کنترل کرونایی مرزهای کشور توسط هلال احمر و وزارت بهداشت

93

1400/9/29

12:29


کنترل کرونایی مرزهای کشور توسط هلال احمر و وزارت بهداشت

سلامت نیوز:رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر کنترل‌های مرزی را با کمک وزارت بهداشت با جدیت دنبال می‌کند و تمامی موارد مشکوک به کرونا کنترل و مورد آزمایش قرار می‌گیرند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در نشست شورای معاونین، گفت: نگرانی‌هایی در خصوص شیوع سویه جدید کرونا در کشور وجود دارد. در همین راستا وضعیت سایر کشورها و تجارب آنها در زمینه مقابله با امیکرون مورد بررسی قرار می‌گیرد و هم زمان نیاز است تا دستورالعمل‌های بهداشتی در اجتماعات نیز مورد توجه قرار گیرد.


وی افزود: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد تا مراکز واکسیناسیون افزایش پیدا کند و جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد تا در صورت درخواست وزارت بهداشت، تعداد مراکز واکسیناسیون خود را افزایش دهد.


رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر همچون گذشته کنترل‌های مرزی را با کمک وزارت بهداشت با جدیت دنبال می‌کند و تمامی موارد مشکوک جهت کنترل و در راستای این که ویروس وارد کشور نشود، مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

داوطلبان و جوانان استفاده می‌کند تا مردم را ترغیب کنند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از ماسک و ضدعفونی کننده‌ها استفاده کنند تا بار دیگر کرونا در کشور گسترش پیدا نکند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو