طالع بینی سال 2022

طالع بینی سال 2022


منبع: بیتوته

201

1400/9/29

09:59


طالع بینی سال 2022



طالع بینی سال 2022, آشنایی با طالع بینی سال 2022, درباره ی طالع بینی سال 2022

طالع بینی سال 2022

 

فال و طالع بینی سال 2022

بر اساس زودیاک چینی، ببر نماد سال 2022 است و به عنصر آب بر اساس پنج عنصر چینی تعلق دارد. بنابراین متولدین سال 2022 ببر آبی هستند.

 

سال 2022 سال ببر سیاه آبی است. روز سال نوی چینی 2022 روز سه شنبه 1 فوریه 2022 است. آن سال 4719 چین است. اولین روز سال نجومی چین اولین روز ماه ببر است. اولین روز ببر آبی در 4 فوریه 2022 است. اگر نوزادی قبل از 4 فوریه متولد شده باشد، علامت زودیاک چینی کودک گاو است، نه ببر.

 

چینی ها از زمان های قدیم از تقویم قمری پیروی می کنند. در مقایسه با تقویم میلادی، متولدین 1 فوریه 2022 تا 21 ژانویه 2023 ببر آبی هستند، کسانی که از 1 ژانویه تا 31 ژانویه 2022 متولد شده اند، علامت گاو فلزی هستند.

 

ببر در چین به عنوان پادشاه همه جانوران شناخته می شود. علامت زودیاک ببر نماد قدرت، جن گیری بدی ها و شجاعت است. بسیاری از بچه های چینی برای خوش شانسی از کلاه یا کفش هایی با تصویر ببر استفاده می کنند.

 

ببر در میان حیوانات زودیاک چینی رتبه سوم را دارد. 12 حیوان زودیاک به ترتیب عبارتند از: موش، گاو، ببر، خرگوش، اژدها، مار، اسب، بز، میمون، خروس، سگ و خوک. هر سال بر اساس یک چرخه 12 ساله به یک علامت حیوان مربوط می شود.

 

نشانه های شانس برای ببر آبی 2022

اعداد خوش شانس :

1، 3، 9 و 4 و اعداد حاوی آن ها مانند 39 و 13 و ... .

 

رنگ های خوش شانس :

سبز، زرد یا طلایی، قرمز،آبی.

 

بهترین ماه های تولد :

ژانویه، فوریه، مارس، آوریل و آگوست در تقویم چینی.

 

رنگ های خوش شانس سال 2022: آبی، سبز، قرمز، زرد، طلایی

طالع بینی چینی 2022 4 رنگ خوش شانس اصلی را در طول سال ببر آبی ارائه می دهد، آبی، سبز، قرمز و زرد. با این حال، استفاده از هر یک از این رنگ های خوش شانس باید با توجه به منطقه ای که می خواهید شانس موفقیت خود را برای آن بهینه کنید، انجام شود.

 

بنابراین آبی برای مذاکرات، مصاحبه های شغلی و ارتباطات، سبز برای سازگاری با شغل جدید، مکان جدید برای زندگی یا شروع جدید به طور کلی، قرمز برای جلسات عاشقانه و در انتظار تولد یک نوزاد پسر یا دختر و ترجیح داده می شود.

 

در نهایت زرد برای به دست آوردن املاک و مستغلات یا انتقال ثروت. رنگ های سفید و طلایی، نماینده عنصر فلز یانگ، نقش متعادل کننده جریان انرژی 5 عنصر در سال 2022 را ایفا می کنند. به ویژه برای افرادی که دارای عنصر آب ضعیف یا کمبود هستند (فلز آب ایجاد می کند) توصیه می شود از رنگ سفید و طلایی برای دفع بدشانسی استفاده کنند.

 

سپس می توان از سفید و طلایی به عنوان پاشش رنگ استفاده کرد، برای مثال در انتخاب لباس (رنگ روسری یا ماسک)، لوازم جانبی (کیف پول،* کیف دستی) یا به شکل طلسم (دستبند، گردن‌بند، سنگ محافظ) می توان استفاده کرد.

 

فال و طالع بینی سال 2022, نشانه های شانس برای ببر آبی 2022, اعداد خوش شانس سال ببر 2022

آشنایی با فال و طالع بینی سال 2022

 

ویژگی های شخصیتی ببر آبی زودیاک چینی 2022

افراد دارای ببر زودیاک چینی متولد 2022 سرشار از اعتماد به نفس هستند. آنها زندگی پر چالش و هیجان انگیزی را دوست دارند و می توانند تمام تلاش خود را برای رویارویی با مشکلات انجام دهند و به راحتی تحت تأثیر محیط خارجی قرار نخواهند گرفت. علاوه بر این، ذهنی آرام و افکار ظریفی دارند. ببر آبی توانایی یادگیری قوی دارد و سرشار از روحیه نوآورانه است. آنها قضاوت دقیق و بینش روشنی دارند که همیشه می تواند به آنها در استفاده از فرصت کمک کند.

 

با این حال، ببر آبی از عزت نفس قوی برخوردار است و تمایلی به پذیرش نظرات دیگران ندارد. رفتار آنها ممکن است باعث شود دیگران احساس غرور و فخرفروشی کنند. گاهی اوقات آنها بلاتکلیف هستند و ممکن است فرصت های زیادی را از دست بدهند. آنها دوست دارند به تنهایی عمل کنند و در برقراری ارتباط با دیگران خوب نیستند.

 

حرفه

ببر آبی متولد سال 2022 هم خوش شانسی و هم بدشانسی در حرفه خود خواهد داشت. آنها به طور طبیعی در کار خود عملی هستند. آنها با روحیه تسلیم ناپذیر خود می توانند به سرعت با مشکلات سخت در کار خود کنار بیایند. بنابراین، مردم ببر سریعتر از همتایان خود ارتقا می یابند. اما آنچه که مردم ببر باید به آن توجه کنند این است که تنها به پایان رساندن کار کافی نیست. آنها باید یاد بگیرند که روابط بین فردی را مدیریت کنند. اگر بتوانند از دوستان کمک بگیرند، مطمئناً دستاوردهای بزرگتری خواهند داشت.

 

ثروت

شانس ثروت برای ببر آبی 2022 بسیار خوب است. آنها به دلیل سخت کوشی، حقوق قابل توجهی برای تأمین زندگی خود دریافت خواهند کرد. در صورت مواجه شدن با مشکلات مالی، درخواست وام بانکی آنها تایید می شود. آنها به دلیل خوش شانسی خود می توانند سرمایه گذاری های کوچکی نیز انجام دهند که مزایایی را به همراه خواهد داشت. اما زیاد حریص نباشید و گرنه ممکن است پول خود را از دست بدهند.

 

عشق و روابط

ببر آبی باید رابطه با معشوق خود را به خوبی مدیریت کند. زمانی که با معشوق خود قرار می گذارند، باید بیشتر در مورد موضوعاتی صحبت کنند که مورد علاقه دوجانبه است. در غیر این صورت ممکن است معشوق خود را از دست بدهند. پس از ازدواج، اغلب ممکن است بر سر برخی مسائل پیش پاافتاده، عصبانی شوند و با همسر خود دعوا کنند. به آنها پیشنهاد می شود که یاد بگیرند احساسات بد و خلق و خوی خود را کنترل کنند و مشکلات را از طریق گفتگوی مسالمت آمیز حل کنند. نزاع های طولانی مدت به راحتی رابطه آنها را از بین می برد.

 

رابطه بین فردی ببر آبی با دیگران خیلی خوب نیست. به دلیل خلق و خوی بدشان، بیشتر اوقات پیشنهادهای خوش نیت آنها به دلیل نگرش نادرست با سرزنش یا سرزنش اشتباه گرفته می شود. پیشنهاد می شود که والدین ببرهای ببر باید از سنین پایین به آنها یاد دهند که چگونه با دیگران کنار بیایند. و والدین نیز باید الگوی خوبی باشند.

 

طالع بینی متولدین سال 2022, شخصیت های متولدین سال ببر, سال 2022 چه سالی است

طالع بینی سال 2022 چیست ؟

 

سلامتی

متولدین سال 2022 ببر آبی زندگی سالمی خواهند داشت. از آنجا که آنها به طور طبیعی سرزنده و فعال هستند، کیفیت بدنی آنها بسیار خوب خواهد بود. با این حال، افراد با انرژی بیش از حد نیز چیز خوبی نیست، باعث می شود افراد در شب به خواب بروند. والدین می توانند آنها را برای انجام برخی ورزش ها آموزش دهند تا انرژی آنها از سنین پایین مصرف شود. آنها به ندرت در زندگی خود بیمار می شوند. اما باید توجه داشت که هنگام معاشرت به مکان های خطرناک نروند.

 

مناسب ترین مشاغل برای متولدین سال ببرها

ببر که در چین «پادشاه حیوانات» نامیده می شود، معمولاً مرکز توجه است. آنها با مهارت های رهبری متولد می شوند و مورد احترام دیگران هستند. ببرها برای هر شغلی به عنوان رهبر مناسب هستند.

 

بهترین مشاغل برای ببرها عبارتند از: عامل تبلیغات، مدیر دفتر، آژانس مسافرتی، بازیگر، نویسنده، هنرمند، خلبان، مهماندار هواپیما، نوازنده، کمدین، و راننده.

 

با این حال، در سال های اولیه، حرفه ببرها چندان هموار نیست. بعد از سی سالگی مسیر خود را پیدا می کنند و ثروت جمع می کنند.

 

سازگاری عشق ببرها: آیا او با شما سازگار است؟

هر علامت حیوانی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. سازگاری عشق در میان حیوانات زودیاک چینی بیشتر ویژگی های کلی هر حیوان را در نظر می گیرد. فقط کسانی که ویژگی هایشان به خوبی با یکدیگر مطابقت دارد می توانند شریک خوبی باشند.

 

سازگاری ببر با حیوانات دیگر را در زیر ببینید.

بهترین با: اسب، سگ یا خوک

بدترین با: گاو، مار، بز، یا میمون

 

آیا می خواهید بدانید که آیا او با شما سازگار است؟ از ماشین حساب سازگاری عشق زودیاک ما در زیر استفاده کنید. یا می توانید سازگاری عشقی 12 علامت زودیاک چینی را با جزئیات بررسی کنید. 

 

در روابط اجتماعی، ببرها همیشه نقش غالب دارند.

 

به دلیل بی اعتمادی و اعتماد بیش از حد، ببرها دوست ندارند با دیگران ارتباط برقرار کنند، بنابراین در هماهنگی در محافل اجتماعی خوب نیستند. آنها تمایل دارند از ابزارهای دستوری برای مقابله با روابط بین فردی استفاده کنند.

 

آنها با وجود اینکه با افراد زیادی آشنا هستند، روابط خود را برای ایجاد دوستی نزدیک ادامه نمی دهند.

 

در هنگام برخورد با ببرها به درک، صبر و درایت نیاز است.

 

در روابط عاشقانه، ببرها نمی توانند به شرکای خود محبت عمیق نشان دهند زیرا آنها فاقد حس عاشقانه هستند. شرکا باید به همان اندازه فعال باشند تا حس ماجراجویی ببر را دنبال کنند.

 

رنگ های خوش شانسی سال 2022, شماره ی شانس سال 2022, ویژگی های شخصیتی ببر آبی زودیاک چینی 2022

سال 2022 چیست ؟

 

شخصیت ببر زودیاک: شجاع، با اعتماد به نفس ...

افرادی که در یک سال ببر متولد می شوند، شجاع، رقابتی، غیرقابل پیش بینی و با اعتماد به نفس هستند. آنها بسیار جذاب و مورد پسند دیگران هستند. اما گاهی اوقات آنها احتمالاً تند، تحریک پذیر و زیاده روی می کنند.

 

ببرها با شخصیت های سرسخت و قضاوت سخت، فعالانه کار می کنند و با جسارت خود را ابراز می کنند و کارها را به شیوه ای بلند انجام می دهند. آنها مقتدر هستند و هرگز به آنچه گفته اند برنمی گردند.

 

با اعتماد به نفس زیاد و صلابت تسلیم ناپذیر، آنها می توانند رهبرانی شایسته باشند. آنها برای هیچ چیزی آماده نخواهند شد، اما می توانند با هر چیزی که پیش می آید، مقابله کنند.

 

چوب، آتش، زمین، طلا و ببرهای آبی

در تئوری عناصر چینی، هر علامت زودیاک با یکی از پنج عنصر مرتبط است: طلا (فلز)، چوب، آب، آتش یا زمین. به عنوان مثال، ببر چوبی یک بار در یک چرخه 60 ساله می آید.

 

این تئوری است که ویژگی های یک فرد توسط علامت حیوان زودیاک و عنصر سال تولد آنها تعیین می شود. این بدان معناست که پنج نوع ببر وجود دارد که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند:

 

نوع ببرمشخصات
ببر چوبی دلسوز، گسترده و باز
ببر آتشین خوش بین و مستقل، با خودکنترلی ضعیف
ببر زمین ماجراجو و واقع بینانه، با ایمان قوی
ببر طلا زنان بسیار مشتاق هستند. مردان بلاتکلیف، سرسخت و زنانه هستند
ببر آبی دارای حس قوی عزت نفس و توانایی یادگیری است

 

چه حیواناتی با فال چینی مطابقت دارند؟

در اینجا لیستی از علائم فال چینی را برای شما قرار می دهیم:

 

موش صحرایی

سال هایی که از طالع چینی با موش مطابقت دارد : 1924 ، 1936، 1948 ، 1960، 1972 ، 1984، نوزده و نود و شش ، 2008 و 2020

 

برای همه کسانی که در سال های موش به دنیا آمده اند، سال 2022 علاوه بر همکاری با شرکای مختلف، فرصت های خوبی برای فراهم آوردن پروژه ها خواهد بود. برای تمام کار خود پاداش خواهد داشت و این است که جریان پول متوقف نمی شود.

 

گاو نر

طالع بینی گاو در طول سالها: 1925 ، 1937، 1949 ، 1961، 1973 ، 1985، 1997 ، 2009 و 2021.

 

تا سال 2022، ثروت به حداکثر حد مجاز می رسد، بنابراین تا زمانی که شما سخت تر کار کنید+، پول به دست می آید. فرصت هایی برای بهبود عملکرد ارائه خواهید کرد که شما را به سمت اهداف مالی سوق می دهد.

 

ببر

ببر طالع بینی چینی سال های: 1926 ، 1938، 1950 ، 1962، 1974 ، 1986، 1998 ، 2010 و 2022 است.

 

برای همه کسانی که در سال ببر متولد شده اند لحظه ای آرامش خواهند داشت، شاید این شرایط آنها را به سمت یافتن بهترین اتحادها یا فرصت ها سوق ندهد، اگرچه با چاله هایی که مانع از پیشرفت می شوند، دست و پا نمی زنند.

 

خرگوش

برای همه کسانی که در سال های 1927، 1939 ، 1951، 1963 ، 1975، 1987 ، 1999، 2011 و 2023 متولد شده اند.

 

خرگوش ها می توانند دایره اجتماعی خود را گسترش دهند و برای دسترسی به پیشنهادهای شغلی با افراد بیشتری ملاقات خواهند کرد. در طول سال آنها می توانند پروژه هایی را که پخش می شوند شروع کنند، حتی اگر باید برای حرکت دائمی آماده باشند.

 

شخصیت ببر زودیاک, چه حیواناتی با فال چینی مطابقت دارند, افراد مشهور متولد سال ببر

طالع بینی متولدین هر ماه در سال 2022، سال ببر

 

اژدها

سال های فال چینی 1928، 1940، 1952، 1964، 1976، 1988، 2000، 2012 و 2024 خواهد بود.

 

سال 2022 این فرصت را به ارمغان می آورد تا خود را به صورت حرفه ای با سایر همکاران مطرح کنید. اگرچه از نظر اقتصادی رشد نخواهد کرد، اما زمان بدی برای مالی شما نخواهد بود.

 

مار

متولدین 1929، 1941 ، 1953، 1965 ، 1977، 1989 ، 2001، 2013 و 2025.

متولدین این علامت 2022 این فرصت را به شما می دهند تا چیزهای منفی زندگی خود را حذف کنید، اما نباید فراموش کنیم که اگر مشکلی در پیش است، باید با قاطعیت با آن روبرو شد.

 

اسب

متولدین سال های 1930 ، 1942، 1954 ، 1966، 1978 ، 1990، 2002 ، 2014 و 2026.

برای کسانی که تحت علامت اسب متولد شده اند، ببر به آنها فرصت های روشنی می دهد تا بدرخشند و به این ترتیب نشان دهند که از چه چیزی ساخته شده اند.

 

بز

متولدین 1931، 1943 ، 1955، 1967 ، 1979، 1991 ، 2003، 2015 و 2027.

برای متولدین این علامت می توانند انتظارات مثبت زیادی برای حوزه اجتماعی داشته باشند. هم در عشق و هم در خانواده.

 

میمون

متولدین سال های 1932 ، 1944، 1956 ، 1968، 1980 ، 1992، 2004 ، 2016 و 2028.

برای کسانی که در سال های میمون به دنیا آمده اند، فرصتی عالی در انتظار آنها است تا به اهدافی که برای خود تعیین کرده اند و به ویژه اهدافی که باورشان نمی شود، برسند.

 

خروس

متولدین سال های 1933، [1945 ، 1957، 1969 ، 1981، 1993 ، 2005، 2017 و 2029.

چرخه جدید شرق یک فرصت عالی برای کسانی است که تحت علامت خروس متولد شده اند می توانند پروژه های کاری و حرفه ای خود را انجام دهند، اگرچه برخلاف متولدین سال کمان (میمون)، آنها باید این کار را در شرکت انجام دهند.

 

سگ

متولدین سال های 1934 ، 1946، 1958 ، 1970، 1982 ، 1994، 2006 ، 2018 و 2030.

متولدین علامت سگ، سال نو لحظاتی از آرامش را برای آنها به خصوص در زندگی اجتماعی به ارمغان می آورد، زیرا می توانند رابطه خود را با همه کسانی که آنها را دوست دارند متعادل کنند و احاطه کنند.

 

خوک

متولدین دهه های 1935، 1947 ، 1959، 1971 ، 1983، نوزده و نود و پنج ، 2007، 2019 و 2031.

 

در نهایت، افرادی که تحت نشان گوشت خوک به دنیا آمده اند، باید منتظر این چرخه جدید لحظات مفرح و لذت بخشی در خانواده و خانه، در جمع عزیزانتان باشید.

 

افراد مشهور متولد سال ببر :

ملکه الیزابت دوم : در 21 آوریل 1926، یک ببر آتشین به دنیا آمد.

تام کروز : در 3 ژوئیه 1962، ببر آبی متولد شد.

لئوناردو دی کاپریو : متولد 11 نوامبر 1974، ببر چوبی.

لیدی گاگا : متولد 28 مارس 1986، ببر آتشین.

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو