دانلود نسخه هک شده بازی MechWarrior 5 Mercenaries برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی MechWarrior 5 Mercenaries برای PS4


منبع: دانلود ها

140

1400/9/29

19:27


اولین رای باشید!

بازی MechWarrior 5 Mercenaries اثری از استودیو Piranha Games می باشد که در سبک اکشن و شوتر توسعه یافته است. این بازی شما را در نقش مبارزان آزادی می‌برد؛ گیم پلی در سال ۳۰۱۵ اتفاق افتاده و به زمانی می‌روید که انسان‌ها هزاران منطقه در سراسر فضا را به اشغال خود درآورده استعمارگران زیادی قصد نابودی جهان را دارند. شما در نقش یک خلبان نخبه و حرفه‌ای، با ماشین‌های جنگی بسیار پیشرفته به نبرد با نیروهای پلید خواهید رفت. در این بازی ماشین‌های جنگی بسیاری وجود دارد که با نام BattleMechs شناخته می‌شوند. در این بازی یک تشکیلات بزرگ با نام The Merc Life به دنبال آزادی است که شما هم از جمله نیروهای آن به شمار می‌روید.

MechWarrior 5 Mercenaries CUSA28240 PS4-DUPLEX

دانلود-بازی-MechWarrior-5-Mercenaries-ps4

اگر برای اولین بار است که نام این مجموعه به گوشتان می‌خورد باید گفت که سری بازی‌های MechWarrior در سال ۸۹ میلادی متولد شده است. پس از عرضه بازی MechWarrior 4: Mercenaries در سال ۲۰۰۲ این بازی به فراموشی سپرده شد تا اینکه نسخه جدید آن معرفی شد. MechWarrior در واقع نام بازی رومیزی و نقش آفرینی همین سری است که به سری BattleTech کمپانی Fasa تعلق دارد. البته بسیاری از طرفداران با این نام آشنا هستند؛ چرا که کمپانی Harebrained Schemes به تازگی بازی استراتژی و نوبتی خود یعنی Battletech را نیز در بازار عرضه کرده است. وقایع بازی MechWarrior 5 نیز در همین دنیا جریان دارد

info

Welcome to the year 3015! It’s a hell of a time to be alive. Humanity has colonized thousands of star systems, war is everywhere, and the battlefields of the future are dominated by hulking machines known as BattleMechs. It’s dangerous work for the elite pilots of these metal monstrosities, but that’s why a power hungry MechWarrior like you came here, right? If you’re looking to blast, wreck, stomp – and profit – step inside!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو