بازداشت عوامل نزاع دسته‌جمعی در مهرشهر

منبع: برترین ها

89

1400/9/29

14:31


فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۵نفر از اوباش منطقه مهرشهر که با ایجاد درگیری دسته جمعی در بیمارستان ثارالله اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده بودند خبر داد.

تسنیم: فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۵نفر از اوباش منطقه مهرشهر که با ایجاد درگیری دسته جمعی در بیمارستان ثارالله اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده بودند خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ایجاد درگیری دسته جمعی در بیمارستان ثارالله مهرشهر توسط چند نفر از اوباش، بلافاصله ماموران کلانتری 22 به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که هفت نفر از اوباش منطقه با یکدیگر درگیر شده‌اند که دو نفر از آنها به دلیل وارد آمدن آسیب با سلاح سرد دچار جراحت شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه این افراد ادامه درگیری خود را به بیمارستان کشانده بودند، بیان کرد: ماموران بلافاصله پس از رسیدن به محل درگیری در مرحله اول این افراد را به آرامش دعوت کردند اما نامبردگان بدون توجه به اخطار پلیس به درگیری خود ادامه دادند که در این حین افسر گشت وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی پنج نفر از افراد دخیل در این نزاع دسته جمعی را دستگیر و به کلانتری منتقل کرد.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به تحت نظر بودن افراد مجروح در این حادثه، عنوان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به همراه متهمان به مراجع قضائی ارسال شد.

وی با اخطار به برهم زنندگان نظم عمومی متذکر شد: پلیس به هیچ عنوان اجازه اوباشگری و اختلال در امنیت را به احدی نمی‌دهد و با کسانی که بدون توجه به قانون امنیت شهروندان را مختل کنند به شدت برخورد می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو