تراریوم‌ و دیش گاردن‌تان را تزئین کنید! (نیمکت و میز)

تراریوم‌ و دیش گاردن‌تان را تزئین کنید! (نیمکت و میز)


منبع: فوت و فن

125

1400/9/29

09:21


تراریوم‌ و دیش گاردن‌تان را تزئین کنید! (نیمکت و میز)

با استفاده از وسایل دم دستی و روشی آنقدر ساده که حتی فکرش را هم نمی‌کنید می‌توانید وسایل زینتی زیبا و کوچکی برای تراریوم، دیش گاردن و حتی گلدان‌هاتان بسازید!

میز و نیمکت زیبایی که در ادامه با هم خواهیم ساخت به سادگی از چوب بستنی درست می‌شوند. میز و نیمکت‌تان را به هر رنگی که می‌خواهید در بیاورید و پریان کوچک را برای صرف چای به آنجا دعوت کنید!

وسایل مورد نیاز

– چوب بستنی ( ۶٫۵ در ۱ سانتی متر)

– چوب کبریت

– رنگ

– چسب حرارتی

– خط کش

– مداد

– قیچی

– قلمو

مرحله اول: چوب بستنی‌ها را ببرید

۵ عدد از چوب بستنی‌ها را طبق دستور العمل زیر ببرید

– بالا و پایین ۲ عدد از چوب بستنی‌ها را به طول ۲ سانتی متر ببرید.

– بالای ۲ عدد از چوب بستنی‌ها را به طول ۲٫۵ سانتی متر ببرید.

– ۱ عدد از چوب بستنی‌ها را از وسط ببرید.

مرحله دوم: پشتی نیمکت را بسازید

تکه چوب بستنی ها را بخوابانید. تکه بلند تر را در مرکز و بقیه تکه‌ها را به ترتیب طول در اطراف تکه بزرگتر بپچینید تا قسمت پشتی نیمکت درست شود. سپس به پشت چوب بستنی‌ها چسب بزنید و بچسبانیدشان. سپس اجازه دهید خشک شوند.

مرحله سوم: نیمکت بسازید!

 دو عدد از چوب بستنی ها را کنار هم قرار دهید و با چسب بچسبانیدشان تا قسمت نشیمنگاه نیمکت را درست کنید.

مرحله چهارم: پایه‌ها را بچسبانید

وقتی قسمت نشیمنگاه خشک شد، ۴ قطعه ۲ سانتی متری چوب بستنی ها را به چهار گوشه آن بچسبانید تا پایه های نیمکت را بسازید. سپس اجازه دهید خشک شوند.

مرحله پنجم: نیمکت را سوار کنید!

قسمت پشتی و نشیمنگاه نیمکت را به وسیله چسب حرارتی به هم بچسبانید و تازمانی که چسب تقریبا خشک شود با دست نگهش دارید تا مطمئن شوید پشتی نیمکت صاف مانده است. بعد از خشک شدن نیمکت با استفاده از قلموی نازکی نیمکت‌تان را رنگ کنید. سعی کنید از رنگ های متضاد با رنگ گیاهان‌تان استفاده کنید.

مرحله ششم: میز بسازید!

برای ساخت میز ۲ تکه  ۲٫۵ سانتی متری از چوب بستنی ها جدا کنید، کنار هم بگذاریدشان و سپس با چسب بهم بچسبانید و اجازه دهید خشک شود.

مرحله هفتم: پایه ها را درست کنید

قسمت بالای (قسمت گوگردی) ۴ عدد از چوب کبریت‌ها را قطع کنید. حالا ۴ پایه دارید. آنهارا به وسیله چسب در چهار طرف کفه میز بچسبانید. اجازه دهید میز خشک شود سپس با رنگ دلخواه‌تان رنگش کنید.

از این میز و نیمکت زیبا می‌توانید برای زینت بخشیدن به گلدان‌ها، تراریوم، دیش گاردن و حتی بالکن و هر جای دیگری که فکرش را بکنید استفاده کنید. می‌توانید اجزای دیگری هم به اثر هنری تان اضافه کنید: چند عروسک کوچک قوری و فنجان اسباب بازی و … . زود دست به کار شوید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو