ریپل چیست؟ + آموزش خرید ارز XRP

منبع: تالاب

115

1400/9/29

01:43


ریپل چیست؟ + آموزش خرید ارز XRP

پیش از شروع هر بحثی راجع به ریپل باید بدانید که ریپل در واقع نام شرکت و مجموعه‌ای است که شبکه Ripple Net و ارز دیجیتال XRP را ارائه می‌دهد. البته در میان بیشتر مردم به اشتباه ارز XRP ریپل نامیده می‌شود به همین خاطر ما هم در این مقاله با نام ریپل از این ارز یاد خواهیم کرد. جالب است بدانید برخلاف اکثر رمزارزهای بازار کریپتوکارنسی که غیرمتمرکز هستند و به بانک یا دولتی وابسته نیستند، ریپل متمرکز و وابسته محسوب می‌شود. در ادامه‌ی این مطلب در مورد نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ریپل بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

چرا ریپل بخریم؟

به طور کلی دو مزیت بزرگ ریپل (XRP) را نسبت به بیت کوین و اتریوم متمایز می‌کند تا جایی که افراد برای نقل و انتقالات دارایی خود بر بستر بلاک چین(blockchain) در برخی اوقات ترجیح می‌دهند از ریپل استفاده کنند تا از بیت کوین یا اتریوم! این مزیت‌ها به ترتیب عبارت اند از:

کارمزد کمتر

انتقال سریعتر

 

همانطور که می‌دانید سرعت انتقال رمز ارزها در بازاری که هر لحظه قیمتش ممکن است تغییر چشمگیری داشته باشد، فوق العاده مهم است. از جمله شبکه‌های پر سرعت نسبت به شبکه بیت کوین و اتریوم، شبکه ریپل است. مورد بعدی که برای اشخاص فوق العاده اهمیت دارد کارمزد و فی نقل و انتقالات مالی بر بستر شبکه بلاک چین است. اتریوم به دلیل شلوغی زیادی که شبکه‌اش دارد فوق العاده فی و کارمزد زیادی را از فرستنده دریافت می‌کند همین موضوع دلیلی بر استفاده سرمایه گذاران از دیگر شبکه های بلاک چین است. از این صحبت های پیرامون ریپل که بگذریم به آموزش نحوه خرید ریپل (XRP) می‌رسیم.

ریپل چیست؟ + آموزش خرید ارز XRP

مراحل و آموزش خرید ریپل در ایران

اگر شما هم خواهان خرید ریپل و معامله‌ی این رمز ارز هستید به طور کلی باید مراحل زیر را طی کنید:

ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر

تحلیل جهت تشخیص زمان مناسب خرید ریپل

ایجاد یک کیف پول ارز دیجیتال مانند تراست ولت یا متامسک

خرید ارز دیجیتال مانند ریپل (XRP)

 

پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر فوق العاده مهم است به این دلیل که دارایی شما در صرافی ها نگهداری می‌شود و برای معامله باید اطلاعاتی مانند شماره کارت خود را به آن‌ها بدهید. در هر حال ما به شما صرافی معتبر اوکی اکسچنج را که یک پلتفرم معاملاتی ایرانی است را معرفی می کنیم. زیرا این وب سایت بیش از ۴ سال سابقه دارد و امتحان خودش را به نوعی پس داده است.

 

همچنین تعداد ارزی را که برای معاملات آنی به شما ارائه می‌دهد بیش از ۴۰۰ عدد توکن و رمز ارز گوناگون است. به راحتی می‌توانید پس از ثبت نام و گذراندن مراحل احراز هویت، با ورود به بخش تبادل سریع هر مقدار ریپل که می‌خواهید را از این صرافی خریداری کنید.

 

همچنین پس از ثبت نام در این پلتفرم، برای تحلیل و ایجاد کیف پول ارز دیجیتال نیز خیالتان کاملا راحت است؛ زیرا می‌توانید نمودار قیمت لحظه ای ریپل را به صورت آنلاین مشاهده کنید و به صورت تکنیکال آن را تحلیل کنید.

 

همچنین با ثبت نام در این صرافی دیگر نیازی به ایجاد کیف پول ارز دیجیتال خاصی مانند متامسک یا تراست ولت ندارید! زیرا پس از ثبت نام به شما کیف پولی اختصاصی و امن از طرف اوکی اکسچنج تعلق می‌گیرد که می‌توانید در آن واریز ریالی داشته باشید و سپس کوین های مدنظرتان را خریداری کنید. پس خرید ریپل یا هر کوینی دیگری، مقدار ارز خریداری شده شما وارد کیف پول ارز دیجیتال‌تان می‌شود. که می‌توانید هر زمانی که خواستید آن ها را بفروشید یا برداشت کرده و به کیف پول دیگری انتقال دهید.

 

علاوه بر تحلیلی که به صورت انفرادی خودتان بر روی XRP انجام می‌دهید، می‌توانید از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید و نظر آنها را در مورد خرید و فروش ارز دیجیتال به خصوص خود مانند XRP بپرسید. در کنار همه‌ی این مباحث تحلیل فاندامنتال نیز می‌تواند برای شما عزیزان مفید واقع شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو