مهدی کوچک زاده نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی طی نامه ای پاسخ علی لاریجانی را داد.

متن نامه کوچک زاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر لاریجانی

نامه شما خطاب به شورای نگهبان را مطالعه کردم، اینجانب دو دوره مجلس تحت ریاست شما را تجربه کرده ام ، و رفتار و منش شما را از نزدیک لمس کرده ام و بر این باورم موارد متعددی را نوشته اید که در عمل اصلا به آن پای بند نبوده اید و می تواند شما را مصداق آیات شریفه ؛

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ کَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ

گرداند! که ذیلا به چند نمونه اشاره می کنم.

آقای لاریجانی !

در دوران ریاست شما برمجلس بود که نحوه اداره مجلس، بزرگی را بر آن داشت تا تشر بزند که:

“من چند بار تا به حال به آقای لاریجانی گفتم که جلوی این کار را بگیرد! دو دو یعنی چه؟ همین مانده که یقه یکدیگر را بگیریم و بر سر وکله هم بزنیم مثل برخی کشورهای دنیا ! من جدا نگران شدم چه کنیم؟ علنی بگویم که مجلس ظلم کرد و خلاف عدل کرد و گرفتار رذیلت شد؟”

آقای لاریجانی!

در دوران ریاست شما بر مجلس و در ماجرای تصویب برجام بی فرجام در مرکز مردمسالاری و خانه ملت ، مردمسالاری لگدمال شد! فیلم رفتارتان با بنده و آقای رسایی و مرحوم زارعی و حسینیان و دیگر مخالفان موجود است!

آقای لاریجانی!

در یکی از جلسات مجلس و با مشاهده رفتار سخیف برخی باصطلاح نمایندگان(که مایل به ذکر نامشان نیستم) در هواداری از شما دلم برای جایگاه ریاست مجلس سوخت و با حضور در جایگاه هیئت رئیسه خدمتتان عرض کردم آیا شایسته است که چنین افرادی(همان ها که موقع صحبت مخالف نظر شما دو دو و حتی فحاشی و برخورد فیزیکی می کردند)، در جامعه طرفدار و هوادار شما معرفی شوند؟ و شما فرمودید(نقل به مضمون) مگر من از آنها خواسته ام‌که از من حمایت کنند ؟ خوب شما حمایت کنید!!!

آقای لاریجانی!

فکر می کنید اگر مردمی که از بسیاری از اولیات زندگی انسانی محرومند، هزینه های هنگفت هزاران میلیاردی، اشرافی و بیجایی که در بنای ساختمانهای جدید مجلس شده است (ساختمان شیخ فضل الله ۱۲ آسانسور دارد و شیشه های آن به بهانه ضد گلوله نبودن یکبار تعویض شده) را ببینند در باره شما و خوی اشرافیگری چه نظری پیدا خواهند کرد؟

آقای لاریجانی!

شما ممکن است با نامه پراکنی و انشای وزین و عالی اذهان را نسبت به شورای محترم نگهبان، که هیچکس مدعی عصمت آن نیست و خود بنده و بسیاری از همفکرانم‌ از برخی عملکردهای آن شورای محترم بیش از دیگران گله مندیم ، تخریب کنید اما بدون شک مصداق کسی خواهید شد که با مشاهده غرق شدن خود همه را پایین می کشد!

آقای لاریجانی!

مطلب بسیار است و . . .

دکتر مهدی کوچک زاده

نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی

استاد دانشگاه تربیت مدرس