بریتنی اسپیرز در ویدیویی مرموز در اینستاگرام از بچه دار شدنش خبر داد

منبع: روزیاتو

154

1400/9/28

14:24


بریتنی اسپیرز در ویدیویی مرموز در اینستاگرام از بچه دار شدنش خبر داد

بریتنی اسپیرز در ویدیویی مرموز در اینستاگرام از بچه دار شدنش خبر داد

بریتنی اسپیرز که به تازگی از قیمومیت پدرش رهایی پیدا کرده، چند روز پیش در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که قرار است خانواده اش بزرگ تر شود و از دنبال‌کنندگانش خواست تا جنسیت عضو جدید را حدس بزنند.

به گزارش Mirror، در این کلیپ کوتاه، خواننده ی ۴۰ ساله را در کنار درخت کریسمس در حالی می بینیم که پشتش به دوربین است و در حال شیر دادن با شیشه به چیزی است که به باور هوادارن حیوان خانگی است.

بریتنی اسپیرز در قسمت کپشن خطاب به ۳۷.۸ میلیون فالوورش نوشته: «اضافه شدن یک فرد جدید به خانواده. حدس بزنید پسر است یا دختر. باز هم ممنون سام اصغری.»

این ستاره موسیقی که به تازگی با سام اصغری نامزد کرده به کرات از تمایلش برای به دنیا آوردن بچه ی سوم به خصوص یک دختر صحبت کرده است. وی دو پسر از همسر سابقش کوین فدرلاین دارد و خیلی رک و پوست کنده گفته که دوست دارد از نامزدش سام اصغری ۲۷ ساله بچه دار شود.

بریتنی اسپیرز با پسران نوجوانش

بریتنی اسپیرز که به خاطر قیمومیت پرحاشیه اش برای جلوگیری از بارداری به استفاده از آی یو دی ملزم شده بود، حالا و با پایان این سرپرستی در نوامبر ۲۰۲۱ دومرتبه اختیار انتخاب های خود را به دست گرفته است.

به خاطر این پست مبهم در اینستاگرام، بسیاری گمان برده اند که وی دارد بارداری اش را اعلام می کند اما هواداران وفادار وی حس طنز او را نیز خوب می شناسند.

یکی از کاربران نوشته: «من فکر می کنم یک توله سگ است.» یکی دیگر از هواداران نوشته: «من فکر می کنم بچه گربه است.»

ماه پیش بریتنی اسپیرز علناً اعلام کرد که بعد از بازیافتن آزادی اش قصد دارد عضوی جدید به خانواده اش اضافه کند. او در کپشن تصویری از پاهای یک فرد بزرگسال کنار پاهای یک نوزاد نوشته بود: «دارم دوباره به بچه دار شدن فکر می کنم. نمی دانم این یکی دختر خواهد شد یا نه. بچه روی نوک پاهایش ایستاده و دارد سعی می کند دست هایش را به چیزی برساند.»

«دارم دوباره به بچه دار شدن فکر می کنم. نمی دانم این یکی دختر خواهد شد یا نه.»

در سپتامبر سال جاری، سام اصغری بعد از ۵ سال از بریتنی اسپیرز خواستگاری کرد. این زوج خوشبخت درباره ی برنامه های عروسی شان چیز زیادی برملا نکرده اند اما این ستاره ی موسیقی ماه گذشته اعلام کرد که هر زمان که تصمیم بگیرد مراسم عروسی اش را برگزار کند، دناتلا ورساچه طراح لباس عروسی وی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بریتنی اسپیرز: همه خانواده ام باید زندانی شوند!

آزاد شدن بریتنی اسپیرز از قیومیت پدر بعد از ۱۳ سال و تصمیم به ازدواج با سام اصغری

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو