چطور از پنل اس ام اس استفاده کنیم؟

منبع: فرزند

221

1400/9/29

17:55


چطور از پنل اس ام اس استفاده کنیم؟

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید و بخواهید اس ام اس‌های تبلیغاتی خود را برای همه مشتری‌ها ارسال کنید، طبیعتاً نمی‌توانید با یک موبایل این کار را انجام دهید. چرا که یا انگشتان‌تان از بین می‌رود و یا موبایل خراب می‌شود.

به نظرتان بهتر نیست از پنل اس ام اس استفاده کنید؟ پنل اس ام اس این امکان را به شما می‌دهد تا علاوه‌بر ارسال انبوه پیامک مشتریان خود را نیز مدیریت کنید و به‌راحتی با آن‌ها در ارتباط باشید. حتی می‌توانید ارسال پیامک‌های خود را براساس شغل، جنسیت و سن مشتریان مرتب کنید!

حالا این‌که چطور می‌توانیم از پنل اس ام اس استفاده کنیم و از کجا یک سامانه پیامک قابل اعتماد دریافت کنیم، چیزی است که درادامه این مطلب به‌آن می‌پردازیم.

آشنایی با امکانات اصلی یک پنل اس ام اس

بهتر است ابتدا درباره امکانات اصلی پنل اس ام اس صحبت کنیم و سپس نحوه استفاده از آن را مرحله‌به‌مرحله با یکدیگر بررسی کنیم.

خط اختصاصی: همانطور که از نامش پیداست خط اختصاصی، خطی خصوصی برای کسب‌وکار شما است. ویژگی مهم خط اختصاصی این است که قابلیت دریافت پاسخ دارد، پس گزینه‌ای خوب برای برگزاری نظرسنجی و یا قرعه‌کشی است.

خط عمومی: این خط قابلیت دریافت پاسخ مخاطب را ندارد و معمولاً برای ارسال پیامک‌های انبوه استفاده می‌شود.

خط تبلیغاتی و خدماتی: این خطوط هم به‌ ترتیب برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و ارسال پیامک‌های خدماتی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

وب سرویس: با وب سرویس می‌توانید وب‌سایت و یا نرم‌افزار موردنظر خود را به پنل اس ام اس متصل کنید و خدمات ارسال پیامک را ازطریق این افزونه به‌صورت خودکار ارسال کنید.

آموزش کار با پنل اس ام اس

در قدم اول این نکته را فراموش نکنید که کارکرد اصلی پنل اس ام اس ارسال و دریافت پیامک به‌صورت انبوه است.

خب حالا بیایید تا مراحل کار با پنل اس ام اس را باهم بررسی کنیم.

  1. در ابتدا باید وارد سایتی شوید که پنل اس ام اس متعلق به آن است. سپس باید مراحل ثبت‌نام و عضویت را تکمیل کنید.
  2. برای اینکه دست‌تان راه بیفتد و دچار استرس نشوید بهتر است با ارسال پیامک انبوه شروع کنید. شما می‌توانید به‌راحتی لیست مخاطبانی که قرار است پیامک شما را دریافت کنند، انتخاب کنید. فقط حواس‌تان باشد شماره‌ها را حتماً بدون صفر وارد کنید و سعی کنید متن اس ام اس از ۷۰ کاراکتر بیشتر نشود، چرا که هزینه‌اش دوبرابر می‌شود.
  3. یکی از امکانات پنل اس ام اس ارسال پیامک منطقه‌ای است. برای استفاده از این قابلیت در صفحه کاربری خود منطقه هدفمند را انتخاب کنید تا پیامک‌ها براساس ارسال به کدپستی و یا شهر و منطقه موردنظر در مدت زمانی کوتاه ارسال شوند.
  4. یکی از دیگر امکانات پنل اس ام اس ارسال پیامک از روی نقشه است. این قابلیت جذاب شاید چیزی مثل ارسال لوکیشن را به‌یادتان بیاندازد. برای استفاده از آن باید از روی نقشه شهر و منطقه موردنظر خود را انتخاب کنید. شما با استفاده از این امکان تسلط بیشتری بر روی شناسایی و ارتباط با مشتریان خود در یک منطقه خواهید داشت. البته که این سیستم برای شهرهای بزرگی مثل تهران، مشهد، اصفهان و… فعال است.
  5. ارسال پیامک هوشمند برای مشریان همیشگی است و شما می‌توانید ازطریق انتخاب آن پیام‌های کاملاً خصوصی را برای مشتری‌ها بفرستید. مضمون این پیام‌ها مثلاً می‌تواند یادآوری یک جلسه مهم کاری باشد.
  6. علاوه‌بر کارکرد بالا پنل اس ام اس این امکان را به شما می‌‌دهد تا ازطریق انتخاب گزینۀ «ارسال متناظر پیامک»، پیامک بالا را برای چند شخص مختلف و به‌صورت هم‌زمان بفرستید، فقط کافیست متغیرهای موردنظرتان را مانند نام شخص، موقعیت شغلی و… را تغییر دهید.

ملی پیامک؛ پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی در کشور

حالا که با پنل اس ام اس، امکاناتش و نحوه استفاده از آن آشنا شدید و دیدید که چقدر داشتن یک سامانه پیامکی می‌تواند به کسب‌وکار شما رونق ببخشد و کار کردن با آن فرمول پیچیده‌ای هم ندارد. مطمئنیم که به‌دنبال یک سامانه پیامکی معتبر برای خود می‌گردید. سامانه‌ای که تمام اطلاع‌رسانی‌ها را باخیال راحت به آن بسپارید و تمرکز خود را روی فروش بگذارید.

از آن‌جایی‌که ممکن است بدون تحقیق و عدم شناخت سایت نامعتبری را برای داشتن سامانه پیامکی انتخاب کنید و به‌جای رشد کسب‌وکارتان درگیر کلاهبرداری‌های اینترنتی، شکایت و… شوید. ما می‌خواهیم یک سایت قوی و معتبر را برای راه‌اندازی پنل اس ام اس به شما معرفی کنیم. بدون شک ملی پیامک همان سامانه‌ای است که به‌دنبالش می‌گردید.

حتماً می‌پرسید که چرا این‌همه بااطمینان صحبت می‌کنید؟ ملی پیامک با بیش از ۱۰ سال تجربه به شما کمک می‌کند تا ازطریق پنل اس ام اس مخاطبین مختلف را تبدیل به مشتری کنید، با آن‌ها در ارتباط باشید، کسب‌وکار خود را وسعت دهید و البته خدمات به‌روز‌تر و جذاب‌تری را به آ‌ن‌ها ارائه دهید. علاوه‌بر این ملی پیامک امکانات جالبی را با سه شعار جذب مشتری، نگهداری مشتری و تعامل با مشتری برای شما ارائه می‌دهد که هرکدام از آن‌ها می‌تواند تاثیر مثبتی در کسب‌وکارتان داشته باشد.

جذب مشتری: تبلیغات همیشه ساده‌ترین راه برای جذب مشتری است. در پنل اس ام اس ملی پیامک ازطریق ارسال هدفمند به سن، جنسیت و… ارسال به اصناف و مشاغل مختلف و ارسال به شهر، منطقه و کدپستی می‌توانید مخاطب هدف خود را راحت‌تر پیدا کنید.

نگهداری مشتری: بزرگان کسب‌وکار می‌گویند جذب مشتری آسان است اما نگهداشتن آن نه. باکمک پنل اس ام اس ملی پیامک برای مشتریان خود دفترچه تلفن درست کنید، پیامک مناسبتی مثل روز تولد و یادآوری پیامکی مثل سررسید بیمه برای آن‌ها ارسال کنید.

تعامل بامشتری: داشتن رابطه‌ای نزدیک با مشتری آرزوی تمام صاحبان کسب‌وکار است. ازطریق ملی پیامک با برگزاری نظرسنجی و قرعه کشی می‌توانید به این هدف مهم هرروز نزدیک و نزدیک‌تر شوید.

ملی پیامک امکانات طلایی دیگری مثل برگزاری مسابقه پیامکی، ارسال کارت ویزیت، پیامک صوتی، ارسال هوشمند و بررسی هوشمند پیامک‌های دریافتی و… دارد که برای اطلاع پیدا کردن از آن‌ها همین حالا به آدرس  www.melipayamak.com مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ در تماس باشید و از قابلیت مشاوره تلفنی رایگان ملی پیامک بهره ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو