مدل کابینت گرد برای آشپزخانه های شیک امروزی

مدل کابینت گرد برای آشپزخانه های شیک امروزی


منبع: دکوراسیون

505

1400/9/28

12:59


مدل کابینت گرد

مدل کابینت گرد از انواع طرح های جدید و خاص می باشد و اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه تان جذاب و کاربردی تر به نظر برسد بهتر است این طرح کابینت ها را برای نصب در محیط آشپزخانه انتخاب کنید.

مدل کابینت گرد با طرح و رنگ زیبا

کابینت های منحنی یا گرد به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ انتخابی مناسب می باشند و این طرح کابینت ها نسبت به سایر طرح های کابینت فضای بیشتری را به چیدن وسایل به شما اختصاص می دهند همچنین به کمک این طرح کابینت می توان همه فضای آشپزخانه را پوشش داد یا در فضای آشپزخانه از ترکیب کابینت هلالی با کابینت ساده استفاده نمود.

مدل کابینت گرد و مدرن

کهن استیل

طرح های کابینت هلالی آشپزخانه

کابینت های منحنی سازگاری خوبی را با انواع فضاهای آشپزخانه دارند و این طرح کابینت ها دارای گوشه های تیز و آزار دهنده نیستند به همین دلیل می توان از آن ها به راحتی در فضای آشپزخانه ها با ابعاد مختلف استفاده کرد.

اگر آشپزخانه شما به شکل جزیره است می توانید با قرار دادن کابینت نیم دایره یا دایره ای شکل در فضای آشپزخانه زیبایی آن را دو برابر کنید که در این صورت جزیره آشپزخانه گرد و به صورت منحنی شکل می شود.

از کابینت های منحنی بیشتر در فضای آشپزخانه مدرن و امروزی استفاده می شود و شما می توانید به کمک این طرح کابینت فضای کاملا متفاوتی را در آشپزخانه منزل تان ایجاد کنید.

مدل کابینت آشپزخانه گرد

کابینت گرد و سفید

کابینت گرد طوسی رنگ

 

مدل کابینت آشپزخانه شیک و سفید

طرح های کابینت گرد برای آشپزخانه

مدل کابینت سفید برای آشپزخانه

مدل کابینت گرد ام دی اف

مدل کابینت گرد مخصوص آشپزخانه

مدل کابینت شیک و گرد

مدل کابینت مدرن و گرد برای آشپزخانه

کابینت گرد مخصوص آشپزخانه

اجرای دکوراسیون داخلی

مواد اولیه ای که در ساخت این کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد ام دی اف می باشد از این رو می توان برای کابینت از هر نوع رنگ و روکشی استفاده کرد. رنگ کابینت منحنی را بهتر است با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در آشپزخانه منزل تان انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید فضای آشپزخانه زیباتر به نظر برسد بهتر است رنگ کابینت را از بین رنگ های ترکیبی انتخاب کنید همچنین در فضای آشپزخانه بزرگ از کابینت ها با رنگ تیره نظیر مشکی و قهوه ای سوخته و طوسی تیره و … می توانید استفاده نمایید. اگر فضای آشپزخانه کوچک می باشد بهتر است برای روشن تر به نظر رسیدن آشپزخانه رنگ کابینت را از بین رنگ های طوسی روشن و سفید و کرم و قهوه ای روشن و … انتخاب نمایید.

در صورتی که تمایل دارید رنگ کابینت به راحتی با رنگ سایر وسایل موجود در آشپزخانه مطابقت پیدا کند می توانید رنگ آن را از بین رنگ های خنثی انتخاب نمایید زیرا این رنگ ها به سادگی با سایر رنگ های روشن و تیره ست می شوند.

توجه به دستگیره کابینت ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. اگر شما تمایل دارید سبک کابینت های آشپزخانه مدرن باشد باید کابینت ها را از بین طرح های بدون دستگیره انتخاب کنید همچنین درب برخی از کابینت های منحنی به صورت ریلی و کشویی طراحی می شود که این طرح کابینت ها کاربردی تر هستند.

 

مدل کابینت مدرن و گرد

مدل کابینت گرد برای آشپزخانه

مدل های کابینت گرد مخصوص آشپزخانه

مدل کابینت گرد و چوبی

مدل کابینت گرد و سفید رنگ

مدل کابینت گرد مخصوص آشپزخانه

کابینت های گرد دارای انحنای زیادی هستند از این رو نصب آن ها دشوارتر و زمان برتر از کابینت های معمولی و ساده می باشد از این رو بهتر است شما برای نصب این طرح کابینت ها از افراد متخصص و با تجربه کمک بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو