دانلود نسخه هک شده بازی Phoenix Point برای PS4 – ریلیز DUPLEX

دانلود نسخه هک شده بازی Phoenix Point برای PS4 – ریلیز DUPLEX


منبع: دانلود ها

147

1400/9/29

19:59


اولین رای باشید!

بازی Phoenix Point بازیکن را در میان نبرد ناامید کننده ای قرار می دهد که باید زمین را از شر موجودات جهش یافته نجات دهند و تهدیدی بزرگ را خنثی کنند. بازی دارای ویژگی هایی است که جنگ را تاکتیکی تر می کند و مدیریت منابع اهمیت بیشتری در آن پیدا می کند. این مدیریت در سطج جهانی است و باید شیوع چنین بیماری را در یک چالش بی پایان از بین ببرید و نگذارید که کل کره زمین دچار آن شود. جهان بازی در معرض ویروس پاندورا قرار گرفته است و انسان ها و دیگر موجودات تحت تاثیر آن قرار گرفته اند. یک فاجعه جهانی در شرف وقوع است و اینبار زاد و ولد ها حالت شرورانه به خودش گرفته است و هر موجودی می تواند دشمن شما لقب بگیرد. بخش عمده ای از تمدن بشری از بین رفته است و حال شما باید اصول و چشم انداز وسیع بشریت را بازنگری کنید و کم کم امیدی برای متحد کردن بشر پیدا کنید.

Phoenix Point PS4-DUPLEX

ID: CUSA13143; Update v1.05

دانلود-بازی-Phoenix-Point-ps4

هدف در میدان نبرد اهمیت بسیار بالایی دارد و باید با شناسایی نقاط قوت و ضعف دشمنان، بتوانید به موقع نیروهای خود را آزاد کنید. توده مرکزی دشمن را شناسایی کنید و با دانستن قابلیت های منحصربه فرد نیروهای خودی، به آن نفوذ کنید. بازی روایت بسیار پیچیده ای دارد و در کنار یک گیم پلی عالی می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. اما قطعا یکی از بهترین ویژگی های بازی مربوط به حالت دیپلماسی است. در این حالت شما نبرد را کنار می گذارید و با استفاده از سیستم همکاری و بستن قراداد، بدون خونریزی موفق به کنترل دشمن خود می شوید. این کار نیاز به وجود شم رهبری و قدرت بالای سرزمین شما دارد. مخالفان شما خواسته های متفاوتی دارند و تصمیم اینکه چه رفتاری با آن ها داشته باشید، کاملا روی روند داستان تاثیرگذار خواهد بود.

info

Phoenix Point delivers a new breed of turn-based strategy and action. Earth has been overrun. A mutating alien menace threatens the last remnants of mankind. Only the Phoenix Project, a secret organization of the greatest minds and bravest soldiers left, can fight back and save the world.

It’s up to you to lead Earth’s resistance: explore a ravaged planet, build your bases, research and develop new techniques and technologies, manage resources on a global scale, and fight in full-scale, turn-based tactical battles to survive. But you won’t be alone. Work together with different factions to unite mankind and take back the planet via Phoenix Point’s diplomacy system, or crush all your rivals with military might. No matter what you choose, you’re in for a brutal challenge with endless replayability.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو