«مرا به کلیسا ببر» پرشنونده‌ترین آهنگ سال ۲۰۱۴

منبع: فوت و فن

93

1400/9/29

07:59


«مرا به کلیسا ببر» پرشنونده‌ترین آهنگ سال ۲۰۱۴

آهنگ «مرا به کلیسا ببر»(Take Me to Church) ساخته «هوزیر»(Hozier) لقب پرشنونده‌ترین آهنگ سال را از آن خود کرده است. بر اساس گزارش سایت سرویس پخش موسیقی آنلاین «اسپاتیفای»، آهنگ «مرا به کلیسا ببر» نوشته و اجرا شده توسط آهنگساز و خواننده  ایرلندی ۲۴ ساله «اندرو هوزیر»، بیشترین تعداد به اشتراک گذاری را در این سایت در سال ۲۰۱۴ داشته و این خواننده را به ستاره جدید سال ۲۰۱۴ تبدیل کرده است. همچنین این آهنگ در لیست جهانی اسپاتیفای با بیش از ۸۷ میلیون بار پخش، در صدر جدول جهانی این سایت قرار گرفته است.

در حال حاضر موزیک ویدیوی رسمی آهنگ «مرا به کلیسا ببر» بر روی یوتیوب بیش از ۴۰ میلیون بازدید داشته و بر روی سایت «شَزَم» نیز رتبه اول را در لیست جهانی دارد.
آهنگ «مرا به کلیسا ببر» در مورد انسانیت، عشق، مرگ و مذهب نوشته شده و هوزیر در مورد آن به روزنامه تایمز ایرلند می‌گوید: "برای من تجربه عاشق شدن یا عاشق بودن مانند مرگ بود، مرگ همه چیز."

اندرو هوزیر سال موفقی را در پیش داشته و با معرفی نامزدهای جوایز گرمی، آهنگ «مرا به کلیسا ببر» او برای بخش «بهترین ترانه سال» نامزد شده است. او امسال اولین آلبوم خود را که «هوزیر» نام دارد منتشر  و در جدول بیلبورد آمریکا به رتبه دوم دست پیدا کرد و آهنگ «مرا به کلیسا ببر» این آلبوم به آهنگ شماره ۵ جدول در بریتانیا تبدیل شد.

هوزیر در پی شنیدن خبر نامزد شدنش برای جایزه گرمی بهترین آهنگ سال در اکانت توییر خود از طرفدارانش تشکر کرد و نوشت: "کاملا از شنیدن این خبر شگفت زده هستم. متشکرم. از همه برای حمایت بی دریغشان ممنونم."

پریا پورمند

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو