گران ترین و لاکچری ترین ویلا برای اجاره و رزرو در شمال کدام است؟

منبع: فوت و فن

106

1400/9/29

18:02


گران ترین و لاکچری ترین ویلا برای اجاره و رزرو در شمال کدام است؟

امروزه با شنیدن کلمه ویلا اولین چیزی که به ذهنمان می رسد احساس آرامش در یک مسافرت و تفریح است اما وقتی دقیق تر به ویلا های مجلل و گران قیمت فکر می کنیم، شرایط مالی بیشتر به جشم می آید.

همان طور که می دانید شمال ایران به غیر از دریا و جنگل به بحث ویلا و سوئیت لاکچری و گران نیز معروف است و هر روزه نیز این بحث بیشتر و بیشتر می شود.

در مقاله امروز می خواهیم در مورد ویلا های گران یا به اصطلاح ویلا های لوکس و لاکچری در شمال برای اجاره صحبت کرده و بهترین سایت هایی که می توان از آن ها گران ترین ویلا ها را اجاره کرد را معرفی کنیم.

برای اجاره این ویلا کلیک کنید

گران ترین ویلا ها برای اجاره در شمال را چگونه پیدا کنیم؟

موقعیت مکانی ویلا یا به عبارت دقیق تر پاسخ به این سوال که بهترین ویلا در شمال را از کجا پیدا کرده و اجاره کنیم، همیشه مورد بحث بوده و جالب اینجاست که سکوی اول مدام به شمال و مرتفع ترین شهر یعنی مازندران تعلق می گیرد؛ اما این به این معنی نیست که دیگر شهر ها ویلا های لوکس ندارند.

دلیل این که بیشتر مردم در شمال به دنبال بهترین ویلا ها هستند، ابتدا طبیعت زیبای آن است، شمال گاهی از نظر سرسبزی یک سر و گردن بالا تر از شهر های دیگر است.

با توجه به این که اجاره کنندگان ویلا های شمال برای یافتن ارزان ترین ویلا های شمال صف می کشند و دائما قیمت ها را رصد می کنند اما بالاخره می توانند ویلا های شمال را با قیمت ارزان نیز خریداری کنند اما برخی می خواهند گران ترین ویلا های شمال را بدانند ارزش آن چقدر است و چه گزینه هایی در دسترس هستند.

یکی از بهترین سایت ها برای اجاره گران ترین ویلا ها یا حتی ارزان ترین ویلا ها سایت سپنجا است که می توانید بهترین و لاکچری ترین ویلا های شمال را در این جا پیدا کنید.

گران ترین ویلا برای رزرو در شمال

برای اجاره این ویلا کلیک کنید

اجاره گران ترین ویلا در شمال

تحقیقات ما نشان می دهد که برای خرید ویلا های گران و لوکس در شمال به چه کارکرد هایی نیاز داریم و به کدام ویلا ها مراجعه کنیم.

مجددا تاکید می کنیم که قیمت ویلا در شمال تابع عوامل مهمی مانند متراژ ویلا، موقعیت مکانی، فاصله از جاده اصلی، فاصله از مرکز خرید و نوع متریال استفاده شده در ساختمان است.

آنچه قرار است در این مقاله بررسی کنیم، گران ترین ویلا های شمال است که برخی از افراد دوست دارند در ویلا های لاکچری سفر خود را بگذرانند.

گران ترین ویلا های شمال چه وجه اشتراکی دارند؟

وقتی این سوال (گران ترین ویلا شمال) را به دقت بررسی کنیم، یک نکته به ذهنتان خطور خواهد کرد و آن این بود که عوامل خاصی در همه این ویلا ها یکسان هستند.

همان طور که گفتیم در سطح شهر شمال در هر قیمتی ویلا وجود دارد، شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت سپنجا هر نوع ویلا با هر قیمت را رزرو کنید.

از آن جایی در بالا هم به آن اشاره کردیم قیمت ویلا می تواند با متراژ آن نسبت مستقیم دارد، پس متراژ یکی از گزینه های اصلی و تاثیر گذار بر قیمت ویلا است.

گران ترین ویلا برای اجاره و رزرو در شمال

برای اجاره این ویلا کلیک کنید

خاص ترین و لاکچری ترین ویلا در شمال

چرا به ویلا می گوییم لاکچری؟ خاص ترین ویلای شمال را می توان در نوع ساختار، موقعیت منطقه ای، امکانات و امتیازات ویلا خلاصه کرد.

نوع طراحی و چیدمان ویلا و هزینه ساخت آن یکی از عوامل مهم خاص بودن آن می باشد.

موقعیت ویلا

موقعیت و همسایگی ویلا نیز بر منحصربفرد بودن آن می افزاید. معمولا یک ویلای شمالی خاص در دامنه کوهپایه ها و دامنه های جنگلی یا مناطق مرتفع مناطق ساحلی و زمین ها (به دلیل داشتن چشم انداز های عالی) یکی از نشانه های ویلا های گران و لوکس است.

امکانات و امتیازات ویلا های گران در شمال

یکی دیگر از عوامل مهمی که ویلا های شمال را متمایز می کند، امکانات و امتیازات منحصر به فرد آن از جمله زمین بزرگ چند هزار متری، استخر، سونا، جکوزی، چشم انداز عالی، امکانات شهری، مکان های ورزشی و بازی، پارک و غیره است.

امکانات تفریحی مجلل ترین ویلا ها در شمال

امکانات بیشتر ویلا های شمال به دو دسته امکانات طبیعی و تاسیسات مصنوعی تقسیم می شوند. امکانات طبیعی ویلا های گران قیمت و منحصر به فرد به دلیل چشم انداز دلربا و دیدنی جنگل و دریا است.

مهم ترین امکانات تفریحی مصنوعی شامل جت اسکی، قایق سواری، ورزش های آبی یا تله کابین است که در مرکز جنگل سبز شمال و نزدیک ویلا قرار دارد.

موارد ذکر شده در بالا مربوط به نمای بیرونی ویلا می باشد که فضای داخلی آن می تواند مساحت وسیعی از زمین پوشیده از گیاهان و گل های زینتی، آبشار مصنوعی و فضا های مناسب برای ورزش هایی مانند تنیس، اسب سواری، استخر و سونا و سرگرمی های دیگر باشد.

برخی از گران قیمت ترین ویلا های شمال دارای روف گاردن هستند که فضای بسیار زیبا و سرسبزی را در پشت بام و پشت بام این ویلا ها ایجاد می کند که با گل ها و درختچه های گران قیمت تزئین شده است.

لاکچری ترین ویلا برای اجاره و رزرو در شمال

لاکچری ترین و گران ترین ویلا  در شمال در کدام شهر ها است؟

کدام شهر شمال گران تر است؟ یا گران ترین شهر شمال کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در شمال شهرک های معروفی وجود دارند که ارزش املاک آن ها بسیار بالا تر از سایر سکونتگاه ها است و یکی از دلایلی که سکونتگاه های شمالی به گران ترین آبادی ها تبدیل شده اند همین است.

این شهر ها در نقاط دیدنی منطقه و عمدتا در استان شمال از بابلسر تا کلارآباد قرار دارند. این شهرک دارای امکانات کامل و ارزش زمین بالا می باشد. هزینه شارژ در شهرستان ها بالاست عموما شهر ها و شهرستان ها معمولی و خاص هستند.

گران ‌ترین شهرک ‌های شمال را می‌ توان به امیردشت در متل قو، پالم پلازا در کلارآباد، پارک ویلا در نوشهر، دریابیشه در نوشهر، ونوش، فردوس در رویان، خزرشهر در بابلسر، دریاکنار و سایر شهرک ‌های برند خلاصه کرد.

می توانید در سایت سپنجا ویلا هایی که در این مناطق وجود دارند را مشاهده کنید و در صورتی که پسند کردید با اطمینان کامل از سایت سپنجا ویلای مورد نظر را رزرو کنید.

منبع بهترین و لاکچری ترین ویلاهای شمال: https://sepanja.com ( کافیه توی گوگل بزنین سپنجا میاره براتون)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو