شکایت طلاب قم از بازیگران زن به دلیل بدحجابی

شکایت طلاب قم از بازیگران زن به دلیل بدحجابی


منبع: روزیاتو

187

1400/9/28

16:07


شکایت طلاب قم از بازیگران زن به دلیل بدحجابی

شکایت طلاب قم از بازیگران زن به دلیل بدحجابی

برخی رسانه‌ ها در خبری مدعی شکایت گروهی از طلاب قم از ۱۵ نفر از بازیگران زن شدند، هر چند این خبر تاکنون توسط مقامات قضایی تایید نشده است.

تصویری در فضای مجازی منتشر شده که گفته می شود مربوط به شکایت گروهی از طلاب قم از چند بازیگر زن به دلیل بدحجابی است.

بر این اساس، تعدادی از طلاب قم با طرح شکایت از تعدادی بازیگر زن در دادسرای عمومی و انقلاب استان قم به دلیل آنچه «وارد کردن زیان معنوی، تحلیل رفتن عقل، نقش بستن تصاویر جنسی در اذهان و محروم شدن از لذت انس با خدا» خوانده اند، طلب خسارت کردند.

این طلاب حوزه علمیه قم در قالب «مجمع جهادی روحانیون قم، تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب قم، مجمع فعالان امر به معروف قم و چند موسسه دیگر» از ۱۵ نفر از بازیگران زن سینمای ایران به‌ دلیل بدحجابی آنان به دادسرای قم شکایت کرده‌ اند.

این طلاب حوزوی قم، «معلوم بودن قسمتی از سینه، گردن، گوش ها و برجستگی های بدن، پوشیدن لباس های تنگ و چسبان، شلوارک، شلوار پاره، لباس آستین کوتاه، مانتوهای شیشه ای و استفاده از ‎گلسر و کلاه به جای روسری را از جمله مصادیق بدحجابی برشمرده‌ اند.

در گذشته نیز حجاب برخی بازیگران زن دردسرساز شده بود.

در سال ۹۸ پوشش متین ستوده در اکران خصوصی فیلم «مسخره باز» حواشی زیادی به دنبال داشت. انتشار تصاویر متین ستوده در این مراسم با واکنش هایی همراه شد و وی در همین رابطه به دادسرای ارشاد احضار اما در نهایت با قرار کفالت آزاد شد. متین ستوده همچنین با انتشار پستی اینستاگرامی بابت پوشش خود عذرخواهی کرد.

اما ماجرا به همینجا ختم نشد و واکنش‌ ها به پوشش بازیگران زن در مراسم های سینمایی تا جایی پیش رفت که برخی نمایندگان مجلس، از احضار وزیر ارشاد به مجلس برای پاسخگویی خبر دادند. حجت‌ الاسلام سید صادق طباطبایی‌ نژاد، نایب رئیس آن زمان کمیسیون مجلس هم اعلام کرد شورایی در وزارت ارشاد به نام شورای چهره‌ ها یا همان سلبریتی‌ ها به ریاست و دبیری معاون وزیر ارشاد برای نظارت بر پوشش و عملکرد چهره های مشهور تشکیل شده است.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو