بیوگرافی سامرند معروفی بازیگر ایرانی + عکس های سامرند و همسرش

بیوگرافی سامرند معروفی بازیگر ایرانی + عکس های سامرند و همسرش


منبع: بیتوته

147

1400/9/28

09:58


بیوگرافی سامرند معروفی بازیگر ایرانی + عکس های سامرند و همسرش



سامرند معروفی و همسرش, فیلم های سامرند معروفی, مهدیه نساج همسر سامرند معروفی

بیوگرافی سامرند معروفی بازیگر سینما و تلویزیون ایران

 

بیوگرافی سامرند معروفی و همسرش مهدیه نساج با عکس

سامرند معروفی از بازیگران سینما و تلویزیون محبوب است که علاوه بر پیشه بازیگری به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت دارد. او متولد 21 اردیبهشت سال 1389 در تهران است و در سال 1397 با مهدیه نساج که در سریال مینو با هم آشنا شدند ازدواج کرده است.

چکیده ای از بیوگرافی سامرند معروفی

نام و نام خانوادگی: سامرند معروفی

تاریخ تولد: 21 اردیبهشت سال 1359

محل تولد: تهران

پیشه: بازیگر سینما و تلویزیون و دستیار کارگردان

وضعیت تاهل: متاهل

 

بیوگرافی سامرند معروفی

 

سامرند معروفی اهل کجاست, همسر سامرند معروفی, زندگینامه سامرند معروفی

تصویر کودکی سامرند معروفی

 

سامرند معروفی در اردیبهشت سال 1359 در تهران متولد شد. وی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون می باشد و همچنین به عنوان دستیار کارگردان فعالیت دارد. او 4 برادر دارد. سامرند تحصیلات خود را در رشته گرافیک در مقطع کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی به پایان رساند.

 

سامرند معروفی به تازگی در تلویزیون در سریال هایی مانند "بیگانه ای با من است" و " در کنار پروانه ها" بازی کرده است. او یکی از هنرمندان موفق و بی حاشیه در زمینه هنری می باشد. سامرند در سریال مینو با خانم مهدیه نساج آشنا شد و در سال 1397 با هم ازدواج کردند.

 

ورود سامرند معروفی به عرصه هنر

 

 فیلم های سامرند معروفی, مهدیه نساج همسر سامرند معروفی, سامرند معروفی اهل کجاست

سامرند علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت می کند

 

سامرند ابتدا از تئاتر شروع کرد و در چند نمایش موفق به ایفای نقش پرداخت. او از سال 1379 وارد حرفه بازیگری شد و اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در نمایش فریدون با کارگردانی مرتضی طباطبایی کسب کرد.

 

او همچنین در فیلم هایی مانند خانواده دکتر ماهان، پرسه در مه، جلال الدین، عقاب صحرا، خماری و ... هم به ایفای نقش پرداخته و هم به عنوان دستیار کارگردان کار کرده است.

سامرند در مجموعه چشم های بارانی به عنوان دستیار اول کارگردان مشغول به فعالیت بوده است. او اولین تجربه بازیگری در سینما را در سال 1388 و با بازی در فیلم "پرسه در مه" به کارگردانی بهرام توکلی کسب کرده است. او در این فیلم نقش کوتاهی ایفا کرد.

 

از دیگر کار های هنری او فعالیتش در سریال "در میان خاکستر" می باشد که با کارگردانی سجاد امیر یزدانی تولید شد و در این سریال به عنوان مدیر برنامه ریزی کار کرده است.

 

بازی سامرند معروفی در "در کنار پروانه ها"

 

 بیوگرافی سامرند معروفی, عکس های سامرند معروفی, سامرند معروفی بازیگر سینما

یکی از فیلم های معروف سامرند معروفی در کنار پروانه هاست

 

سریال در کنار پروانه ها به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید از شبکه دو سیما پخش شد. این سریال یک سریال درام و اجتماعی است.

وی در این سریال در نقش رهی بازی کرد. رهی شخصیت اصلی این سریال است که مخاطب را در کشمکش با جهان اطراف خود و حوادث زندگی با خود همراه می کند.

 

جایزه های دریافتی و افتخارات سامرند معروفی

 

فیلم های سامرند معروفی, مهدیه نساج همسر سامرند معروفی, سامرند معروفی اهل کجاست

عکس های سامرند معروفی

 

سامرند عضو انجمن نمایش اصفهان و انجمن سینما گران تهران است. او در سال 1383 برای بازی در نمایش "عشق، رویا، تاریکی" موفق به دریافت جایزه دوم بازیگری از جشنواره استانی شد. سپس چند ماه بعد در جشنواره جوانان مشهد برای بازی در نمایش فرزند البرز موفق به دریافت جایزه اول بازیگری شد.

 

سامرند معروفی در بیگانه ای با من است

 

فیلم های سامرند معروفی, مهدیه نساج همسر سامرند معروفی, سامرند معروفی اهل کجاست

سامرند معروفی با ایفای نقش در بیگانه ای با من است ، مشهور تر شد

 

سامرند معروفی در سال 1399 در سریال بیگانه ای با من است در نقش سعید بازی کرده است. در این سریال سامرند در نقش سعید دشت یاری همسر نسا (شبنم قلی خانی) ظاهر می شود. او با بازی در این فیلم بیشتر دیده می شود و به شهرت می رسد.

سامرند در این فیلم فقط بازیگری کرده است اما در فیلم هایی مانند خانواده دکتر ماهان و مینو هم بازیگر و هم برنامه ریز و دستیار کارگردان بوده است.

 

او در این باره می گوید وقتی در یک اثر چند مسئولیت باهم داری ناخود آگاه انرژی ات تقسیم می شود، به همین دلیل از بازی در دو اثر یاد شده خیلی راضی نیستم.

این سریال به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان با بازی زنده یاد پرویز پور حسینی جایگزین سریال از سر نوشت شده است.

 

زندگی سامرند معروفی در اصفهان

 

همسر سامرند معروفی, زندگینامه سامرند معروفی, سامرند معروفی

عکس های سامرند معروفی بازیگر

 

او که به علت شرایط کاری پدرش مدتی در اصفهان ساکن بود، فعالیت هنری خود را از همان شهر آغاز کرد. او در دبیرستان در رشته گرافیک تحصیل کرد و در دانشگاه نیز همین رشته را ادامه داد و به گفته خودش گاهی نیز به طور پراکنده برای شرکت های تبلیغاتی یکی از دوستان همکاری می کند. او اضافه می کند که تحصیل در رشته هنر را بنا به دلایل رها کرده است.

 

بیوگرافی سامرند معروفی, عکس های سامرند معروفی, سامرند معروفی بازیگر سینما

عکس مراسم ازدواج سامرند معروفی و مهدیه نساج

 

ازدواج سامرند معروفی با مهدیه نساج

سامرند معروفی در 9 دی ماه سال 1397 با مهدیه نساج که ایشان نیز در عرصه هنری فعالیت دارند و بازیگر تئاتر و تلویزیون است ازدواج کرد. این دو بازیگر در هنگام فعالیت در سریال مینو باهم آشنا شدند. مهدیه نساج با بازی در این سریال در نقش مینو به شهرت زیادی رسید.

 

بیوگرافی سامرند معروفی, عکس های سامرند معروفی, سامرند معروفی بازیگر سینما

تصویر مهدیه نساج و همسرش سامرند معروفی

 

مهدیه نساج متولد 21 آبان سال 1360 در شهر تهران است. او بازیگر تئاتر و تلویزیون است و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته روان شناسی بالینی از دانشگاه آزاد و کارشناسی کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد. او قبلا نیز ازدواج کرده است که از این ازدواج یک دختر به نام ملینا دارد.

این زوج هنرمند در سریال هایی مانند "خانواده دکتر ماهان"، "مینو" و "بیگانه ای با من است" در کنار هم همکاری داشته اند.

 

فعالیت سامرند معروفی در دیگر زمینه ها

سامرند معروفی در کنار بازیگری و دستیاری کارگردان در گویندگی کتاب های صوتی نیز فعالیت دارد. او در کنار همسرش مهدیه نساج چندین کتاب صوتی را گویندگی کرده است که از جمله آنها می توان به کتاب های صوتی "ما دروغگو بودیم"، نوشته امیلی لاکهارت و "موش ها و آدم ها" نوشته جان اشتاین بک و "بیگانه ای در دهکده" نوشته مارک تواین اشاره کرد. او چندین پادکست نیز با صدای خود منتشر کرده است.

 

فهرست برخی از آثار سامرند معروفی

مجموعه خانواده دکتر ماهان 1396 سریال مینو
پرسه در مه 1388 عقاب صحرا
خماری چشم های بارانی
شانه دوست پنهان
در میان خاکستر -

 

عکس های سامرند معروفی, سامرند معروفی بازیگر سینما, زندگی نامه سامرند معروفی

سامرند معروفی و همسرش

 

گردآوری : بخش دنیای بازیگران بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو