیز باشد یا این که خاطره ای خوش برای هر دو نفرتان به  همراه داشته باشد که زمان مرور آن خاطره لبخند روی لبانتان می نشیند.

 

پیشنهاد شما بیشتر از این که لاکچری و پر زرق و برق باشد باید رمانتیک و چشم نواز باشد به طوری که احساسات طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهد و قلبش را به شما نزدیک تر شود. 

 

استفاده از نوستالژی برای خواستگاری

برای این که خواستگاری شما با نوستالژی همراه باشد میتوانید به محلی بروید که اولین قرار ملاقاتتان آن جا بوده است ، کمی در مورد اولین قرار مراقاتی که با هم داشتید ، حسی که برای اولین بار با  دیدنش به شما دست داد و عشق و آرامشی که در کنار او احساس کرده اید را به او بگویید. 

 

زمانی که حس کردید احساساتش برانگیخته شده و از بیان این خاطرات احساس خوبی به او دست داده یا حتی اشک از چشمانش جاری شده ، یک جمله عاشقانه که از قبل آماده کرده اید را به او بگویید و سپس به او بگویید آیا افتخار میدهی که ادامه زندگیمان را کنار هم بگذرانیم ، با من ازدواج می کنی ؟

 

ایده خواستگاری در ساحل, ایده خواستگاری در برف, ایده های جالب برای خواستگاری

پیشنهاد ازدواج در تعطیلات از ایده های جالب برای خواستگاری

 

ایده خواستگاری در تعطیلات با سورپرایز حلقه

تعطیلات باعث می شود کنار هم بیشتر به شما خوش بگذرد و روحیه بهتری داشته باشید ، پیشنهاد خواستگاری در تعطیلات می تواند این شادی را دو چندان کند. 

مثلا می توانید حلقه ای را از درخت آویزان کنید ، یا وسط کیک بگذارید و از او بخواهید کیک را نصف کند تا با هم بخورید یا حلقه را روی شاخه گلی که به او هدیه می دهید بچسبانید یا داخل یک جعبه فانتزی قرارش دهید ،  زمانی که متوجه حلقه شد ، از او درخواست ازدواج کنید. 

 

ایده جالب متن خواستگاری

شما میتوانید با نوشتن یک متن جایی که عشقتان انتظارش ندارد او را سورپرایز کنید مثلا کتاب مورد علاقه اش را به او هدیه بدهید و روی صفحه اولش متنی عاشقانه بنویسید و در پایان از او خواستگاری کنید. 

روی یکی از صفحات روزنامه متن دلخواهتان را بنویسید و مثلا در حال خواندن روزنامه با صدای بلند به او بگویید وای چه خبر جالبی و سپس روزنامه را به دستش بدهید تا با دیدن جمله شما سورپرایز شود. 

 

 پیشنهاد خواستگاری و ازدواج, ایده خواستگاری در تعطیلات, سورپرایز درخواست ازدواج

پیشنهاد ازدواج در کافه و رستوران از ایده های جالب برای خواستگاری

 

ایده خواستگاری در کافه و رستوران

عشقتان را به کافه ای دعوت کنید ، اتاق VIP کافه یا میزی کنار پنجره را رزرو کنید و از کارکنان کافه بخواهید آهنگ مورد علاقه عشقتان را پخش کنند  و با گل و شمع و بادکنک و غیره آن جا را با رنگ های مورد علاقه عشقتان تزئین کنند و مسیر ورودی اتاق یا مسیر نزدیک به میزتان را با گل یا گلبرگ تزئین کنند می توانید روی دیوار اتاق ، روی میز یا روی پنجره کافه یا رستوران پیشنهاد خودتان را با گلبرگ های گل بنویسید یا این که روی کیکی که سفارش داده اید یا کنار بشقاب غذای مورد علاقه اش جمله ای با سس شکلات یا سس کچاپ بنویسید. 

 

دستتان برای انواع سورپرایز با حلقه در کافه بسیار باز است میتوانید خودتان در یک جعبه فانتزی حلقه را به عشقتان  بدهید یا در کنار خوراکی ها ، فقط حواستان باشد طوری حلقه را نگذارید که خطر بلعیدن وجود داشته باشد. 

می توانید یک منوی اختصاصی برای خودتان چاپ کنید و در انتهای منو درخواست ازدواجتان را مطرح کنید.

 

ایده خواستگاری با یادداشت های رمانتیک

در محلی که مسیر حرکت همسرتان است یا هر محل مناسب دیگری مثلا بین ورق های یک کتاب ، یادداشت های رمانتیک متعدد و با فاصله بچسبانید و در هر کدام سعی کنید حرف دلتان را بزنید در مورد خاطرات خوبتان در مورد ویژگی های خوب عشقتان در مورد حس های خوبی که به شما داده است ، در مورد ویژگی هایی که باعث شده ، شما به او علاقمند شده اید بنویسید و در یادداشت آخر از او درخواست ازدواج کنید. 

 

ایده جالب متن خواستگاری, ایده خواستگاری در کافه و رستوران, سورپرایز خواستگاری

سورپرایز حلقه در جعبه شکلات یا کاپ کیک از ایده های خواستگاری

 

حلقه سورپرایز در جعبه شکلات یا کاپ کیک

اگر عشقتان ، به شکلات علاقمند است بهترین روش برای درخواست ازدواج با سورپرایز حلقه یک جعبه شکلات یا جعبه ترافل زیبا تهیه کنید و به جای یکی از شکلات ها حلقه را قرار دهید و در فرصتی مناسب به او هدیه بدهید. 

سعی کنید رنگ جعبه شکلات شما یا قرمز رنگ باشد یا رنگ مورد علاقه عشقتان. از ترکیب طلایی و نقره ای در تزئین جعبه شکلات هم میتوانید برای جذاب تر شدن آن استفاده کنید مثلا قرار دادن یک شاخه گل رز طلایی یا گل طبیعی مورد علاقه اش روی بسته بندی شکلات فوق العاده است. 

 

سورپرایز خواستگاری در فرودگاه

اگر کارتان به گونه ای است که زیاد مسافرت می روید یا زمانی را در مسافرت و دور از عشقتان بوده اید ، زمانی که برای استقبال شما به فرودگاه می آید می توانید جمله ای عاشقانه روی تابلویی کوچک بنویسید و آن را بالای سرتان یا جلوی سینه قرار دید تا هنگام نزدیک شدن به او ، از دیدن پیشنهادتان هیجان زده شود. 

 

 ایده خواستگاری در کافه و رستوران, سورپرایز خواستگاری در فرودگاه, ایده خواستگاری در ساحل

پیشنهاد ازدواج در ساحل از ایده های جالب برای خواستگاری

 

ایده خواستگاری در ساحل

با فردی هماهنگ کنید که پیشنهاد شما را در بخش خاصی از ساحل بنویسد و تزئینات دلخواهتان را انجام دهد و از عشقتان بخواهید که برای قدم زدن و عکس گرفتن به ساحل بروید ، مسلما از دیدن تزئینات زیبایی که کنار ساحل انجام داده اید و پیشنهاد ازدواجتان ذوق زده خواهد شد. 

 

می توانید با هم یک برج شنی بسازید و از حلقه ازدواج برای تزئین بالاترین نقطه برج استفاده کنید و همزمان پیشنهادتان را ارائه دهد.

یا این که میتوانید از او بخواهید چشمانش را ببندد و پیشنهاد ازدواجتان را روی شن ها بنویسید. 

 

ایده خواستگاری در برف

اگر فصل زمستان و وسط برف می خواهید به عشقتان پیشنهاد ا زدواج بدهید یکی از ساده ترین روش ها نوشتن پیشنهاد ازدواج با برگ گل روی برف است. از چراغ های چشمک زن هنگام غروب آفتاب هم می توانید برای رمانتیک تر شدن فضا استفاده کنید. 

یا این که می توانید پیشنهادتان را روی مقوا نوشته و به دست آدم برفی ای که ساخته اید بدهید. 

 

ایده برای خواستگاری, پیشنهاد خواستگاری و ازدواج, ایده خواستگاری در تعطیلات

پیشنهاد ازدواج هنگام عکس و فیلم گرفتن از ایده های جالب برای خواستگاری

 

ایده خواستگاری هنگام عکس و فیلم گرفتن

یکی از بهترین روش ها برای این که هیجان لحظه خواستگاری را برای همیشه ثبت کنید این است که این کار را هنگام عکس گرفتن و فیلم گرفتن انجام دهید. می توانید از این ایده در کنار همه ایده های دیگر استفاده کنید.

 

ایده خواستگاری با گروه موسیقی

شما میتوانید در فضایی باز یا مهمانی خانوادگی از یک گروه موسیقی بخواهید در قالب یک اهنگ تمایل شما برای خواستگاری با بیان کنند.

 

سورپرایز درخواست ازدواج با نقاشی

شما میتوانید از یک نقاش یا کاریکاتوریست خیابانی بخواهید که طرحی از شما و عشقتان بکشد ، البته این کار نیاز به هماهنگی قبلی با نقاش دارد تا بتواند در لحظه با کمی معطل نگه داشتن عشقتان طرحی از شما هنگام زانو زدن و دادن حلقه بکشد. 

تحویل دادن این نقاشی به شما ، پیام دلخواهتان را به خوبی رسانده و سورپرایز بسیار جالب و هنرمندانه ای خواهد شد. 

 

ایده خواستگاری در کافه و رستوران, سورپرایز خواستگاری در فرودگاه, ایده خواستگاری در ساحل

پیشنهاد ازدواج با بوم نقاشی از ایده های جالب برای خواستگاری پیشنهاد ازدواج با بوم نقاشی

 

ایده خواستگاری با تیشرت یا حیوانات خانگی

می توانید تعدادی تیشرت یکسان که روی هر کدام یکی از کلمات یا حروف با من ازدواج می کنی را چاپ کرده اید تهیه کنید و به دوستان یا اعضای خانواده بدهید تا بپوشند. 

از عشقتان بخواهید که از جمع عکس بگیرد و سپس افراد را به ترتیب بچینید تا جمله برایش نمایان شود. این کار را می توانید با کاغذهایی که به گردن حیوانات خانگی انداخته اید هم انجام دهید. 

 

ایده خواستگاری با روبان خاطرات

میتوانید روبانی بلند تهیه کنید و خاطرات یا جملات عاشقانه را در طول روبان نصب کنید و حلقه ازدواج را در انتخاب روبان حلقه بزنید. 

 

ایده آهنگ برای خواستگاری

می توانید لیستی از آهنگ های مورد علاقه اش را برایش بفرستید و در انتها آهنگی را قرار دهید که مضمون خواستگاری داشته باشد. 

یا این که میتوانید از یک حرفه ای بخواهید یک میکس آهنگ با مضمون خواستگاری برایتان آماده کند. 

 

گردآوری : بخش زناشویی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو