مکالمه زبان انگلیسی، پل ارتباط جهانی

منبع: فوت و فن

99

1400/9/29

07:52


مکالمه زبان انگلیسی، پل ارتباط جهانی

با گسترش شبکه جهانی اینترنت، کره زمین به یک دهکده جهانی تبدیل شده است. اما هر کدام از اهالی این دهکده به زبان خاصی صحبت می‌کنند. از این رو برای ایجاد ارتباط درست بین مردم کره زمین باید از یک زبان مکالمه ویژه و مشترک استفاده کرد. زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی بیش از بقیه زبان‌ها به‌عنوان زبان دوم برای مکالمه استفاده می‌شوند.
هر کدام از کشورهای انگلیس، اسپانیا و فرانسه با توجه به سابقه استعمارگرانه خود در طول تاریخ، توانسته‌اند زبان رسمی تعداد زیادی از کشورها را دچار تحول عظیمی نمایند. زبان رسمی کشور ایران، زبان فارسی بوده و در سیستم تحصیلی، زبان‌های عربی و انگلیسی به دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد. طی این مقاله، نکاتی در خصوص نحوه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی بیان خواهیم کرد. در صورتی که علاقه‌مند به آموزش صحیح مکالمه زبان انگلیسی توسط موسسات یادگیری زبان هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی

روزانه تعداد زیادی از افراد با نیت آموزش مکالمه زبان انگلیسی به موسسات آموزش زبان خارجی مراجعه می‌نمایند. زبان انگلیسی به‌عنوان یک مهارت ویژه برای جایگاه شغلی داخل کشور در نظر گرفته خواهد شد. از این رو اشخاص باید از این مهارت خاص بهره‌مند باشند تا پست و مقام خاصی در سطح عالی کشور داشته باشند. همچنین بسیاری از تجار، دانشجویان و اشخاصی که قصد مهاجرت موقت یا دائم به خارج از کشور را دارند؛ باید آموزش و یادگیری مکالمه زبان انگلیسی را تحت نظر استاتید کارآزموده انجام دهند.
یادگیری زبان انگلیسی شامل سه مرحله است:
۱. Exposure: انجام کارهای روزانه با استفاده از زبان مکالمه انگلیسی مثل: خواندن متن‌ کتاب با نگارش انگلیسی، گوش دادن به موسیقی یا تماشای برنامه با زبان مکالمه انگلیسی.
۲. Study:  دانش آموز تحت آموزش اصولی قرار گرفته و مطالعات لازم را انجام خواهد داد.
۳. Practice: تمرین، تکرار و استفاده به موقع از آموزش‌ها.
زبان‌آموز باید تحت نظر یک استاد خبره و کاربلد تمامی این مراحل را آموزش دیده و در زمان‌های برنامه‌ریزی شده در آزمون‌های خاصی شرکت نماید. گسترش فضای اینترنت در سال‌های اخیر سبب شده تا علاوه بر تشکیل کلاس‌های حضوری، از کلاس‌های آنلاین آموزش مکالمه زبان انگلیسی نیز استفاده شود. هرچه میزان تمرین و تکرار آموزش‌ها بیشتر باشد امکان روان شدن مکالمه زبان انگلیسی افزایش خواهد یافت. میزان قدرت یادگیری افراد با یکدیگر متفاوت است اما از معجزه تمرین و رفع اشکالات موجود نباید چشم‌پوشی کرد.

مزایای کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی

بهره‌ بردن از فناوری‌های جدید در کلاس‌های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی سبب شده تا تعداد زیادی از افراد وارد این کلاس شده و از مزایای آن استفاده کنند. کارمندانی که ساعات زیادی از روز را مشغول به فعالیت در ادارات هستند؛ امکان بهره‌مندی از کلاس‌های آنلاین را برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در ساعات مشخص و بعد از پایان تایم اداری خواهند داشت.
همچنین کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل و از آن مهم‌تر جلوگیری از اتلاف وقت جهت رفت و برگشت به موسسه سبب شده تا عده‌ای زیادی از اشخاص به استفاده از چنین کلاس‌های آنلاینی علاقه‌مند شوند. لازم به ذکر است که گواهینامه‌های کسب شده در کلاس‌های آنلاین با کلاس حضوری فرقی نداشته و تمامی مدارک دارای اعتبار خواهند بود. استفاده از تکنولوژی‌های جدید، ویدیو، موسیقی و تست‌های آنلاین سبب افزایش بهره‌وری و یادگیری بهتر زبان‌آموزان را نیز در پی خواهد داشت. سفیر گفتمان یکی از بهترین موسسات آموزش زبان انگلیسی به‌صورت حضوری و آنلاین است. زبان‌آموز می‌تواند با مراجعه به سایت سفیر گفتمان یا یکی از ۱۰۲ شعبه این آموزشگاه در سراسر کشور، مراحل ثبت‌نام را انجام دهد.

مکالمه انگلیسی

تعیین سطح زبان انگلیسی

با توجه به تحصیلات آکادمیک، هر شخص دارای میزان مشخصی اطلاعات زبان انگلیسی خواهد بود. از این رو در ابتدای ورود به موسسات زبان انگلیسی، زبان‌آموز یک آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی را پشت سر خواهد گذاشت. این آزمون به‌صورت شفاهی یا کتبی بوده و شامل سوالاتی در خصوص: اطلاعات شخصی، علاقه‌مندی‌ها، شکل استفاده از واژگان، نحوه مکالمه و استفاده از ساختار درست زبان انگلیسی خواهد بود.
موسسه آموزش زبان انگلیسی با استفاده از اطلاعات به‌دست آمده، زبان‌آموز را تعیین سطح کرده و در دسته مشخصی قرار خواهد داد. بعد از انجام ثبت‌نام و انجام تعیین سطح، حال زبان‌آموز باید بر اساس برنامه‌های موسسه آموزش زبان جلو رفته تا در بازه زمانی مشخص به آمادگی لازم برای شرکت در آزمون‌های استاندارد انگلیسی مانند: آیلتس و تافل برسد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان

انسان در سنین پایین‌تر، ذهنی آماده یادگیری داشته و در صورت آموزش صحیح می‌تواند هر موضوع مهمی را به‌درستی درک کند. مهارت‌های ارتباطی برای نسل‌های بعدی بسیار حائز اهمیت بوده و زبان انگلیسی یکی از ویژگی‌های معمول برای جوانان و بزرگسالان در سال‌های پیش‌رو خواهد بود. کودکان در سنین یادگیری و همراه با رفتن به مدرسه می‌توانند در موسسات معتبر آموزش زبان انگلیسی حضور داشته و به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند.
آموزش زبان انگلیسی همراه با ویدیو، موسیقی، اسباب بازی و بسیاری دیگر از ابزارآلات نوین موجب یادگیری بهتر کودکان را در پی دارد. از طرفی آموزش زبان انگلیسی همراه با انواع بازی‌های متناسب با سن فرزند سبب افزایش هوش و فراگیری بهتر دروس در طول ایام تحصیل خواهد شد. در صورتی که شما جز والدین شاغل به‌شمار می‌روید؛ می‌توانید از کلاس‌ زبان کودکان به صورت آنلاین در یک مجموعه معتبر و کاربلد مثل موسسه آموزش زبان انگلیسی سفیر گفتمان بهره ببرید.

موسسه مکالمه زبان انگلیسی سفیر گفتمان

مکالمه زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین و در عین‌ حال سخت‌ترین مراحل یادگیری زبان انگلیسی است. هر زبان‌آموز باید یک روند اصولی و طبق ساختار مشخص را طی کند. لازم به‌ذکر است؛ به‌هیچ عنوان نباید امر تمرین و تکرار فراوان آموزش‌ها را فراموش کرد. موسسه سفیر گفتمان با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه آموزش زبان انگلیسی سابقه‌کاری بسیار مناسبی دارد.
موسسه آموزش زبان سفیر گفتمان با بهره بردن از اساتید مجرب و کارآمد در کنار روش‌های نوین آموزشی توانسته زبان‌آموزان خود را برای دریافت گواهینامه‌های معتبر زبان با مهر کالج بلومزبری لندن آماده کند. تمام ۱۰۲ شعبه این موسسه با استفاده از یک سیستم آموزشی مرجع و مدون، آموزش‌های خود را دنبال کرده و در صورتی که زبان‌آموزی به دلیل جابجایی محل زندگی یا سپری کردن دوران دانشجویی به شهر دیگری نقل مکان کند، امکان ادامه روند یادگیری زبان انگلیسی خود را خواهد داشت.
مکالمه زبان انگلیسی در هر سطح از کلاس‌ها به شکل خاصی ادامه پیدا خواهد کرد. اگر دقت لازم به شکل مکالمه زبان فارسی را داشته باشید؛ متوجه تفاوت بین ساختار صحیح نوشتاری و نحوه بیان محاوره‌ای یک جمله مشابه خواهید بود. مکالمه در زبان انگلیسی نیز از همین قاعده پیروی کرده و برای انجام یک مکالمه درست در زبان انگلیسی در وهله اول، راحت و روان صحبت کردن شخص دارای اهمیت است.
اساتید آموزش در موسسه سفیر گفتمان با گوش‌زد نکات لازم و بیان مشکلات زبان‌آموز در طولانی مدت موجب رفع تمامی اشکالات خواهند شد. مشاهده فیلم و شنیدن موسیقی‌ به زبان انگلیسی سبب آشنایی و یادگیری از طریق قدرت شنوایی برای زبان‌آموز را در پی خواهد داشت. اگر به‌دنبال موسسه معتبر برای افزایش قدرت مکالمه زبان انگلیسی خود یا فرزندتان هستید؛ بدون شک به موسسه آموزش زبان انگلیسی سفیر گفتمان مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو