حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی  اظهار کرد: در مذاکرات اخیر به خوبی دیدیم که تیم مذاکره کننده نشان داد تشنه مذاکره نیست و هرگز زیر بار زور و تسلیم نخواهد رفت.

وی تصریح کرد: بر خلاف تیم قبل مذاکرات که مذاکره به هر قیمتی را خوب می‌دانستند، تیم جدید مذاکره کننده نشان داد که تنها برای منافع ایران پای میز مذاکره می‌نشیند و فریب لبخند را نخواهد خورد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در مذاکرات گذشته با همه بوق و کرنا کردن‌ها دیدیم که مذاکره هیچ تاثیری در رفع مقدرات کشور نداشت و پیوند زدن مقدرات کشور با برجام توهمی بیش نبود، اما در مذاکرات جدید مذاکره با محوریت رفع کامل تحریم‌ها بود، اما قرار نیست مقدرات کشور را به آن پیوند بزنیم.

سلیمی گفت: تیم مذاکره کننده ایران در این دور از مذاکرات اجازه نداد منافع ملی کشور  دستخوش بازی‌های سیاسی و جناحی شود، آنها فراموش نکردند که طرف‌های مقابل دشمن ملت و دولت ایران هستند و امیدی به وعده‌ها و حرف‌ها و عمل‌های آنان نیست و نباید فریب لبخند خورد.

وی با یادآوری اینکه فریبکاری و بدعهدی در ذات آمریکایی‌ها است، ادامه داد: ایران صداقت خود را در دور قبل مذاکرات با تعهد به مذاکرات به خوبی ثابت کرد و این طرف مقابل بود که زیر میز زد و بدعهدی کرد.